Estava endreçant el garatge de casa i ha aparegut un carregador nou de trinca, que ni sabia que el tenia. :shock:
Pregunto als entesos: aquest carregador serveix per tenir la moto endollada sempre o sols serveix per donar-li una càrrega puntual? :roll:
[IMG=http://img132.imageshack.us/img132/661/carregador.jpg][/IMG]
Serveix aquest carregador per la moto?
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Serveix aquest carregador per la moto?

- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: Serveix Aquest Carregador Per La Moto?
Joé, jo quan faig neteja mai em surten coses d'aquestes :crys ...tornaré a mirar a veure....
Sobre el que preguntes, no tinc ni flowers.
V'sss
Sobre el que preguntes, no tinc ni flowers.
V'sss
- Xepe71
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
- Ubicació: Reus - Ganxet per adopció
En principi no serveix. Els carregadors de motos tenen la virtud de carregar poc, de l'ordre del mig amper. Els carregadors de cotxe carreguen molt més, però tenen un mínim. Si connectes un carregador de cotxe en una moto faras doncs que la seva bateria es carregui massa ràpid, es calenti, i potser li passi alguna cosa pitjor (que peti, per exemple).
Jo et desaconsello que utilitzis aquet carregador amb la moto. Si de cas ves al Norauto o on sigui i en compres un específic. El meu em va costar 30€, és de paret casi com els carregadors de mòbil vells, i dóna 600mA...
Jo et desaconsello que utilitzis aquet carregador amb la moto. Si de cas ves al Norauto o on sigui i en compres un específic. El meu em va costar 30€, és de paret casi com els carregadors de mòbil vells, i dóna 600mA...

Les motos no perden oli, marquen territori...
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Xepe71" post="143119"]
bla
bla
bla....[/quote]
El que em suposava, que era per cotxe. :???:
Gràcies, Xepe. :D
bla
bla
bla....[/quote]
El que em suposava, que era per cotxe. :???:
Gràcies, Xepe. :D