Sabeu D´alguna Maleta Segura???

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Respon
J-C
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
Ubicació: Sabadell

Sabeu D´alguna Maleta Segura???

Entrada Autor: J-C » dc. set. 29, 2010 8:46 pm

hola, vull cambiar la maleta que tinc (givi simply) per un altre que sigui mes segura a l´hora de que vulguin forçarla,la que tinc es pot obrir amb un tornavis,espero els vostres consells,gracies
Imatge

SALUT I KILOMETRES

Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

Re: Sabeu D´alguna Maleta Segura???

Entrada Autor: Xepe71 » dc. set. 29, 2010 9:37 pm

Jo tenia entès que les Givi eren de lo milloret, no en quant a seguretat, sinó en quant a calitat dles materials. Les comparaven amb Shad i Kappa. Personalment tinc una Simply, i tinc clar que, encara que m'hagi aguantat 4 anys (i està nova), no hi deixo mai res... potser el casc alguna vegada, però fins i tot evito això. És plàstic, i qualsevol cop el pot deformar i fer que la tanca es descoloqui. I això ho sé jo i "los amigos de lo ajeno"... :enfadat

Potser et podries plantejar les maletes d'alumini?

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dj. set. 30, 2010 6:59 am

Holaaa,

Em sembla que el problema de les maletes sempre es el mateix: el pany no acostuma a ser massa segur, amb independència del material que sigui la maleta.
Sento no poder aportar res positiu, però es que si fa o no fa no penso que n’hi hagi cap al mercat amb una tanca “segura”.

:???: :???:
Sort,

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » dj. set. 30, 2010 8:40 am

Les maletes de la RT no tenen el problema de descolocar el pany amb un cop, ja que el pany obre una tanca i aquesta obre la maleta. Per tant, em sembla que son una mica més segures.
Ara bé, per acoblar una maleta BMW a una altre moto també s'hi hauria d'acoblar el suport... i això, apart del preu, em sembla que ja és més complicat :???:
Dic com l'Albert... sento no poder aportar gran cosa de positiu. :(
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dv. oct. 01, 2010 9:04 am

Hi ha una modificació molt senzilla alhora que segura. Agafar un cable d'acer enfundat amb goma. Un dels extrems es fixa a l'interior de la tapa (prop de la tanca) mitjançant una argolla i l'altre extrem el passes per la base i el suport inferior del top. Quan tanques nomes has de passar prèviament el cable per l'orifici inferior i hi poses (per sota i ocult) un cadenat. Podran forçar el pany però nomes podran obrir-lo dos o tres dits.

Si et fes un croquis ho veuries mes clar. Lo millor del cas es que visualment tan sols quedarien a la vista dos caps de cargol arredonits que no farien sospitar.

Jordi "Prony"

J-C
Presentats

Entrada Autor: J-C » ds. oct. 02, 2010 11:02 am

[quote user="prony" post="139821"]Hi ha una modificació molt senzilla alhora que segura. Agafar un cable d'acer enfundat amb goma. Un dels extrems es fixa a l'interior de la tapa (prop de la tanca) mitjançant una argolla i l'altre extrem el passes per la base i el suport inferior del top. Quan tanques nomes has de passar prèviament el cable per l'orifici inferior i hi poses (per sota i ocult) un cadenat. Podran forçar el pany però nomes podran obrir-lo dos o tres dits.

Si et fes un croquis ho veuries mes clar. Lo millor del cas es que visualment tan sols quedarien a la vista dos caps de cargol arredonits que no farien sospitar.

Jordi "Prony"[/quote]

molt bona idea,probare de fer,gracies.
Imatge

SALUT I KILOMETRES

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » ds. oct. 02, 2010 11:47 am

Què tal aquestes?

Imatge

Imatge

És broma, eh? Jo crec que no n'hi han de maletes segures i si les vole obrir, les obriran. Les metàliques tampoc ofereixen més seguretat, amb una mica de palanca és molt fàcil de trencar el pany.

Mototrek
Presentats
Entrades: 20
Membre des de: dv. des. 10, 2010 11:49 pm
Ubicació: l'Espluga de Francolí
Contacta:

Entrada Autor: Mototrek » ds. des. 18, 2010 3:27 pm

Per maletes d'alumini jo et recomanaria les de HOLAN. les pots veure a www.holan.pl. Son d'alumini de 2mm de gruix, estanques i amb uns bons sistemes de tancament que asseguren la seva carrega i possible robatori. Nomes es un suggeriment.

Salutacions

PEP

:roll: :roll:

Pardo
Presentats
Entrades: 374
Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
Ubicació: Igualada

Entrada Autor: Pardo » dg. des. 19, 2010 5:48 am

Jo tinc les Givi E41 Keyless i la E460, totes 3 porten el mateix pany amb la mateixa clau i el problema està en que el pany es molt senzill, jo que no soc de la feina amb un tornavís les vaig obrir amb un moment, sence forçar la maleta.
Si ens fixem amb el sistema de tancament es molt similar a les bústies, amb una mica de mala llet i pim pam oberta :666
SUZUKI BANDIT GSF600S
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]

J-C
Presentats

Entrada Autor: J-C » dg. des. 19, 2010 11:21 am

hola jo al final vaig fer algu semblam al que em deia el company prony,em contes de cable vaig possar cadena,si puc possare fotos per si algu l´interesa
Imatge

SALUT I KILOMETRES

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”