Carregador De Bateries Prop De Barcelona???
Moderador: Airald
- Jb500
- Presentats
- Entrades: 549
- Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
Carregador De Bateries Prop De Barcelona???
holaaa
entre feina, familia, la furgoneta i la bici, fa temps que no agafo la kle, i la bateria esta ben morta, sabeu si a algun lloc puc aconseguir un carregador bo, bonic i BARAT???
volia esperar a que sortis el del lidl...pero es que tinc un mono de moto que ja no puc mes
v'sss
entre feina, familia, la furgoneta i la bici, fa temps que no agafo la kle, i la bateria esta ben morta, sabeu si a algun lloc puc aconseguir un carregador bo, bonic i BARAT???
volia esperar a que sortis el del lidl...pero es que tinc un mono de moto que ja no puc mes
v'sss
Jb500 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 27, 2010 11:20 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Xepe71
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
- Ubicació: Reus - Ganxet per adopció
Re: Carregador De Bateries Prop De Barcelona???
Jo vaig tenir el mateix problema, i ho vaig resoldre amb un carregador que em van vendre a la botiga on solc anar per la bici, que tenen recanvis de moto (a Reus). La broma em va costar uns 30€, i es tracta d'un carregador de paret (com els de m`obil però més gran i pesant, i amb pinces, és clar). En trobes també per 50-60€, que no sé què tenen de millor, ja que el meu el pretenc utilitzar un cop l'any, i per ara m'ha anat bé, però si vols algo de més qualitst, podries donar-hi un cop d'ull.
Lo únic que has de tenir en compte és que no has d'utilitzar un carregador de cotxe! El carregador de moto dóna un amperatge d'uns 0,5-0,6A màxim, mentre que un de cotxe et donarà donarà algun amper (3-5A mínim a 20- 50 o 100A), és a dir, forçaries la bateria a rebre 5-10 vegades la intensitat que pot rebre, es calentaria la bateria i possiblement l'acabessis de fer malbé, i fins i tot hi ha risc d'explosió. (Els dels tallers mecànics tenen un rang de càrrega molt gran, i poden valdre per tot, però ja costen una petita fortuna. Suposo que no en voldras un d'aquests, oi?)
Lo únic que has de tenir en compte és que no has d'utilitzar un carregador de cotxe! El carregador de moto dóna un amperatge d'uns 0,5-0,6A màxim, mentre que un de cotxe et donarà donarà algun amper (3-5A mínim a 20- 50 o 100A), és a dir, forçaries la bateria a rebre 5-10 vegades la intensitat que pot rebre, es calentaria la bateria i possiblement l'acabessis de fer malbé, i fins i tot hi ha risc d'explosió. (Els dels tallers mecànics tenen un rang de càrrega molt gran, i poden valdre per tot, però ja costen una petita fortuna. Suposo que no en voldras un d'aquests, oi?)
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="xepe71" post="133962"]Jo vaig tenir el mateix problema, i ho vaig resoldre amb un carregador que em van vendre a la botiga on solc anar per la bici, que tenen recanvis de moto (a Reus). La broma em va costar uns 30€, i es tracta d'un carregador de paret (com els de m`obil però més gran i pesant, i amb pinces, és clar....[/quote]
Podries posar un foto del carregador, que el veiem, si us plau? :D
Podries posar un foto del carregador, que el veiem, si us plau? :D

- Xepe71
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
- Ubicació: Reus - Ganxet per adopció
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

- Jb500
- Presentats
- Contacta:
holaaa
gracies, a veure si dema faig una volteta i trobo algo similar
;)
v'sss
gracies, a veure si dema faig una volteta i trobo algo similar
;)
v'sss
- FORPEKE
- Presentats
- Entrades: 40
- Membre des de: dt. feb. 09, 2010 6:20 pm
- Ubicació: Bigues i Riells -Vallès Oriental
Si te pasas por Bigues i Riells te dejo el mio para que salgas del paso y despues de cargar la bateria pues me lo devuelves.
El mio es el del Lidl y te puedo asegurar que funciona bien por que se me quedo muerta la bateria del quad y lo deje cargando por la noche y por la mañana como nueva.
Si quieres te paso mi num de movil por privi y quedamos .
Tu mismo
El mio es el del Lidl y te puedo asegurar que funciona bien por que se me quedo muerta la bateria del quad y lo deje cargando por la noche y por la mañana como nueva.
Si quieres te paso mi num de movil por privi y quedamos .
Tu mismo
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
si vas a Barcelona a ondaradio a la GranVia tocant a aribau, en tenen aqui una mostra, tenen altres marques
http://www.ondaradio.es/esp/catalogoCon ... gina=548;1
http://www.ondaradio.es/esp/catalogoCon ... gina=548;1
Coes l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 04, 2010 10:02 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Jb500
- Presentats
- Contacta:
holaaa
moltes gracies a tots
vam sortir de vacances, i com qui no vol la cosa vam acabar a andorra, quina casualitata jejeje
dema poso les fotos del nou aparell carregador
v'sss
moltes gracies a tots
vam sortir de vacances, i com qui no vol la cosa vam acabar a andorra, quina casualitata jejeje
dema poso les fotos del nou aparell carregador
v'sss