07 - Volta per la comarca d'Osona. 19 de Juliol #44

Sortides mensuals de l'any 2009

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Heavy1987
Presentats
Entrades: 366
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 12:02 pm

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Heavy1987 » dl. jul. 13, 2009 4:57 pm

Ja podeu contar amb 2 mes, 1 moto 2 persones. Us tinc de presentar a la Pilar,ja la coneixareu diumenge.

P.D: Jo no tinc cap mena de problema amb el menu, pero la copilot es vegeteriana radical, podriam fer alguna amanida normal o algu aixi, si es te de pagar alguna cosa mes tranquils.

Cuidevos!!!!!

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Sagal » dl. jul. 13, 2009 6:59 pm

[quote user="Xurrumeka" post="83731"]jo sé el truc del Sagal..............NO VOL QUE LI PRENGUIN L'ARMILLA!!!!!!!!!!!!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]

l'armilla Maria la tinc que conservar és un mèrit que m'han concedit en JoanF i en Lujoisla i s'ha de respectar, jejejejej
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Sagal » dl. jul. 13, 2009 7:01 pm

[quote user="Ra-mon" post="83727"][quote user="Sagal" post="83708"]Bé gent com podeu compendre soc Taure, que vull dir amb això...... m'acabnt de prometre que netejeran les carreteres de Diumenge, m'han dit que no hi posaran moqueta, jajajajja peró que faran una pasada a les dues carreteres que estavan malament.

:wall :wall :wall :wall :wall :wall soc molt cap quadrat[/quote]
Osti Sagal, això cal fer-ho públic i com que tu no ho diràs ja ho dic jo ;)

Ta-ra-rí ... ta-ra-rí ... es fa saber a tothom !!!!!!!!
Gent de mototurisme, cal que tothom sàpiga que el Sagal ha fet una feinada impressionant per preparar aquesta sortida:
- ha aconseguit l'edifici de la central de Vic i coordinat dos dinars i un sopar.
- buscat lloc per dormir als que es queden a passar la nit de dissabte a diumenge.
- preparat una ruta fantàstica avisant a tots els pobles pels que passarem que estiguin al cas.
- a demanat poder aparcar a la Plaça Major de Vic, a dalt, al damunt de la sorra (no a sota al pàrking subterrani que és on normalment s'aparca) :D
- a parlat amb la Policia Municipal de Vic i amb els Mossos d'Esquadra, que ens han ofert tota mena de col·laboració.
- té contactes a molt alt nivell per que no ens canvïin l'angle d'enfoc de la càmera web.
- a contactat amb un bar que els diumenges tenen tancat perquè ens obrir i ens facin esmorzars.
- aquest dissabte vam fer la pre-ruta i com que hi havia molts revolts amb terra de les últimes pluges ens va dir que parlaria amb els de manteniment de carreteres, jo li deia que no calia i vet-ho aquí que ja ho ha encarregat
- ... i segur que moltíssimes coses més ...

:jump


Santi, t'haurem de fer un monument per la dedicació ! :kiss
[/quote]

No li foteu cas, avui a Vic fa molta calor i en Ra-mon, segur que pobre a tingut un cop de calor. Ra-mon vina fins a casa i banyat que estaras mes fresquet home.
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Sagal » dl. jul. 13, 2009 7:05 pm

[quote user="Heavy1987" post="83751"]

P.D: Jo no tinc cap mena de problema amb el menu, pero la copilot es vegeteriana radical, podriam fer alguna amanida normal o algu aixi, si es te de pagar alguna cosa mes tranquils.

Cuidevos!!!!![/quote]

Tens un privat, gràcies.
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Ramon
Presentats
Entrades: 243
Membre des de: dt. nov. 11, 2008 12:57 pm
Ubicació: Argentona

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Ramon » dl. jul. 13, 2009 7:43 pm

BONES TARDES APUNTEUME 2 MOTOS Y 7 PERSONES
SALUTASIONS FINS DIUMENGE

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7593
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. jul. 13, 2009 8:17 pm

Santi, gràcies avançades per tota la feinada que t'has fotut. :cerv

Que com diu en Ramon, ha hagut de ser molta.

Avatar de l’usuari
Bolero
Presentats
Entrades: 596
Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
Ubicació: Torroella de Montgri

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Bolero » dl. jul. 13, 2009 8:32 pm

Despres de la feinada d'en Santi :bow , no puc deixar de banda el venir a gaudir, aixi que ens apunteu :smile:
Dos pax i 1 moto
Fins diumenge!!!
Bona terra, la nostra!!!! :birracat

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Sagal » dl. jul. 13, 2009 8:34 pm

[quote user="Alucinamaripili" post="83813"]Santi, gràcies avançades per tota la feinada que t'has fotut. :cerv

Que com diu en Ramon, ha hagut de ser molta.[/quote]

En Ra-mon ha tingut un cop de calor, és molt bon paio
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Sagal » dl. jul. 13, 2009 8:40 pm

[quote user="Bolero" post="83820"]Despres de la feinada d'en Santi :bow , no puc deixar de banda el venir a gaudir, aixi que ens apunteu :smile:
Dos pax i 1 moto
Fins diumenge!!![/quote]

No per tu sol, si no fos per tots vosaltres no ho faria, peró és que aqui aquest foro tothom si possa al màxim i això fa que les coses es fagin amb il·lusió i la veritat és que entre en Ramon (James Bond), l'altre Ra-mon i gent que no esta aqui a Osona però penseu que s'ho estan currant tan com nosaltres, fa que les sortides cada vegada vaigin a més i jo penso que això és el que tenim que valorar. No es aquesta són totes, o sigui que entre tots ho estem fent de puta mare, home.
Diumenge abans de sortir i si els suprems em deixan us faré un :mestre :mestre :mestre :mestre :D :D :D :D
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6876
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. jul. 13, 2009 8:41 pm

[quote user="Ra-mon" post="83727"]Osti Sagal, això cal fer-ho públic i com que tu no ho diràs ja ho dic jo ;)

Ta-ra-rí ... ta-ra-rí ... es fa saber a tothom !!!!!!!!
Gent de mototurisme, cal que tothom sàpiga que el Sagal ha fet una feinada impressionant per preparar aquesta sortida:
- ha aconseguit l'edifici de la central de Vic i coordinat dos dinars i un sopar.
- buscat lloc per dormir als que es queden a passar la nit de dissabte a diumenge.
- preparat una ruta fantàstica avisant a tots els pobles pels que passarem que estiguin al cas.
- a demanat poder aparcar a la Plaça Major de Vic, a dalt, al damunt de la sorra (no a sota al pàrking subterrani que és on normalment s'aparca) :D
- a parlat amb la Policia Municipal de Vic i amb els Mossos d'Esquadra, que ens han ofert tota mena de col·laboració.
- té contactes a molt alt nivell per que no ens canvïin l'angle d'enfoc de la càmera web.
- a contactat amb un bar que els diumenges tenen tancat perquè ens obrir i ens facin esmorzars.
- aquest dissabte vam fer la pre-ruta i com que hi havia molts revolts amb terra de les últimes pluges ens va dir que parlaria amb els de manteniment de carreteres, jo li deia que no calia i vet-ho aquí que ja ho ha encarregat
- ... i segur que moltíssimes coses més ...

[/quote]

Em sembla Ramon que una cosa o altra et deixes, i es que el Sagal si ha posat de valent i ha pensat en tot.

Ja només faltava que ens hagi fet netejar la carretera, el dissabte estava plena de fulles i sorra de les últimes pluges.

Santi, la carretera de la Vola també l'has fet netejar ? Sobretot allà on la moto em va fotre aquella marxada tant solemne del davant per culpa de les pedres. Pensa que si no ho fan no la podrem tornar a fer al ritme que la vàrem fer :twisted:

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Sagal » dl. jul. 13, 2009 8:48 pm

[quote user="James Bond" post="83824"]


Em sembla Ramon que una cosa o altra et deixes, i es que el Sagal si ha posat de valent i ha pensat en tot.

Ja només faltava que ens hagi fet netejar la carretera, el dissabte estava plena de fulles i sorra de les últimes pluges.

Santi, la carretera de la Vola també l'has fet netejar ? Sobretot allà on la moto em va fotre aquella marxada tant solemne del davant per culpa de les pedres. Pensa que si no ho fan no la podrem tornar a fer al ritme que la vàrem fer :twisted:

Vssssssss
007[/quote]

Et va marxar la moto a on? és que la veritat jo vaig quedar colgat de pols i no ho vaig veure :b9 :b9 :b9 :b9. Faran un repàs BV5224 i BV5201 en sembla que són, menys la paella de la Fuyaca que jo no ho sabia i m'han dit que all'a hi ha una sorrera i que aquella no la netejeran pas. Però aquella ja es veu.
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Sagal » dl. jul. 13, 2009 8:56 pm

Apunteu siusplau

Jordi Rovira 1pax TANT SOLS RUTA

Joan Riera (Sagal) 1 pax ruta i dinar

Sendo Brugulat (Sagal) 1 pax ruta i dinar
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Ra-mon » dl. jul. 13, 2009 9:50 pm

[quote user="Sagal" post="83821"][quote user="Alucinamaripili" post="83813"]Santi, gràcies avançades per tota la feinada que t'has fotut. :cerv

Que com diu en Ramon, ha hagut de ser molta.[/quote]

En Ra-mon ha tingut un cop de calor, és molt bon paio[/quote]

Ui, ui,em sembla que t'equivoques :mrgreen:

De debò, companys, que el Sagal està dissimulant i no dona valor a la feina que ha fet ;)
Abans els jubilats anaven a controlar les obres, ara amb la crisi el que fan és muntar rutes amb moto, m'estimo més això. :b9 :b9 :b9

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Ra-mon » dl. jul. 13, 2009 10:13 pm

[quote user="Sagal" post="83831"][quote user="James Bond" post="83824"]


Em sembla Ramon que una cosa o altra et deixes, i es que el Sagal si ha posat de valent i ha pensat en tot.

Ja només faltava que ens hagi fet netejar la carretera, el dissabte estava plena de fulles i sorra de les últimes pluges.

Santi, la carretera de la Vola també l'has fet netejar ? Sobretot allà on la moto em va fotre aquella marxada tant solemne del davant per culpa de les pedres. Pensa que si no ho fan no la podrem tornar a fer al ritme que la vàrem fer :twisted:

Vssssssss
007[/quote]

Et va marxar la moto a on? és que la veritat jo vaig quedar colgat de pols i no ho vaig veure :b9 :b9 :b9 :b9. Faran un repàs BV5224 i BV5201 en sembla que són, menys la paella de la Fuyaca que jo no ho sabia i m'han dit que all'a hi ha una sorrera i que aquella no la netejeran pas. Però aquella ja es veu.[/quote]

Jo si que vaig veure uns cosa estranya, diferent a la conducció que ens té acostumats en Bond, al final amb la seva sang freda i l'aplom que el caracteritza va poder sortir-se'n sense problemes de l'entrebanc improvitsat :cool:

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2321
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: PEPI600 » dl. jul. 13, 2009 10:19 pm

Ostres Sagal, t´haurem de fer la "ola"

:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow

Gracies per la feinada


Per si no surt el nom........PEPI600
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Ra-mon » dl. jul. 13, 2009 10:24 pm

[quote user="PEPI600" post="83868"]Ostres Sagal, t´haurem de fer la "ola"

:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow

Gracies per la feinada


Per si no surt el nom........PEPI600[/quote]
Si noi no sé com t'ho has fet, potser encara no controles el gas de la teva nova moto i el nom se t'ha quedat pel camí ;)

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6876
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. jul. 13, 2009 10:43 pm

[quote user="Ra-mon" post="83866"]Jo si que vaig veure uns cosa estranya, diferent a la conducció que ens té acostumats en Bond, al final amb la seva sang freda i l'aplom que el caracteritza va poder sortir-se'n sense problemes de l'entrebanc improvitsat :cool:[/quote]

Que ? catxondeo ? :b9 :b9 :b9 :b9
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Sortida del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Steelman » dl. jul. 13, 2009 10:49 pm

Ja esta penjat la ruta en format ITN, esta al principi del post.



V's
PD: Gracies JAMES BOND
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Sortida del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Albert » dt. jul. 14, 2009 8:05 am

Holaaaa,

A falta de la confirmació oficial per part del Randy, que sembla que ahir es va adormir ;) , i si no ho he contat malament, de moment som una colleta de 82 pax al dinar (mes 2 infants) i 55 motos per fer la ruta (si la Lisa ve amb la seva).

Apa Randy, a veure si quadren els comptes!!!


:shock: :shock: :shock:
Sort,

Avatar de l’usuari
Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Xurrumeka » dt. jul. 14, 2009 8:12 am

[quote user="Sagal" post="83834"]Apunteu siusplau

Jordi Rovira 1pax TANT SOLS RUTA

Joan Riera (Sagal) 1 pax ruta i dinar

Sendo Brugulat (Sagal) 1 pax ruta i dinar[/quote]

en Riera??????????????? encara recordo com s'enfotia de mí fa uns dos anys i escaig quan li vaig dir que em volia treure el carnet de moto!!!!!!!!!!!!!! :martell :martell :martell :martell
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Respon

Torna a “2009”