Base Midland BT2

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Respon
Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

Base Midland BT2

Entrada Autor: Xepe71 » ds. oct. 23, 2010 4:38 pm

Pues això, que m'acabo de canviar de casc, i necessitaria una base de les que van pegades per a un Midland BT2. Si a algú li sobra, la canviaria per la base que va atornillada, que em sobra... O per unes cervesetes, és clar!

Es que la que trobo em val 18€ + IVA + transport...

Imatge
Imatge
Les motos no perden oli, marquen territori...

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Base Midland BT2

Entrada Autor: Steelman » ds. oct. 23, 2010 4:55 pm

Ja mirare si en tinc...podria ser..
Ex ...moltes coses

Xepe71
Presentats

Entrada Autor: Xepe71 » ds. oct. 23, 2010 10:17 pm

Doncs em faries un gran favor si el trobessis i poguessim arribar a un acord...!
Imatge

Dodo
Presentats
Entrades: 1166
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Entrada Autor: Dodo » dc. oct. 27, 2010 12:13 pm

Hola Xepe71, jo tinc varis cascs i el que faig servir es un velcro de plastic (marca CEYS) per si plou.
Espero que et serveixi.

Imatge

Xepe71
Presentats

Entrada Autor: Xepe71 » dc. oct. 27, 2010 12:31 pm

[quote user="dodo" post="143652"]Hola Xepe71, jo tinc varis cascs i el que faig servir es un velcro de plastic (marca CEYS) per si plou.
Espero que et serveixi.

Imatge[/quote]

Ostres ostres ostres... això no se m'havia ocorregut! Posar un velcro al casc, i un altre a l'intercomunicador. Implicaria desmuntar l'intercomunicador d'on el tinc ara, treure l'espuma, i posar velcro, tant al casc com al soport... i em serviria per a tots els cascs (que tinguin altaveus i micro)... FANTASTIBULÓS! M'has alegrat el dia, de debò! [strike]Et vols casar amb mi!?[/strike] :lol:

He vist en ferreteries que venen cines de velcro, suposo que és aquest al que et refereixes. Quan vas en moto, t'aguanta el velcro a 120km/h? Has fet proves a 160km/h? (no és que hi vagi, pèrò voldria saber si tinc marge). Hi tens posat algun "seguro" com ara un cordill perquè no se te'n vagi volant?

Gracies per la teva aportació!
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. oct. 27, 2010 12:44 pm

[quote user="Xepe71" post="143653"]

He vist en ferreteries que venen cines de velcro, suposo que és aquest al que et refereixes. Quan vas en moto, t'aguanta el velcro a 120km/h? Has fet proves a 160km/h? (no és que hi vagi, pèrò voldria saber si tinc marge). Hi tens posat algun "seguro" com ara un cordill perquè no se te'n vagi volant?

[/quote]

Som molts els que portem coses enganxades amb velcro de ferreteria CEYS, i que jo sàpiga encara no ha volat res. Fins i tot el complement de la pantalla de la VFR d'en Bond va enganxada així.

Jo mateix hi porto enganxat a la Bandy l'antena bluetooth del gps.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Dodo
Presentats

Entrada Autor: Dodo » dc. oct. 27, 2010 1:01 pm

El velcro aquest és molt bo,et puc dir que a velocitats superiors funciona igual , jo el vaig posar perqué l´addesiu de la casa es desenganxava.
Amb el paquet a mi en venien dos micros un de fil i l´altre de braç, per tant només e comprat uns altres auriculars i llestos

Xepe71
Presentats

Entrada Autor: Xepe71 » dc. oct. 27, 2010 1:33 pm

[quote user="dodo" post="143657"]El velcro aquest és molt bo,et puc dir que a velocitats superiors funciona igual , jo el vaig posar perqué l´addesiu de la casa es desenganxava.
Amb el paquet a mi en venien dos micros un de fil i l´altre de braç, per tant només e comprat uns altres auriculars i llestos[/quote]

Estem en les mateixes.. en aquests moments tinc els altaveus al asc nou, el micro de l'integral muntat, els cables passats, i al vell hi queda el soport (que treuré aquest vespre) i el micro modular.

Una pregunta més... si poseu velcro, perquè el poseu a la base, i no directament al mòdul?
Imatge

Dodo
Presentats

Entrada Autor: Dodo » dc. oct. 27, 2010 8:55 pm

El modul, porta un resort on hi va un cargol que sobresurt més que el velcro, per tant l´has de posar a la base.
Salud

Xepe71
Presentats

Entrada Autor: Xepe71 » ds. oct. 30, 2010 12:07 am

[quote user="Dodo" post="143714"]El modul, porta un resort on hi va un cargol que sobresurt més que el velcro, per tant l´has de posar a la base.
Salud[/quote]

Cert, és el cargol que serveix per unir-se a la base. He comprat unes "barretes" de velcro pretallades (TackCeys Crick) que sembla que hagin d'aguantar-ho tot, i l'he posat sobre la base. Em sembla que és el que buscava.

Gracies Dodo!
Imatge

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”