punxida a leix

Sortides mensuals de l'any 2009

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Emil
Presentats
Entrades: 220
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 10:35 pm
Ubicació: manresa

punxida a leix

Entrada Autor: Emil » dg. abr. 19, 2009 10:10 pm

sortida molt guapa , que finalment acaba be , pro de poc, en punxit tallan la cuberta uns 6 cm, amb la junta de dilatació del pont de fonollosa, a 16 km de casa. la asistencia bona, pro en tornat a calaf, i la moto está alla, i nosaltres en tornat amb taxi a manresa. Nota del gruista "sempre, sempre sa de pasar per mig del carril, salut companys, xao

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. abr. 19, 2009 10:15 pm

Bufffff, es que l'estat de les carreters a vegades dóna de dessitjar. :? Menys mal que no us l'ha rajada de cop, si no us podrieu haver fet molt de mal.

P.D: Seria recomanable que esborressis aquest fil i ho fiquessis a continuació del fil original de la sortida, per tenir-ho tot una mica ordenat.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Heavy1987
Presentats
Entrades: 366
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 12:02 pm

Entrada Autor: Heavy1987 » dg. abr. 19, 2009 10:20 pm

Ostres ja em volia para quan us e vist alla parats, em sap mol de greu, almenys no us a passat res greu.

Cuidevos!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dl. abr. 20, 2009 10:05 am

Jo per això, i per molts altres motius semblents, sempre que puc, viatjo per França 8)

Les juntes ni es noten ?


Algú saps explicar-ho per que a França i a Europa ni es noten i per aquí és una mena de suplici ?
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: punxida a leix

Entrada Autor: Ra-mon » dl. abr. 20, 2009 11:21 am

Emil ha escrit:sortida molt guapa , que finalment acaba be , pro de poc, en punxit tallan la cuberta uns 6 cm, amb la junta de dilatació del pont de fonollosa, a 16 km de casa. la asistencia bona, pro en tornat a calaf, i la moto está alla, i nosaltres en tornat amb taxi a manresa. Nota del gruista "sempre, sempre sa de pasar per mig del carril, salut companys, xao
Vaja, quina mala sort.

Us vam veure que estaveu allà parats i fins més endavant no vaig reaccionar i pensar que potser havieu tingut pana.
Sort que no ha estat res.

Avatar de l’usuari
Emil
Presentats
Entrades: 220
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 10:35 pm
Ubicació: manresa

punxida

Entrada Autor: Emil » dl. abr. 20, 2009 10:28 pm

i tant es va punxi de cop, per aixo en vaig adonar de seguida. M´han dit quela propera vagada truqui avans als mossos , per denuncia el mal estar deles carreteres, i llavors la diputació el pot pagar l roda, salut moteros ¡¡.

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dl. abr. 20, 2009 11:02 pm

doncs jo dirira que també us vaig veure... però em va semblar una altra cosa :oops: si sou els que em penso que potser em confong... vaig afluixar i vaig veure que "el noi" estava enfilat marge amunt mirant carretera en fora i la noia saludava rient i vaig processar la informació : "un apreton..." i resulta que era "un rebentón" bé, el que compta d'això, i sé de que parlo :evil: és que tot el que es paga amb diners és barat, lo fotut seria prendre mal per una cosa així.
-----------

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6876
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. abr. 20, 2009 11:11 pm

ARBE ha escrit:doncs jo dirira que també us vaig veure... però em va semblar una altra cosa :oops: si sou els que em penso que potser em confong... vaig afluixar i vaig veure que "el noi" estava enfilat marge amunt mirant carretera en fora i la noia saludava rient i vaig processar la informació : "un apreton..." i resulta que era "un rebentón" bé, el que compta d'això, i sé de que parlo :evil: és que tot el que es paga amb diners és barat, lo fotut seria prendre mal per una cosa així.

Em va passar i vaig pensar el mateix

Vsssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dt. abr. 21, 2009 10:07 am

crec recordar, no sé si la informació és veraç, que s'havia convingut com a senyal motero de necessitar ajut, deixar el casc a terra uns metres abans de la moto, ja confirmareu els aguerridos i experimentats si és així
-----------

Avatar de l’usuari
Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeka » dt. abr. 21, 2009 10:37 am

ARBE ha escrit:crec recordar, no sé si la informació és veraç, que s'havia convingut com a senyal motero de necessitar ajut, deixar el casc a terra uns metres abans de la moto, ja confirmareu els aguerridos i experimentats si és així
és el que jo tinc entès.............
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. abr. 21, 2009 11:32 am

ARBE ha escrit:crec recordar, no sé si la informació és veraç, que s'havia convingut com a senyal motero de necessitar ajut, deixar el casc a terra uns metres abans de la moto, ja confirmareu els aguerridos i experimentats si és així
Doncs és correcte la informació. El que passa és que molta gent no ho sap això. :?

Avui en dia, que tothom porta tlf mòbil, ja no busca l'ajut dels altres moteros. Abans sí que era normal. Us explico un cas que m'ha vingut a la memòria ara mateix.....fa 23 anys, amb una Yamaha XS-400, jo i el meu millor amic motero, amb una Laverda 500, tot fent el pre-Pirineu en ple mes de gener o febrer, amb unes glaçades impressionanats, vem veure una moto parada i el casc al terra, una micas abans. Vem parar. Resulta que era el probador de la revista SoloMoto (no hi havia ni el SM 30 encara), que havia lliscat amb el gel i havia caigut. A la bossa sobredipòsit, com que jo portava eines de tot tipus, vem poder "reparar-li" la moto i va poder continuar la marxa. Ens va demanar l'adreça de casa, i al cap de uns dies rebem un regal de la redacció, i el més important, un escrit al SoloMoto agraïnt-nos als tocayos el fet d'ajudar-lo i acompanyar-lo en aquells moments en una carretera perduda. Quan a vegades encara ho recordo, m'omple d'orgull i satisfacció el ser motero. :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dt. abr. 21, 2009 1:52 pm

Miquel, mira que tens cops amagats :D

Jo crec que això mereix que obris un fil a general per refrescar als més novells la convenció del casc a terra per demanar ajut, fem cultura motera ! I de pas ens poses un scan del full aquest del solomoto si el tens a mà.

No em facis obrir una enquesta per si cal posar el post! :wink:
-----------

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6876
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. abr. 21, 2009 5:50 pm

ARBE ha escrit:crec recordar, no sé si la informació és veraç, que s'havia convingut com a senyal motero de necessitar ajut, deixar el casc a terra uns metres abans de la moto, ja confirmareu els aguerridos i experimentats si és així
O tens telepatia, o es casualitat o vares sentir la conversa que vàrem tenir amb en Coes, en Bolero, en Ramon, en Jeppy i jo mateix a l'altra taula. :D :D :D :D

En Jeppy i en Coes ens van explicar tot això del casc a terra i altre signes que no coneixíem. En Coes va dir que ja ho buscaria i ho posaria al fòrum .

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dt. abr. 21, 2009 6:58 pm

:lol: :lol: :lol: potser també treballo per algun servei secret... ves a saber
-----------

Respon

Torna a “2009”