Randy-650 ha escrit:IEEEEPPPPPPPP!!!!!sharky ha escrit:Companys apunteu-nos, la Soco i en Sharky.....
Salut.
:ban :jump :Saltant :ban :jump :Saltant
Per fi junts de nou!!! :kssss
MOLT BE !!!!!!
Vsssssss
007
Moderador: Airald
Ciao Marta, bene, al momento ho lasciato non molto tempo fa, è andato con una CBR R e dire che è stato un malizioso e un po 'matto per le moto e gettato nel personale con una personalità molto Latino, ma ora ho un freno bello e il dosaggio che tutti i canali a questo grande la mia ragazza Vini di Tensi.Gracias i vostri complimenti, che sarà conpensados la nostra amicizia con il mio e Tensi.Lluneta ha escrit::D Randy wapisim a provisionals plis, que la sortida del emporda es per les terres de la meva infantesa i no la vui perdre. No se encara si anire amb la meva o tindre que buscar a "algu" de prop de casa diguem a 15 minuts jejeje. Osti es que si me la donen aquesta setmana no em donara temps de practicar. :(
:D Vini t'hagues pogut coneixer quan portaves la rr osti amb lo que m'agraden jeje. :!: Tensi de bon rotllo que ja saps que t'estimo jejeje
Vini ha escrit: Ciao Marta, bene, al momento ho lasciato non molto tempo fa, è andato con una CBR R e dire che è stato un malizioso e un po 'matto per le moto e gettato nel personale con una personalità molto Latino, ma ora ho un freno bello e il dosaggio che tutti i canali a questo grande la mia ragazza Vini di Tensi.Gracias i vostri complimenti, che sarà conpensados la nostra amicizia con il mio e Tensi.
Un bacio di amicizia e di Tensi della miniera. :D :D :!:
Resumin Marta l´epoca de la CBR R era un "Picollo Diabolo"sense traductor que queda mes bè "Un Petit Diable".Tenia que escriure en italià,perque reflexabe mes la meva vida de llavors,pero si el teu calificatiu referente a mí es el correcte.La Tensi es are el meu tot i mà posat per el camì correcte.Lluneta ha escrit::b9 ays mare sisplau jajajaj com sou. Vini mes o menys m'he enterat jaja perque el meu "amic" que vau vore tu i la Tensi al salo de motos els seus avis eran italians i alguna cosa agafo pero en fi, jejeje ja veo que eras un pillin, gracies que la Tensi et porta per el bon cami.
Arbe gracies macu, ets de lo millor traduint, per cert aquets programes serveixen? i hi ha d'alemany? perque m'aniria de conya per l'estiu. Petons :!:
Es clar, home, que teniu un foradet. :DMcGuines ha escrit:Bones, a mi em faria il-lusió venir, em feu un foradet?
De tota manera estic pendent de la feina...no se segur si marxo o no aquest cap de setmana sagüent.
De moment soc un "provisional"... :ban
Gracies pel foradet!
PEPI600 ha escrit:Em podeu apuntar a provisional, la ruta si que la puc fer però el dinar em ve una mica just, un dels nanos canta al Palau de la Música i no es questió de perdre-ho :roll: :roll: :roll:
DWsssss