07 - Volta per la comarca d'Osona. 19 de Juliol #44
Moderador: Airald
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19
[quote user="Sergi3" post="83030"]Ale apunteu-ne 2 mes, si si cap :mrgreen: ja som independents :mrgreen:
pero vindrem a dinar que anem amb el formula 1 :evil:
:cerv[/quote]
M`alegra molt tornar.vos a veure Sergi :cerv :cerv
M`alegra molt tornar.vos a veure Sergi :cerv :cerv
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Sagal" post="83048"][quote user="James Bond" post="83033"][quote user="Sagal" post="83027"]Aquesta sortida come´ça a prometre, penseu que de motos de Vic per apuntar encara en queden eh. vull dir que això comença ser maco maco, en Molina podrà enfocar bé la camara de la plaça, I tu Ra-mon ja saps que tens que fer, eh?[/quote]
Doncs si això continua així, ja podràs començar d'avisar als mossos d'esquadra per evitar qualsevol problema, ja que a partir d'una quantitat determinada de motos, cal fer-los'hi una notificació i ells prendran les mesures que calguin. :D :D
Vssssss
007[/quote]
Ramon aquesta setmana ho he fet, i m'han dit que no, no hi ha una quantitat de motos que marqui rès, sempre i quant es respecti les normes de circul·lació ells no diuen rès, tant poden parar si vas dos com si van 100, això és el que m'ha dit el vei del costat que es mosso de moto. O sigui que si no ´´es aixi que es prepari.[/quote]
Santi, si vols envia un e-mail a la Guàrdia Urbana de Vic tot demanant una patrulla per poder sortir de Vic sense parar-vos als semàfors. Normalment quan hi ha molta aglomeració de vehicles no posen pegues per anar-hi. Això sí, demanen puntualitat britànica. ;)
Doncs si això continua així, ja podràs començar d'avisar als mossos d'esquadra per evitar qualsevol problema, ja que a partir d'una quantitat determinada de motos, cal fer-los'hi una notificació i ells prendran les mesures que calguin. :D :D
Vssssss
007[/quote]
Ramon aquesta setmana ho he fet, i m'han dit que no, no hi ha una quantitat de motos que marqui rès, sempre i quant es respecti les normes de circul·lació ells no diuen rès, tant poden parar si vas dos com si van 100, això és el que m'ha dit el vei del costat que es mosso de moto. O sigui que si no ´´es aixi que es prepari.[/quote]
Santi, si vols envia un e-mail a la Guàrdia Urbana de Vic tot demanant una patrulla per poder sortir de Vic sense parar-vos als semàfors. Normalment quan hi ha molta aglomeració de vehicles no posen pegues per anar-hi. Això sí, demanen puntualitat britànica. ;)

- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Sergi3" post="83030"]Ale apunteu-ne 2 mes, si si cap :mrgreen: ja som independents :mrgreen:
Jo i la Montse cap la 1 estarem a la plaça de Vic fent el vermutet. Si voleu afegir-vos-hi, ja ho saps. :cerv
De la plaça a La Central és un passeig. :D
Jo i la Montse cap la 1 estarem a la plaça de Vic fent el vermutet. Si voleu afegir-vos-hi, ja ho saps. :cerv
De la plaça a La Central és un passeig. :D

- Randy-650
- Presentats
Re: Sortida del Juliol - Diumenge 19
................................................Llista actualitzada fins aqui :pc
......................................................................... [smiley smilie=6 fontcolor=000000 shadowcolor=00FFFF shieldshadow=1]TOTS CAP OSONA!!!![/smiley]
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NOTA: Sagal, confirma lo del menú per infants, que en Storm portarà els seus dos vailets. :D
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
......................................................................... [smiley smilie=6 fontcolor=000000 shadowcolor=00FFFF shieldshadow=1]TOTS CAP OSONA!!!![/smiley]
NOTA: Sagal, confirma lo del menú per infants, que en Storm portarà els seus dos vailets. :D

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
La guardia urbana ja esta demenada.Randy ha escrit:Santi, si vols envia un e-mail a la Guàrdia Urbana de Vic tot demanant una patrulla per poder sortir de Vic sense parar-vos als semàfors. Normalment quan hi ha molta aglomeració de vehicles no posen pegues per anar-hi. Això sí, demanen puntualitat britànica. ;)

- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Hoooola!
Malauradament aquest cop no podem venir, :crys :crys :crys espero que feu moltes fotos, que són d’agrair. ;)
Que passeu unes bones vacances...bandidus! :cerv
Salut!
Malauradament aquest cop no podem venir, :crys :crys :crys espero que feu moltes fotos, que són d’agrair. ;)
Salut!
- Super_coco
- Presentats
- Entrades: 383
- Membre des de: dj. jul. 03, 2008 4:14 pm
- Ubicació: l'Aldea (Tarragona)
Hola, algu de Tarragona pujara el mateix diumenge 19? o tots estireu el 18 pel tema curset?

- Sagal
- Presentats
[quote user="Panotxa" post="83110"]Hoooola!
Salut![/quote]
Osti quin greu em sap,
Salut![/quote]
Osti quin greu em sap,

- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Nosaltres tambe tenim ganes de veure-us a tots, que el mono comença a passar factura.
[quote=Randy-650] Jo i la Montse cap la 1 estarem a la plaça de Vic fent el vermutet. Si voleu afegir-vos-hi, ja ho saps.
De la plaça a La Central és un passeig. [/quote]
Aixi dius a la 1 a la plça de vic. OK :cerv
[quote=Randy-650] Jo i la Montse cap la 1 estarem a la plaça de Vic fent el vermutet. Si voleu afegir-vos-hi, ja ho saps.
Aixi dius a la 1 a la plça de vic. OK :cerv
Sergi3 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 09, 2009 2:38 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Sagal
- Presentats
[quote user="Sergi3" post="83160"]Nosaltres tambe tenim ganes de veure-us a tots, que el mono comença a passar factura.
Aixi dius a la 1 a la plça de vic. OK :cerv[/quote]
Jo diria que a la 1 hauriu de ser a La Central ja, no faltara gaire perquè arribem. Al bar de La Central diré que obrin a la 1
Aixi dius a la 1 a la plça de vic. OK :cerv[/quote]
Jo diria que a la 1 hauriu de ser a La Central ja, no faltara gaire perquè arribem. Al bar de La Central diré que obrin a la 1

- MarcSP
- Presentats
- Entrades: 5
- Membre des de: dc. juny 24, 2009 10:29 am
Bones gent!!!
Al final nosaltres haurem de marxar a dinar al poble dels pares, o sigui que anirem a la ruta, però al dinar no podrà ser!!!
Gràcies i Salut!!!
Al final nosaltres haurem de marxar a dinar al poble dels pares, o sigui que anirem a la ruta, però al dinar no podrà ser!!!
Gràcies i Salut!!!
- SISCOLT
- Presentats
- Entrades: 113
- Membre des de: dc. març 12, 2008 7:08 pm
- Ubicació: CERVERA - LLEIDA
apunteu-nos a 2 mes
gràcies
Sisco i Concep
gràcies
Sisco i Concep
Un amic es aquell/a que et coneix molt bé i tot i així, t'estima. :ksss
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Ostres Sagal, no pares de manar ;)
- Sagal
- Presentats
[quote user="Sergi3" post="83188"]Ostres Sagal, no pares de manar ;)[/quote]
És que tinc por que el Randy es quedarà per allà la plaça i li tocaran les 4. Us poso una foto de La Central, aixi ho tindreu més clar
[IMG=http://img164.imageshack.us/img164/5856/lacentralvic1.jpg][/IMG][IMG=http://img164.imageshack.us/img164/lacentralvic1.jpg/1/w320.png][/IMG]
És que tinc por que el Randy es quedarà per allà la plaça i li tocaran les 4. Us poso una foto de La Central, aixi ho tindreu més clar
[IMG=http://img164.imageshack.us/img164/5856/lacentralvic1.jpg][/IMG][IMG=http://img164.imageshack.us/img164/lacentralvic1.jpg/1/w320.png][/IMG]

- Randy-650
- Presentats
[quote user="Sagal" post="83191"]
És que tinc por que el Randy es quedarà per allà la plaça i li tocaran les 4. [/quote]
No pateixis, a la 1 serem a La Central. :mestre
Ara rectifico la llista, jefe.
És que tinc por que el Randy es quedarà per allà la plaça i li tocaran les 4. [/quote]
No pateixis, a la 1 serem a La Central. :mestre
Ara rectifico la llista, jefe.

- Angeleta
- Presentats
- Entrades: 456
- Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm
[quote user="Electra" post="83024"]HOLA GENT!!!!
APUNTEU-ME!!!!
CAP DE SETMANA INTENSIU A VIC!!! :cerv
MOLTES GRÀCIES :lol:[/quote]
Cap de setmana intensiu a Vic? A veure, corregeix-me si m'equivoco, però a moltes sortidetes no t'hi he vist i ara dius que tens un intensiu a Vic? Uiiii, amb perdó dels d'allà pel que ara vaig a dir però, malgrat un amic meu vigatà que diu a els de Vic són molt tancats (cosa que no comparteixo) que hi ha alguna cosa inconfessable? :b9 Més que res perquè una ciutat que té càmeres que vigilen la plaça principal i és vox populi, deu ser perquè els mateixos autòctons són conscients que cal vigilar-los... :sado
De veritat fa fotos cada 10 minuts? Coi, caldrà portar-se bé a partir d'ara... Des de quan passa això??? :eyes :eyes :eyes
SERGI I ESTHER: JA TINC GANES DE VEURE-US! :jump
APUNTEU-ME!!!!
Cap de setmana intensiu a Vic? A veure, corregeix-me si m'equivoco, però a moltes sortidetes no t'hi he vist i ara dius que tens un intensiu a Vic? Uiiii, amb perdó dels d'allà pel que ara vaig a dir però, malgrat un amic meu vigatà que diu a els de Vic són molt tancats (cosa que no comparteixo) que hi ha alguna cosa inconfessable? :b9 Més que res perquè una ciutat que té càmeres que vigilen la plaça principal i és vox populi, deu ser perquè els mateixos autòctons són conscients que cal vigilar-los... :sado
De veritat fa fotos cada 10 minuts? Coi, caldrà portar-se bé a partir d'ara... Des de quan passa això??? :eyes :eyes :eyes
SERGI I ESTHER: JA TINC GANES DE VEURE-US! :jump
Angeleta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 10, 2009 12:51 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels
- Sagal
- Presentats
[quote user="Angeleta" post="83233"][quote user="Electra" post="83024"]HOLA GENT!!!!
APUNTEU-ME!!!!
SERGI I ESTHER: JA TINC GANES DE VEURE-US! :jump[/quote]
Tens raó la gent de Vic tenim fama de ser tancats, peró jo et diria que és una dita, suposo que com a tot arreu hi ha gent tancada i gent oberta, en quant a la camara, és la camara de TV3, el que passa que el nostre estimat Ra-mon ha programat que cada 5 minuts li envii una foto al seu ordinador, la camara fa molt temps que hi és.
Peró no pateixis que molt bé tu dius `que hi tens un amic, en pots estar per segur que seràs molt acollida, això si molt vigilada per la camara de la plaça :lol: :lol: :lol:
APUNTEU-ME!!!!
SERGI I ESTHER: JA TINC GANES DE VEURE-US! :jump[/quote]
Tens raó la gent de Vic tenim fama de ser tancats, peró jo et diria que és una dita, suposo que com a tot arreu hi ha gent tancada i gent oberta, en quant a la camara, és la camara de TV3, el que passa que el nostre estimat Ra-mon ha programat que cada 5 minuts li envii una foto al seu ordinador, la camara fa molt temps que hi és.
Peró no pateixis que molt bé tu dius `que hi tens un amic, en pots estar per segur que seràs molt acollida, això si molt vigilada per la camara de la plaça :lol: :lol: :lol:

- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
Holaaaa!! I per rematar el cap de setmana apunteu-me a la ruta i dinar.
Vic enganxa? En pocs dies ho sabrem.
Vic enganxa? En pocs dies ho sabrem.
Cristina l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 10, 2009 7:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Albert G
- Presentats
- Entrades: 870
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Ostres!!!! Aquesta vegada no podré venir,
estare a la Vall d’Aran, dissabte i diumenge, a veure si la propera.
Passe-ho molt be!!!!
Passe-ho molt be!!!!
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Sagal" post="83249"]Tens raó la gent de Vic tenim fama de ser tancats, peró jo et diria que és una dita, suposo que com a tot arreu hi ha gent tancada i gent oberta, en quant a la camara, és la camara de TV3, el que passa que el nostre estimat Ra-mon ha programat que cada 5 minuts li envii una foto al seu ordinador, la camara fa molt temps que hi és.
Peró no pateixis que molt bé tu dius `que hi tens un amic, en pots estar per segur que seràs molt acollida, això si molt vigilada per la camara de la plaça :lol: :lol: :lol:[/quote]
Segurament la fama aquesta ve de que fins fa una vintena d'anys estàvem aïllats de la resta del mon, abans de l'autovia cap a Barna i de l'Eix arribar a Vic era tot una aventura ;)
A més hi ha la boira ...
Sagal, la càmera no és la de TV3 sinó la de l'ajuntament.
És una càmera PTZ, que es pot moure en tots sentits si hi tens accés, espero que no ens la moguin a l'últim moment.
A més a més no és per vigilar als vigatans sinó als que ens visiten, oju no feu malifetes ;)
http://amblas.net/vicplaca/
Peró no pateixis que molt bé tu dius `que hi tens un amic, en pots estar per segur que seràs molt acollida, això si molt vigilada per la camara de la plaça :lol: :lol: :lol:[/quote]
Segurament la fama aquesta ve de que fins fa una vintena d'anys estàvem aïllats de la resta del mon, abans de l'autovia cap a Barna i de l'Eix arribar a Vic era tot una aventura ;)
A més hi ha la boira ...
Sagal, la càmera no és la de TV3 sinó la de l'ajuntament.
És una càmera PTZ, que es pot moure en tots sentits si hi tens accés, espero que no ens la moguin a l'últim moment.
A més a més no és per vigilar als vigatans sinó als que ens visiten, oju no feu malifetes ;)
http://amblas.net/vicplaca/