Flipareu Amb La Facturilla Jejeje
Moderador: Airald
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
Flipareu Amb La Facturilla Jejeje
Preparant la burra per anar de viatge, l'he portat a un taller d'un conegut, per allò de fer gasto a la gent del poble i m'he trobat lo següent
canviar neumatics (Karoo T) ....uns 200 euros
canvi d'oli i filtres, 4 hores de feina
amb materials...............................240 euros
TOTAL 440 euros per un canvi d'oli i dues rodes, jeje ( ric per no plrorar)
l'asumpte esta en mans de consum :evil:
mireu les factures :tremolant
mireu les factures :tremolant
Erg Chebbi - Merzouga

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: Flipareu Amb La Facturilla Jejeje
I com estan desglossats els 240 euros ?
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Resignació Atramuntanat, la moto és més cara que un fill tonto!
Per tal de preparar la Tenere pel viatge a Japó, al comprar 2 jocs de neumàtics, fer-li la corresponent revisió (res de l'altre mòn) de filtres i liquids, i canviar-li el kit de transmissió... 800 leros!!!
Prefereixo moure'm amb el cotxe el dia a dia, només demana gasolina (7lts/100km), oli cada 10.000kms i rodes cada 50.000...
Fins aviat!
Resignació Atramuntanat, la moto és més cara que un fill tonto!
Per tal de preparar la Tenere pel viatge a Japó, al comprar 2 jocs de neumàtics, fer-li la corresponent revisió (res de l'altre mòn) de filtres i liquids, i canviar-li el kit de transmissió... 800 leros!!!
Prefereixo moure'm amb el cotxe el dia a dia, només demana gasolina (7lts/100km), oli cada 10.000kms i rodes cada 50.000...
Fins aviat!

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Carles" post="136788"]
[/quote]
Jo també. ;)
[/quote]
Jo també. ;)

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="136794"][quote user="Carles" post="136788"]
[/quote]
Jo també. ;)[/quote]
Jo no...pero ho estic meditant :enfadat :enfadat :enfadat
Si no crec que estic
[/quote]
Jo també. ;)[/quote]
Jo no...pero ho estic meditant :enfadat :enfadat :enfadat
Si no crec que estic

Ex ...moltes coses
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Sort que era un conegut....
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
[quote user="Alucinamaripili" post="136805"]Sort que era un conegut....[/quote]
:enfaduu no gaire conegut eh
:enfaduu no gaire conegut eh
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Atramuntanat" post="136773"]Preparant la burra per anar de viatge, l'he portat a un taller d'un conegut, per allò de fer gasto a la gent del poble i m'he trobat lo següent
mireu les factures :tremolant[/quote]
Els pneumàtics no eslt trobo cars, encara que aquesta marca no la conec, però uns Metzeler es van als 220-230€ la parella.
Per cert si no et fa a res enviam un privat ... per no caure en el mateix parany que tu ... ya que som veins ;)
Els pneumàtics no eslt trobo cars, encara que aquesta marca no la conec, però uns Metzeler es van als 220-230€ la parella.
Per cert si no et fa a res enviam un privat ... per no caure en el mateix parany que tu ... ya que som veins ;)
Gas a la burra!!!
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
[quote user="Atramuntanat" post="136773"]
Doncs jo quan mes les miro mes m'emprenyo!!
:enfadat :enfadat
[quote user="Atramuntanat" post="136773"]
Doncs jo quan mes les miro mes m'emprenyo!!
:enfadat :enfadat
Sort,
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
Jo també vaig en moto a tot arreu i tot l'any. Sóc dels que disfruta fins i tot anant a buscar el pa.
I és aquí la diferència.
És clar que anar amb el cotxe és més barat, gasta manys oli i pneumàtics , però ...... és super aborrit !!!
Ningú no diu que anar amb moto sigui barat, tots els que sóm per aquí ho sabem de sobra i mirant el què dius de la factura :
200 per una parella de gomes de taco ->És el preu "normal". Potser en un taller especialitzat, on en compren milers haguessis estalviat una mica, però no gaire.
240 per una revisió BMW -> Tú millor que ningú sap el què costen als tallers oficials :eyes És el que té gastar marques premium :mrgreen:
Total, que em sembla car , és clar que sí, però és el què val quasi a tot arreu. Sincerament no crec que t'hagi sortit més car pel fet d'anar a un "conegut" i també hi ha la comoditat i estalvi de temps.
En fi, el que volia dir és que disfrutis molt del viatge !!!!
Salut
I és aquí la diferència.
És clar que anar amb el cotxe és més barat, gasta manys oli i pneumàtics , però ...... és super aborrit !!!
Ningú no diu que anar amb moto sigui barat, tots els que sóm per aquí ho sabem de sobra i mirant el què dius de la factura :
200 per una parella de gomes de taco ->És el preu "normal". Potser en un taller especialitzat, on en compren milers haguessis estalviat una mica, però no gaire.
240 per una revisió BMW -> Tú millor que ningú sap el què costen als tallers oficials :eyes És el que té gastar marques premium :mrgreen:
Total, que em sembla car , és clar que sí, però és el què val quasi a tot arreu. Sincerament no crec que t'hagi sortit més car pel fet d'anar a un "conegut" i també hi ha la comoditat i estalvi de temps.
En fi, el que volia dir és que disfrutis molt del viatge !!!!
Salut
- Atramuntanat
- Presentats
el tema es que els Karoo T ja son el preu que toca, pero no us confongueu pas, 4 hores per canviar 2 neumatics i treure el tap de l'oli de la moto es un atracament a ma armada, a la mateixa casa BMW Girona em van canviar l'oli en 15 minuts i els pneumatics en 45 m ( Total 1 hora de feina, la roda del darrera de la BMW es treu amb 4 cargols!! ), a mes asseguren que han canviat l'oli de la cardan ( que jo els vaig dir que no ho fessin, que era nou)
el mateix encarregat de la botiga ha admes implicitament (acceptant una rebaixa en la propera visita- que no se si es produirà) que se'ls ha anat una mica l'olla. Estem parlant d'uns 60-90 euros discutibles, tampoc es per tencar a la pressó a ningú.
Pero estem sempre amb el rollo de que si la moto es un capricho, que si les bmw son per pijos y vas a un taller i ja et veuen la cara "primo" escrit al front. Encara que la moto sigui una jogina per grans, els preus i les hores de feina son les que han de ser. Aixi hi ha molts pajaros que viuen com reis, prenent el pel als altres.
sovint desconeixem els nostres drets i deures, i sovint es poc justificable, que un operari facturi el temps real que ha tardat en realitzar una tasca, per "alló de que no sabia com es feia" se suposa que un professional ha de coneixer la seva feina, sovint tendim a empassarnos aquesta excusa, pero per la meva feina he de dir que el 99% dels casos, als jutjats o abans s'acaben guanyant les reclamacions.
També, per protegir el dret a l'imatge del taller, no dic el nom, ja que tot sembla apuntar a un cas aillat, i a mes trobo just dir que en altres ocasions el preu ha estat ajustat i la feina ben feta.
el mateix encarregat de la botiga ha admes implicitament (acceptant una rebaixa en la propera visita- que no se si es produirà) que se'ls ha anat una mica l'olla. Estem parlant d'uns 60-90 euros discutibles, tampoc es per tencar a la pressó a ningú.
Pero estem sempre amb el rollo de que si la moto es un capricho, que si les bmw son per pijos y vas a un taller i ja et veuen la cara "primo" escrit al front. Encara que la moto sigui una jogina per grans, els preus i les hores de feina son les que han de ser. Aixi hi ha molts pajaros que viuen com reis, prenent el pel als altres.
sovint desconeixem els nostres drets i deures, i sovint es poc justificable, que un operari facturi el temps real que ha tardat en realitzar una tasca, per "alló de que no sabia com es feia" se suposa que un professional ha de coneixer la seva feina, sovint tendim a empassarnos aquesta excusa, pero per la meva feina he de dir que el 99% dels casos, als jutjats o abans s'acaben guanyant les reclamacions.
També, per protegir el dret a l'imatge del taller, no dic el nom, ja que tot sembla apuntar a un cas aillat, i a mes trobo just dir que en altres ocasions el preu ha estat ajustat i la feina ben feta.
Atramuntanat l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 15, 2010 10:21 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Erg Chebbi - Merzouga

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
aixo de que el cotxe es mes barat,es molt relatiu,depen d'on treballis NO HO ES !!!!on aparcas ? quan trigues en arrivar ? si vas a fer encarrecs i el deixes un minut mal aparcat i se'l emporta la grua ,tens per fer la revisio dels 10000 sense problemes.un altre cosa es que treballis en un poligon i el puguis deixar a la vora i sense mals de cap,ademes tens dos assegurançes dos parquings etc,etc,etc,pero be quan plou no et mullas i la comoditat fa molt.
per altre banda sempre m'ha semblat malament pagar per lo que un altre no sap fer,aixo per mi es deplorable,amb no tornari ni ha prou.
per altre banda sempre m'ha semblat malament pagar per lo que un altre no sap fer,aixo per mi es deplorable,amb no tornari ni ha prou.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="Atramuntanat" post="136865"]el tema es que els Karoo T ja son el preu que toca, pero no us confongueu pas, 4 hores per canviar 2 neumatics i treure el tap de l'oli de la moto es un atracament a ma armada, a la mateixa casa BMW Girona em van canviar l'oli en 15 minuts i els pneumatics en 45 m ( Total 1 hora de feina, la roda del darrera de la BMW es treu amb 4 cargols!! ), a mes asseguren que han canviat l'oli de la cardan ( que jo els vaig dir que no ho fessin, que era nou)
.[/quote]
es aixó que dius, canviar oli i filtre i els penumatics a aquesta moto es fa amb mitja hora ,a vegades : val més boig conegut que savi per coneixer :twisted:
.[/quote]
es aixó que dius, canviar oli i filtre i els penumatics a aquesta moto es fa amb mitja hora ,a vegades : val més boig conegut que savi per coneixer :twisted:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 15, 2010 1:36 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Kpeps" post="136870"].....tens per fer la revisio dels 10000 sense problemes....[/quote]
Home, avui en dia tots els cotxes de gamma mitjana han de passar la revisió als 30.000 km, no als 10.000. I l'altre dia en vaig veure un que deia que es tenia que canviar als......50.000 km! :eyes
Home, avui en dia tots els cotxes de gamma mitjana han de passar la revisió als 30.000 km, no als 10.000. I l'altre dia en vaig veure un que deia que es tenia que canviar als......50.000 km! :eyes

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Randy-650" post="136885"][quote user="Kpeps" post="136870"].....tens per fer la revisio dels 10000 sense problemes....[/quote]
Home, avui en dia tots els cotxes de gamma mitjana han de passar la revisió als 30.000 km, no als 10.000. I l'altre dia en vaig veure un que deia que es tenia que canviar als......50.000 km! :eyes[/quote]
si home si,era un parlar,em referia a que la grua es carisima.... :(
Home, avui en dia tots els cotxes de gamma mitjana han de passar la revisió als 30.000 km, no als 10.000. I l'altre dia en vaig veure un que deia que es tenia que canviar als......50.000 km! :eyes[/quote]
si home si,era un parlar,em referia a que la grua es carisima.... :(
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
No em crec que esteu defensant el cotxe davant la moto,m´esteu fallant.Ja sabem que
mantindre una moto és car,això ja ho sabiem tots.Ja sabem que tenir una moto de segons
quines marques és car,i ja sabem que nosaltres,els que normalment fem molts kms,estem
molt sovint al taller fent,revisions,canvis de rodes,pneumàtics,etc.A tots alguna vegada ens
l´han fotut sencera amb algun taller o reparaciò,però això pasa com tot,sempre alguna vegada
has de pringar,per la pròxima ja saps.El tema és anar mirant preus i diferents llocs,i al final
trobaràs algun taller que qualitat-preu valdrà la pena.No m´agrada gens el cotxe,i mentre pugui seguiré
anant en moto i donant de menjar als tallers,espero que feu el mateix.Quan no es pugui,doncs
res,sempre ens quedarà el bono bus :mrgreen:
mantindre una moto és car,això ja ho sabiem tots.Ja sabem que tenir una moto de segons
quines marques és car,i ja sabem que nosaltres,els que normalment fem molts kms,estem
molt sovint al taller fent,revisions,canvis de rodes,pneumàtics,etc.A tots alguna vegada ens
l´han fotut sencera amb algun taller o reparaciò,però això pasa com tot,sempre alguna vegada
has de pringar,per la pròxima ja saps.El tema és anar mirant preus i diferents llocs,i al final
trobaràs algun taller que qualitat-preu valdrà la pena.No m´agrada gens el cotxe,i mentre pugui seguiré
anant en moto i donant de menjar als tallers,espero que feu el mateix.Quan no es pugui,doncs
res,sempre ens quedarà el bono bus :mrgreen:
Que gran aquest de Bilbao

- Atramuntanat
- Presentats
[quote user="Gs12 red" post="136879"][quote user="Atramuntanat" post="136865"]el tema es que els Karoo T ja son el preu que toca, pero no us confongueu pas, 4 hores per canviar 2 neumatics i treure el tap de l'oli de la moto es un atracament a ma armada, a la mateixa casa BMW Girona em van canviar l'oli en 15 minuts i els pneumatics en 45 m ( Total 1 hora de feina, la roda del darrera de la BMW es treu amb 4 cargols!! ), a mes asseguren que han canviat l'oli de la cardan ( que jo els vaig dir que no ho fessin, que era nou)
.[/quote]
es aixó que dius, canviar oli i filtre i els penumatics a aquesta moto es fa amb mitja hora ,a vegades : val més boig conegut que savi per coneixer :twisted:[/quote]
esta clar,
aquest cas es el següent, com que cobro l'hora de feina molt mes barata que el concesionari oficial, apujo la quantitat d'hores per guanyar el mateix, caient en l'error.
Si al final cobres lo mateix que l'oficial, acabes anant a l'oficial, que a mes de garania en la reparacio i recanvis, tens molta mes claredat en les factures, es questio de comoditat.
mes amunt es menciona un kit de transmissio,, ja sabeu que aquestes peces son molt cares, jo a la 650 li vaig canviar, i ara amb la 1200, cosa que m'estalvio
.[/quote]
es aixó que dius, canviar oli i filtre i els penumatics a aquesta moto es fa amb mitja hora ,a vegades : val més boig conegut que savi per coneixer :twisted:[/quote]
esta clar,
aquest cas es el següent, com que cobro l'hora de feina molt mes barata que el concesionari oficial, apujo la quantitat d'hores per guanyar el mateix, caient en l'error.
Si al final cobres lo mateix que l'oficial, acabes anant a l'oficial, que a mes de garania en la reparacio i recanvis, tens molta mes claredat en les factures, es questio de comoditat.
mes amunt es menciona un kit de transmissio,, ja sabeu que aquestes peces son molt cares, jo a la 650 li vaig canviar, i ara amb la 1200, cosa que m'estalvio
Erg Chebbi - Merzouga

- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="Randy-650" post="136885"][quote user="Kpeps" post="136870"].....tens per fer la revisio dels 10000 sense problemes....[/quote]
aaaaaala SAGERAO !!
no hi cap oli de motor que aquanti 50000 Kms. es una bogeria per molt API-SJ o LLo4 que sigui :tremolant hi han marques de cotxes (p ex. el Volvo de la meva dona i d´altres ) que diuen cada 30000 o una vegada l´any , però al meu parer son ja massa kilometres encara que tots estiguin fets per autopista.
aaaaaala SAGERAO !!
no hi cap oli de motor que aquanti 50000 Kms. es una bogeria per molt API-SJ o LLo4 que sigui :tremolant hi han marques de cotxes (p ex. el Volvo de la meva dona i d´altres ) que diuen cada 30000 o una vegada l´any , però al meu parer son ja massa kilometres encara que tots estiguin fets per autopista.
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 16, 2010 10:11 am, en total s’ha editat 8 vegades.

- Randy-650
- Presentats
[quote user="Gs12 red" post="137099"]
aaaaaala SAGERAO !!
[/quote]
T'ho juro!!! Ho vaig llegir en una revista, aviam si la veig i confirmo el model que és. Jo al meu cotxe maco també diu als 30.000, però ho faig als 15.000. :roll:
aaaaaala SAGERAO !!
[/quote]
T'ho juro!!! Ho vaig llegir en una revista, aviam si la veig i confirmo el model que és. Jo al meu cotxe maco també diu als 30.000, però ho faig als 15.000. :roll:

- Jordivfr
- Presentats
- Entrades: 400
- Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
- Ubicació: Badalona
[quote user="Randy-650" post="137129"][quote user="Gs12 red" post="137099"]
aaaaaala SAGERAO !!
[/quote]
T'ho juro!!! Ho vaig llegir en una revista, aviam si la veig i confirmo el model que és. Jo al meu cotxe maco també diu als 30.000, però ho faig als 15.000. :roll:[/quote]
Jo ho recordo era l'Opel Vectra de gasoi, dels últims models, ho vaig llegir a la secció de motor de La Vanguardia
aaaaaala SAGERAO !!
[/quote]
T'ho juro!!! Ho vaig llegir en una revista, aviam si la veig i confirmo el model que és. Jo al meu cotxe maco també diu als 30.000, però ho faig als 15.000. :roll:[/quote]
Jo ho recordo era l'Opel Vectra de gasoi, dels últims models, ho vaig llegir a la secció de motor de La Vanguardia