07 - Volta per la comarca d'Osona. 19 de Juliol #44

Sortides mensuals de l'any 2009

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Sortida del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Randy-650 » ds. jul. 11, 2009 12:33 pm

M'ha trucat el meu veí CHARLY, dient-me que l'apunti jo doncs té el pc escatxarrat i no pot entrar-hi. Ja l'he apuntat. :mestre

Alucinamaripili, tens un privat. :cerv
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Angeleta
Presentats
Entrades: 456
Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Angeleta » ds. jul. 11, 2009 12:36 pm

[quote user="Sagal" post="83249"][quote user="Angeleta" post="83233"][quote user="Electra" post="83024"]HOLA GENT!!!!

APUNTEU-ME!!!!

CAP DE SETMANA INTENSIU A VIC!!! :cerv

MOLTES GRÀCIES :lol:[/quote]

Cap de setmana intensiu a Vic? A veure, corregeix-me si m'equivoco, però a moltes sortidetes no t'hi he vist i ara dius que tens un intensiu a Vic? Uiiii, amb perdó dels d'allà pel que ara vaig a dir però, malgrat un amic meu vigatà que diu a els de Vic són molt tancats (cosa que no comparteixo) que hi ha alguna cosa inconfessable? :b9 Més que res perquè una ciutat que té càmeres que vigilen la plaça principal i és vox populi, deu ser perquè els mateixos autòctons són conscients que cal vigilar-los... :sado

De veritat fa fotos cada 10 minuts? Coi, caldrà portar-se bé a partir d'ara... Des de quan passa això??? :eyes :eyes :eyes

SERGI I ESTHER: JA TINC GANES DE VEURE-US! :jump[/quote]

Tens raó la gent de Vic tenim fama de ser tancats, peró jo et diria que és una dita, suposo que com a tot arreu hi ha gent tancada i gent oberta, en quant a la camara, és la camara de TV3, el que passa que el nostre estimat Ra-mon ha programat que cada 5 minuts li envii una foto al seu ordinador, la camara fa molt temps que hi és.
Peró no pateixis que molt bé tu dius `que hi tens un amic, en pots estar per segur que seràs molt acollida, això si molt vigilada per la camara de la plaça :lol: :lol: :lol:[/quote]

Home, ja ho sé que és la càmera de TV3, el que no sabia que passava és que cada 5 minuts s'enviés automàticament una fotografia a casa d'un particular. No és per res ni per començar una polèmica però, això no podria ratllar el límit de la llei de protecció de dades? :666

I pel que fa als vigatans tancats o no, ja he dit que a mi no m'ho sembla pas, i el que diu que ho sou és un amic meu que justament sí que és i viu a Vic!! I ell parla concretament de la ciutat perquè, sempre segons ell, la gent de Tona, per exemple, ja són diferents. A mi em fa l'efecte que es refereix a temes de moral tradicional, jo aquí no m'hi fico pas gaire. A més, vosaltres sou de Calldetenes!! :smile:
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels

Avatar de l’usuari
Angeleta
Presentats
Entrades: 456
Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Angeleta » ds. jul. 11, 2009 12:38 pm

[quote user="Ra-mon" post="83321"][quote user="Sagal" post="83249"]

Sagal, la càmera no és la de TV3 sinó la de l'ajuntament.
És una càmera PTZ, que es pot moure en tots sentits si hi tens accés, espero que no ens la moguin a l'últim moment.

A més a més no és per vigilar als vigatans sinó als que ens visiten, oju no feu malifetes ;)
http://amblas.net/vicplaca/[/quote][/quote]

Òstres, òstres òstres, aquí hi ha marro, tu!! :666 :666
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Sagal » ds. jul. 11, 2009 2:40 pm

[quote user="Ra-mon" post="83321"][quote user="Sagal" post="83249"]Tens raó la gent de Vic tenim fama de ser tancats, peró jo et diria que és una dita, suposo que com a tot arreu hi ha gent tancada i gent oberta, en quant a la camara, és la camara de TV3, el que passa que el nostre estimat Ra-mon ha programat que cada 5 minuts li envii una foto al seu ordinador, la camara fa molt temps que hi és.
Peró no pateixis que molt bé tu dius `que hi tens un amic, en pots estar per segur que seràs molt acollida, això si molt vigilada per la camara de la plaça :lol: :lol: :lol:[/quote]

Segurament la fama aquesta ve de que fins fa una vintena d'anys estàvem aïllats de la resta del mon, abans de l'autovia cap a Barna i de l'Eix arribar a Vic era tot una aventura ;)
A més hi ha la boira ...

Sagal, la càmera no és la de TV3 sinó la de l'ajuntament.
És una càmera PTZ, que es pot moure en tots sentits si hi tens accés, espero que no ens la moguin a l'últim moment.

A més a més no és per vigilar als vigatans sinó als que ens visiten, oju no feu malifetes ;)
http://amblas.net/vicplaca/[/quote]

No pateixis Ra-mon el diumenge estarà encarada el seu lloc, ja m'en cuido
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Angeleta
Presentats
Entrades: 456
Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Angeleta » dg. jul. 12, 2009 3:40 pm

[quote user="Sagal" post="83373"][quote user="Ra-mon" post="83321"][quote user="Sagal" post="83249"]Tens raó la gent de Vic tenim fama de ser tancats, peró jo et diria que és una dita, suposo que com a tot arreu hi ha gent tancada i gent oberta, en quant a la camara, és la camara de TV3, el que passa que el nostre estimat Ra-mon ha programat que cada 5 minuts li envii una foto al seu ordinador, la camara fa molt temps que hi és.
Peró no pateixis que molt bé tu dius `que hi tens un amic, en pots estar per segur que seràs molt acollida, això si molt vigilada per la camara de la plaça :lol: :lol: :lol:[/quote]

Segurament la fama aquesta ve de que fins fa una vintena d'anys estàvem aïllats de la resta del mon, abans de l'autovia cap a Barna i de l'Eix arribar a Vic era tot una aventura ;)
A més hi ha la boira ...

Sagal, la càmera no és la de TV3 sinó la de l'ajuntament.
És una càmera PTZ, que es pot moure en tots sentits si hi tens accés, espero que no ens la moguin a l'últim moment.

A més a més no és per vigilar als vigatans sinó als que ens visiten, oju no feu malifetes ;)
http://amblas.net/vicplaca/[/quote]

No pateixis Ra-mon el diumenge estarà encarada el seu lloc, ja m'en cuido[/quote]

ETS L'ULL QUE TOT HO VEU!! QUINA POR!! :bow
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels

Avatar de l’usuari
eternalpillion
Presentats
Entrades: 20
Membre des de: dc. juny 17, 2009 2:12 pm

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: eternalpillion » dg. jul. 12, 2009 4:29 pm

Aquesta vegada nosaltres tambe voldriem venir! :jump Apunteu dos mes, si us plau, tenim moltes ganes de coneixer vos a tots

Lisa i Colin

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Sagal » dg. jul. 12, 2009 5:31 pm

[quote user="Angeleta" post="83480"]

ETS L'ULL QUE TOT HO VEU!! QUINA POR!! :bow[/quote]

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Xurrumeka » dg. jul. 12, 2009 6:52 pm

Senyors administradors......

tindrien l'amabilitat de treure'ns de la llista de provisionals i passar-nos a la d'apuntats????????? :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2319
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: PEPI600 » dg. jul. 12, 2009 8:32 pm

[quote user="Xurrumeka" post="83521"]Senyors administradors......

tindrien l'amabilitat de treure'ns de la llista de provisionals i passar-nos a la d'apuntats????????? :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump[/quote]

Ja tens la moto?, l´hi has canviat el manillar ? :mrgreen: :mrgreen:
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Ra-mon » dg. jul. 12, 2009 8:37 pm

[quote user="Angeleta" post="83480"][quote user="Sagal" post="83373"][quote user="Ra-mon" post="83321"][quote user="Sagal" post="83249"]Tens raó la gent de Vic tenim fama de ser tancats, peró jo et diria que és una dita, suposo que com a tot arreu hi ha gent tancada i gent oberta, en quant a la camara, és la camara de TV3, el que passa que el nostre estimat Ra-mon ha programat que cada 5 minuts li envii una foto al seu ordinador, la camara fa molt temps que hi és.
Peró no pateixis que molt bé tu dius `que hi tens un amic, en pots estar per segur que seràs molt acollida, això si molt vigilada per la camara de la plaça :lol: :lol: :lol:[/quote]

Segurament la fama aquesta ve de que fins fa una vintena d'anys estàvem aïllats de la resta del mon, abans de l'autovia cap a Barna i de l'Eix arribar a Vic era tot una aventura ;)
A més hi ha la boira ...

Sagal, la càmera no és la de TV3 sinó la de l'ajuntament.
És una càmera PTZ, que es pot moure en tots sentits si hi tens accés, espero que no ens la moguin a l'últim moment.

A més a més no és per vigilar als vigatans sinó als que ens visiten, oju no feu malifetes ;)
http://amblas.net/vicplaca/[/quote]

No pateixis Ra-mon el diumenge estarà encarada el seu lloc, ja m'en cuido[/quote]

ETS L'ULL QUE TOT HO VEU!! QUINA POR!! :bow[/quote]

Per què et penses que està amb els Sagals d'Osona (una colla castellera), per que fa d'anxaneta i quan es dalt aprofita per veure-ho tot ;)

Avatar de l’usuari
Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Xurrumeka » dg. jul. 12, 2009 9:08 pm

[quote user="PEPI600" post="83540"][quote user="Xurrumeka" post="83521"]Senyors administradors......

tindrien l'amabilitat de treure'ns de la llista de provisionals i passar-nos a la d'apuntats????????? :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump[/quote]

Ja tens la moto?, l´hi has canviat el manillar ? :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

no la tinc, però la tindré divendres, li farem a la tarda el rodatge (canvi de pneumàtics) i comprovar que tot estigui en ordre per dissabte i diumenge!!!!!

i de canvi de manillar..................el canvien, però és el mateix model, no m'he deixat fer "el cambiasu"!!!!!
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Albert » dg. jul. 12, 2009 9:10 pm

Holaaaaa,

[quote user="Xurrumeka" post="83521"]Senyors administradors......

tindrien l'amabilitat de treure'ns de la llista de provisionals i passar-nos a la d'apuntats????????? :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump[/quote]


OLEEEEE!!!!!!!!


:cerv :cerv :cerv
Sort,

Avatar de l’usuari
Sacot
Presentats
Entrades: 218
Membre des de: dj. març 26, 2009 11:02 pm
Ubicació: Juià

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Sacot » dg. jul. 12, 2009 9:50 pm

Hola em podeu apuntar per la sortidai el dinar.

Gràcies.

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Sagal » dg. jul. 12, 2009 10:38 pm

[quote user="Jordi Sacot Puig" post="83587"]Hola em podeu apuntar per la sortidai el dinar.

Gràcies.[/quote]

Menys mal, veig que començen a baixar, bien ja et posaba falta jo
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Sortida del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Randy-650 » dg. jul. 12, 2009 11:13 pm

[quote user="eternalpillion" post="83485"]Aquesta vegada nosaltres tambe voldriem venir! :jump Apunteu dos mes, si us plau, tenim moltes ganes de coneixer vos a tots

Lisa i Colin[/quote]

Apuntats! :D Què vindreu? els dos amb la TL? O casacú amb la seva? :D



................................................Llista actualitzada fins aqui :pc

......................................................................... [smiley smilie=6 fontcolor=000000 shadowcolor=00FFFF shieldshadow=1]TOTS CAP OSONA!!!![/smiley]
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Jacks
Presentats
Entrades: 562
Membre des de: dc. maig 21, 2008 12:35 am
Ubicació: La Bisbal d' Emporda

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Jacks » dg. jul. 12, 2009 11:43 pm

UN altre que pudeu apuntarme :cerv :cerv ;) ;)

Avatar de l’usuari
Angeleta
Presentats
Entrades: 456
Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Angeleta » dl. jul. 13, 2009 12:21 pm

[quote user="Ra-mon" post="83544"][quote user="Angeleta" post="83480"][quote user="Sagal" post="83373"][quote user="Ra-mon" post="83321"][quote user="Sagal" post="83249"]Tens raó la gent de Vic tenim fama de ser tancats, peró jo et diria que és una dita, suposo que com a tot arreu hi ha gent tancada i gent oberta, en quant a la camara, és la camara de TV3, el que passa que el nostre estimat Ra-mon ha programat que cada 5 minuts li envii una foto al seu ordinador, la camara fa molt temps que hi és.
Peró no pateixis que molt bé tu dius `que hi tens un amic, en pots estar per segur que seràs molt acollida, això si molt vigilada per la camara de la plaça :lol: :lol: :lol:[/quote]

Segurament la fama aquesta ve de que fins fa una vintena d'anys estàvem aïllats de la resta del mon, abans de l'autovia cap a Barna i de l'Eix arribar a Vic era tot una aventura ;)
A més hi ha la boira ...

Sagal, la càmera no és la de TV3 sinó la de l'ajuntament.
És una càmera PTZ, que es pot moure en tots sentits si hi tens accés, espero que no ens la moguin a l'últim moment.

A més a més no és per vigilar als vigatans sinó als que ens visiten, oju no feu malifetes ;)
http://amblas.net/vicplaca/[/quote]

No pateixis Ra-mon el diumenge estarà encarada el seu lloc, ja m'en cuido[/quote]

ETS L'ULL QUE TOT HO VEU!! QUINA POR!! :bow[/quote]

Per què et penses que està amb els Sagals d'Osona (una colla castellera), per que fa d'anxaneta i quan es dalt aprofita per veure-ho tot ;)[/quote]


Aaaaaah, vaaaaaaaleeee! Ara ho entenc tot! és per això que l'anxaneta vigatana feia una cara rara i es veia una mica més espigadeta que la resta d'anxanetes de les colles d'arreu de Catalunya! Per què no ho heu dit abans, home? Has de pensar, Ra-mon, que aquesta informació és molt interessant. Escolta, tu tens informació confidencial i de primera mà, eh? :eyes :eyes


[quote user="Xurrumeka" post="83521"]Senyors administradors......

tindrien l'amabilitat de treure'ns de la llista de provisionals i passar-nos a la d'apuntats????????? :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump[/quote]

Què bé! Aquesta és la millor manera de comprovar que tot segueix rodant i que a ningú li fa mal res més que el necessari (si és que hi ha res de necessari, és clar!) :cerv
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Sagal » dl. jul. 13, 2009 12:43 pm

Bé gent com podeu compendre soc Taure, que vull dir amb això...... m'acabnt de prometre que netejeran les carreteres de Diumenge, m'han dit que no hi posaran moqueta, jajajajja peró que faran una pasada a les dues carreteres que estavan malament.

:wall :wall :wall :wall :wall :wall soc molt cap quadrat
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Ra-mon » dl. jul. 13, 2009 2:53 pm

[quote user="Sagal" post="83708"]Bé gent com podeu compendre soc Taure, que vull dir amb això...... m'acabnt de prometre que netejeran les carreteres de Diumenge, m'han dit que no hi posaran moqueta, jajajajja peró que faran una pasada a les dues carreteres que estavan malament.

:wall :wall :wall :wall :wall :wall soc molt cap quadrat[/quote]
Osti Sagal, això cal fer-ho públic i com que tu no ho diràs ja ho dic jo ;)

Ta-ra-rí ... ta-ra-rí ... es fa saber a tothom !!!!!!!!
Gent de mototurisme, cal que tothom sàpiga que el Sagal ha fet una feinada impressionant per preparar aquesta sortida:
- ha aconseguit l'edifici de la central de Vic i coordinat dos dinars i un sopar.
- buscat lloc per dormir als que es queden a passar la nit de dissabte a diumenge.
- preparat una ruta fantàstica avisant a tots els pobles pels que passarem que estiguin al cas.
- a demanat poder aparcar a la Plaça Major de Vic, a dalt, al damunt de la sorra (no a sota al pàrking subterrani que és on normalment s'aparca) :D
- a parlat amb la Policia Municipal de Vic i amb els Mossos d'Esquadra, que ens han ofert tota mena de col·laboració.
- té contactes a molt alt nivell per que no ens canvïin l'angle d'enfoc de la càmera web.
- a contactat amb un bar que els diumenges tenen tancat perquè ens obrir i ens facin esmorzars.
- aquest dissabte vam fer la pre-ruta i com que hi havia molts revolts amb terra de les últimes pluges ens va dir que parlaria amb els de manteniment de carreteres, jo li deia que no calia i vet-ho aquí que ja ho ha encarregat
- ... i segur que moltíssimes coses més ...

:jump


Santi, t'haurem de fer un monument per la dedicació ! :kiss

Imatge

Avatar de l’usuari
Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Xurrumeka » dl. jul. 13, 2009 3:06 pm

jo sé el truc del Sagal..............NO VOL QUE LI PRENGUIN L'ARMILLA!!!!!!!!!!!!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Respon

Torna a “2009”