Com sabeu, fa poc ens vàrem comprar una BMW R1200RT de segona mà. Venia amb uns pneumàtics Metzeler Z6, a mitja vida.
Amb aquests pneumàtics hi vàrem fer uns 3000 km més, amb unes sensacions que no em vàren agradar gens.
La moto virava excessivament, caient cap a dins de la corba de forma exagerada (segons el meu gust). A mitja corba no se t'acudis deixar una mà del manillar perque amb l'altre era quasi impossible mantenir la traçada.
En el moment de canviart de gomes vaig tornar a la marca Bridgestone, que he portat sempre a la K75. Vaig muntar uns Battlax BT21... Quina diferència !!! :shock:
El BT21 en la R1200RT (sempre segons el meu gust) es molt més estable en totes les situacions. Arrapa com un dimoni y allà on deixes la traçada la manté fins que rectifiques. No s'et tomba més del que li demanes ni s'aixeca abans d'hora.
Amb aquest BT21 hi hem fet uns 5000 km i el del darrere ja està a les últimes :( . El del davant, però, encara està a més de mitja vida. Sembla que la RT no castiga gaire el davant, en canvi el del darrere el matxaca. Hem de tenir en compte que nosaltres sempre anem dues places i que a la sortida de corba m'agrada cargolar-li l'orella
Així que sense sortir de Bridgestone, però buscant quelcom més adeqüat a la meva moto, m'he decidit pel nou Battlax BT23 GT (especial per Gran Turisme). És un pneumàtic nou, que encara no se sap gaire el resultat que donarà, però la crítica el deixa molt bé. Ja us diré com va.
Pels que vulgueu saber-ne més d'aquest pneumàtic us recomano mirar aquesta web: http://www.bt023.es/
Salut i km !!!