Help (De Compres Per Andorra)
Moderador: Airald
- Haligran
- Presentats
- Entrades: 76
- Membre des de: dv. jul. 23, 2010 5:43 pm
- Ubicació: Castellar del Vallès
Help (De Compres Per Andorra)
Bon dia a tothom;
Aquesta tarda ens en anem al país veí (el del nord) a comprar una mica d'equipament, sobretot roba per nosaltres, i també alguna cosa per la moto.
Algun consell de a quines botiges es pot anar? :?:
Be, la moto es la de la 1150 RT. No se si hi han botigues especialitzades o s'ha d'anar a alguna que tinguin de tot.
Esperem no mullar-nos gaire :lol:
Gràcies
Aquesta tarda ens en anem al país veí (el del nord) a comprar una mica d'equipament, sobretot roba per nosaltres, i també alguna cosa per la moto.
Algun consell de a quines botiges es pot anar? :?:
Be, la moto es la de la 1150 RT. No se si hi han botigues especialitzades o s'ha d'anar a alguna que tinguin de tot.
Esperem no mullar-nos gaire :lol:
Gràcies

- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Help (De Compres Per Andorra)
Doncs les típiques:
http://www.motocard-bike.com/
http://www.motosprint-shop.com/
http://www.automotoracing.com/shop/catalog.php
Aquestes tres bastant juntetes i amb molta varietat. ;)
http://www.motocard-bike.com/
http://www.motosprint-shop.com/
http://www.automotoracing.com/shop/catalog.php
Aquestes tres bastant juntetes i amb molta varietat. ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Haligran, el millor es que passeu a la banda "francessa" d´andorra.
Aneu al Pas de la casa hi han les millors botigues amb la millor relacio calitat/preu.
Aneu al Pas de la casa hi han les millors botigues amb la millor relacio calitat/preu.
Ex ...moltes coses
- Haligran
- Presentats
[quote user="Steelman" post="131847"]Haligran, el millor es que passeu a la banda "francessa" d´andorra.
Aneu al Pas de la casa hi han les millors botigues amb la millor relacio calitat/preu.[/quote]
Banda francesa????
Que vols dir, on hi ha el pas de la casa??
Aneu al Pas de la casa hi han les millors botigues amb la millor relacio calitat/preu.[/quote]
Banda francesa????
Que vols dir, on hi ha el pas de la casa??

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="haligran" post="131849"]
Que vols dir, on hi ha el pas de la casa??[/quote]
Daytona 2000
Que vols dir, on hi ha el pas de la casa??[/quote]
Daytona 2000

- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Creues tot Andorra, pujes el port d´envalira, i al baixar tens el Pas de la casa, a pocs metres de la frontera amb França.
Les botigues de motos, tot són d'equipament de marques Franceses i els preus són molt bons.
Com et diu el Randy Daytona 2000, per exemple ;)
Si et fa pal creuar tot Andorra, pots pujar a la Cerdanya, pujar el Puymorens i pujar cap al Pas de la casa, més divertit i menys feixuc pq no tens de creuar tota Andorra
Les botigues de motos, tot són d'equipament de marques Franceses i els preus són molt bons.
Si et fa pal creuar tot Andorra, pots pujar a la Cerdanya, pujar el Puymorens i pujar cap al Pas de la casa, més divertit i menys feixuc pq no tens de creuar tota Andorra
Ex ...moltes coses
- Haligran
- Presentats
Gràcies companys;
Miraré a veure que faig, ja que tinc l'hotel a sant Julià, i si vull anar al pas de la casa, no tinc més remei que travessar Andorra.
Be, depèn del temps que faci igual si que m'hi arribo, perquè ja se sap, allà al port, igual m'hi neva.
Miraré a veure que faig, ja que tinc l'hotel a sant Julià, i si vull anar al pas de la casa, no tinc més remei que travessar Andorra.
Be, depèn del temps que faci igual si que m'hi arribo, perquè ja se sap, allà al port, igual m'hi neva.

- Haligran
- Presentats
[quote user="Steelman" post="131854"]Creues tot Andorra, pujes el port d´envalira, i al baixar tens el Pas de la casa, a pocs metres de la frontera amb França.
Si et fa pal creuar tot Andorra, pots pujar a la Cerdanya, pujar el Puymorens i pujar cap al Pas de la casa, més divertit i menys feixuc pq no tens de creuar tota Andorra[/quote]
Això que proposes, ho faré quan torni el diumenge. Si fa bon tems clar. :D
Si et fa pal creuar tot Andorra, pots pujar a la Cerdanya, pujar el Puymorens i pujar cap al Pas de la casa, més divertit i menys feixuc pq no tens de creuar tota Andorra[/quote]
Això que proposes, ho faré quan torni el diumenge. Si fa bon tems clar. :D

- Steelman
- Presentats
- Contacta:
[quote user="haligran" post="131861"]Gràcies companys;
Be, depèn del temps que faci igual si que m'hi arribo, perquè ja se sap, allà al port, igual m'hi neva.[/quote]
No crec que et nevi, i si ho fa...no sera res i important.
El diumenge les botigues tambe estan obertes a ANdorra, pero només els matins ;)
Be, depèn del temps que faci igual si que m'hi arribo, perquè ja se sap, allà al port, igual m'hi neva.[/quote]
El diumenge les botigues tambe estan obertes a ANdorra, pero només els matins ;)
Ex ...moltes coses
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
I no t'oblidis d'ensenyar-nos el que compres i preus.... ;)
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Veí, oite què et pregunten:
[quote user="Alucinamaripili" post="132048"]I no t'oblidis d'ensenyar-nos el que compres i preus.... ;)[/quote]
Si no ho dius l'Alucina no podrà dormir avui. :mrgreen:
[quote user="Alucinamaripili" post="132048"]I no t'oblidis d'ensenyar-nos el que compres i preus.... ;)[/quote]
Si no ho dius l'Alucina no podrà dormir avui. :mrgreen:

- Haligran
- Presentats
Si diumenge aneu a la sortida del mes, de passada que ens coneixerem, (si no ens coneixem ja), podreu veure el que hem comprat. Això si fa bon tems. ;)
Si diumenge aneu a la sortida del mes, de passada que ens coneixerem, (si no ens coneixem ja), podreu veure el que hem comprat. Això si fa bon tems. ;)

- Haligran
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="132089"]Veí, oite què et pregunten:
Si no ho dius l'Alucina no podrà dormir avui. :mrgreen:[/quote]
Si, ja sé, No foto= No ....... :lol: :lol:
Si no ho dius l'Alucina no podrà dormir avui. :mrgreen:[/quote]
Si, ja sé, No foto= No ....... :lol: :lol:

- Haligran
- Presentats
[quote user="Steelman" post="131867"][quote user="haligran" post="131861"]Gràcies companys;
El diumenge les botigues tambe estan obertes a ANdorra, pero només els matins ;)[/quote]
Be, de nevar no ha nevat, però si mires el termòmetre de la foto
" no ase falta desir nada mas"

Uploaded with ImageShack.us
¡¡¡¡¡¡¡¡Cordons, no havia passat tant fred des de la mili.!!!!!!!
:tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant
El diumenge les botigues tambe estan obertes a ANdorra, pero només els matins ;)[/quote]
Be, de nevar no ha nevat, però si mires el termòmetre de la foto
" no ase falta desir nada mas"

Uploaded with ImageShack.us
¡¡¡¡¡¡¡¡Cordons, no havia passat tant fred des de la mili.!!!!!!!
:tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant

- Haligran
- Presentats
[quote user="Steelman" post="131867"][quote user="haligran" post="131861"]Gràcies companys;
Per cert, ja botigues que tanquen a les 7 de la tarda del diumenge.
Per cert, ja botigues que tanquen a les 7 de la tarda del diumenge.

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Alex
- Presentats
- Entrades: 387
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
- Ubicació: Segrià
- Contacta:
ei, em sembla que ja fa un mes que a Andorra els diumenges per la tarde LES BOTIGUES TANQUEN!!!!! qui hagi estat algun diumenge tarde que ho confirmi, pero jo m'hi vaig trobar fa un mes i em van dir que era un acord nou del comu
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre
- Haligran
- Presentats
Be, Jo no ho he preguntat, però hem anat a comprar a Motosprint center a dos quarts de dues i estava obert. El horari de fora deia que els diumenges la botiga està oberta fins les 19.

- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
encara que no vingui al cas, un dia de primavera es posava a nevar pujant Envalira......i vaig agafar el tunel per primera vegada ....i en un moment ja era a la frontera francesa !!!!! :form :form
Algú ha comprat a Marti Motos ??????? abans era la referència a Andorra molt millor que Motocard amb el tema Dainese ( n´era l´importador ,juntament amb Motul ) aquest equip Enduro de Cordura ( el Gore-Tex encara s´havia de comercialitzar ) i que " llueixo " a la foto del avatar el vaig comprar allà el......1989 i está impecable !!!!
Algú ha comprat a Marti Motos ??????? abans era la referència a Andorra molt millor que Motocard amb el tema Dainese ( n´era l´importador ,juntament amb Motul ) aquest equip Enduro de Cordura ( el Gore-Tex encara s´havia de comercialitzar ) i que " llueixo " a la foto del avatar el vaig comprar allà el......1989 i está impecable !!!!
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 16, 2010 8:32 pm, en total s’ha editat 4 vegades.