Copies De Claus De Maletes De Pan?
Moderador: Airald
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Copies De Claus De Maletes De Pan?
He tingut una petita desgràcia.
Els meus amics els mossos, amb tota la seva bona intenciò em van fer un control d'alcoholemoa.
I.. en arribar a casa no tenia les claus de la maleta del top case.
Vaig trucar als mossos, a veure si podien fer un cop d'ull la patrulla que de segur que estava parada, per allà, ja que al obrir maleta pels papers o m havia caigut o deixat posades al pany.
Bè, es veu que me les vaig deixar posades al pany, em van veure marxar amb elles penjades. :evil: I jo em pregunto amb tanta patrulla per allà no en podien haver fet sortir una disparada per avisar-me..
En fi vaig fer la ruta inversa, i no les vaig trobar.
La pregunta, els que teniu pan, i top case, es veu que la clau te un numero, i el pany un altre, coincideixi aquest? podre demanar una copia sencillament?
Els meus amics els mossos, amb tota la seva bona intenciò em van fer un control d'alcoholemoa.
I.. en arribar a casa no tenia les claus de la maleta del top case.
Vaig trucar als mossos, a veure si podien fer un cop d'ull la patrulla que de segur que estava parada, per allà, ja que al obrir maleta pels papers o m havia caigut o deixat posades al pany.
Bè, es veu que me les vaig deixar posades al pany, em van veure marxar amb elles penjades. :evil: I jo em pregunto amb tanta patrulla per allà no en podien haver fet sortir una disparada per avisar-me..
En fi vaig fer la ruta inversa, i no les vaig trobar.
La pregunta, els que teniu pan, i top case, es veu que la clau te un numero, i el pany un altre, coincideixi aquest? podre demanar una copia sencillament?
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
Re: Copies De Claus De Maletes De Pan?
Hola Jordi no se si pot ajudar-te pero jo no tinc la clau mestre que te la numeració però hem sembla que no hi ha d'haver cap problema
perque les claus aquestes portan un microxip per el tema de l'encesa (HISS).
Osigui que jo crec que pots demanar una còpia de la clau en qualsevol concesioneri Honda.
Salut.
Osigui que jo crec que pots demanar una còpia de la clau en qualsevol concesioneri Honda.
Salut.
Sharky l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 07, 2010 4:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Vendetta" post="130960"]La pregunta, els que teniu pan, i top case, es veu que la clau te un numero, i el pany un altre, coincideixi aquest? podre demanar una copia sencillament?[/quote]
Vendetta, la meva clau del top case si que porta un número, al pany no ho sé, després sortiré i ho miraré.
[quote user="Sharky" post="130965"]Hola Jordi no se si pot ajudar-te pero jo no tinc la clau mestre que te la numeració però hem sembla que no hi ha d'haver cap problema
Osigui que jo crec que pots demanar una còpia de la clau en qualsevol concesioneri Honda.[/quote]
Les claus d'encesa de la moto si que porten el xip però la del top-case no.
Fa poc que vaig haver de demanar una còpia de la clau d'encesa, vaig anar a un concessionari Honda i els vaig dir el número de la clau, em van dir que aquell número no serveix per res i em van vendre una clau verge (amb xip), vaig haver d'anar a un ferrer a fer-ne una còpia i després tornar a la casa d'Honda a codificar-la enxufant la moto a la màquina.
Vendetta, la meva clau del top case si que porta un número, al pany no ho sé, després sortiré i ho miraré.
[quote user="Sharky" post="130965"]Hola Jordi no se si pot ajudar-te pero jo no tinc la clau mestre que te la numeració però hem sembla que no hi ha d'haver cap problema
Osigui que jo crec que pots demanar una còpia de la clau en qualsevol concesioneri Honda.[/quote]
Les claus d'encesa de la moto si que porten el xip però la del top-case no.
Fa poc que vaig haver de demanar una còpia de la clau d'encesa, vaig anar a un concessionari Honda i els vaig dir el número de la clau, em van dir que aquell número no serveix per res i em van vendre una clau verge (amb xip), vaig haver d'anar a un ferrer a fer-ne una còpia i després tornar a la casa d'Honda a codificar-la enxufant la moto a la màquina.
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
Ferreeteria 323
c/*mallorca 232 93 459 10 85
www.ferreteria323.com
ferreteria232@ ferreteria232.com
tocan la tira i lo que no et diuen on pots trovar-ho
c/*mallorca 232 93 459 10 85
www.ferreteria323.com
ferreteria232@ ferreteria232.com
tocan la tira i lo que no et diuen on pots trovar-ho
Coes l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 07, 2010 6:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
al C/ Casanova entre diagonal i travessera de gracia a ma dreta hi ha una casa, que portan el pany (en aquest cas el top case) et fan el motllo i la clau,alguna vegada hi he anat, es a Barcelona.
- Vendetta
- Presentats
Merci pel ccop de mà. Segurament acabarè anant per aquì a un cerraller que he trucat i demanant un pany no i que m'el montin.
Encara tinc una mica de fe en trobar simplement la clau. A veure si localitzo telf de la casa Givi.
Encara tinc una mica de fe en trobar simplement la clau. A veure si localitzo telf de la casa Givi.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Però que només tenies una clau i no en tenies cap còpia ? :shock: :shock: :shock:
I ara l'has perdut i has de córrer............. :tremolant :tremolant
Ai mare de deu senyor :martell
Vssssss
007
Vssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 10, 2010 9:23 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Vendetta
- Presentats
[quote user="James Bond" post="131299"]Però que només tenies una clau i no en tenies cap còpia ? :shock: :shock: :shock:
Vssssss
007[/quote]
Bè ja està resolt. i abans ho haguès resolt si no fos pels dies de pluja.
A la honda ho han obert i cambiat no costava tant.
Bond, clar que tenia còpia!!! El que passa que aquesta anava al mateix clauer. :mrgreen:
Vssssss
007[/quote]
Bè ja està resolt. i abans ho haguès resolt si no fos pels dies de pluja.
A la honda ho han obert i cambiat no costava tant.
Bond, clar que tenia còpia!!! El que passa que aquesta anava al mateix clauer. :mrgreen:
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
[quote user="Vendetta" post="132740"]Bond, clar que tenia còpia!!! El que passa que aquesta anava al mateix clauer. :mrgreen:[/quote]
això només li pot passar a un tio !!!!!!!!!!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
això només li pot passar a un tio !!!!!!!!!!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Vendetta" post="132740"]Bond, clar que tenia còpia!!! El que passa que aquesta anava al mateix clauer. :mrgreen:[/quote] :shock: :eyes :shock: :eyes Previsor, si senyor... :b9 :b9 :b9
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos