Salutacions Des De Viladecans
Moderador: Airald
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
Re: Salutacions Des De Viladecans
[quote user="STELVIO 00" post="102207"]MOLTES GRACIES A PER LA TOTS PER LA REBUDA !!!!!!!
Pero .......................que pasa que hi ha tan ex-vei de Viladecans ?????? :eyes :eyes[/quote]
Jo no sòc ex-veí de Viladecans...Jo sòc veí de Viladecans, la ciutat sense Dèu ni amo. Més val tard que mai: Benvingut al fòrum desde Viladecans (quina ciutat més lletja i bruta, Dèu meu¡¡¡) :???: :???:
Pero .......................que pasa que hi ha tan ex-vei de Viladecans ?????? :eyes :eyes[/quote]
Jo no sòc ex-veí de Viladecans...Jo sòc veí de Viladecans, la ciutat sense Dèu ni amo. Més val tard que mai: Benvingut al fòrum desde Viladecans (quina ciutat més lletja i bruta, Dèu meu¡¡¡) :???: :???:
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Bravo" post="102231"][quote user="STELVIO 00" post="102207"]MOLTES GRACIES A PER LA TOTS PER LA REBUDA !!!!!!!
Jo no sòc ex-veí de Viladecans...Jo sòc veí de Viladecans, la ciutat sense Dèu ni amo. Més val tard que mai: Benvingut al fòrum desde Viladecans (quina ciutat més lletja i bruta, Dèu meu¡¡¡) :???: :???:[/quote]
Gracies Bravo,crec que hem coincidit per el poble,es mès crec que passas sovint per devant de casa meva...................no hi han gaires Deauville de color ,Burdeos ?? La meva es de color Gris i demanant la jubil.lacio,de fet l`hi quedan pocs dias per passar a la "reserva".
A veure si coincidim per el poble :cerv :cerv :cerv
Jo no sòc ex-veí de Viladecans...Jo sòc veí de Viladecans, la ciutat sense Dèu ni amo. Més val tard que mai: Benvingut al fòrum desde Viladecans (quina ciutat més lletja i bruta, Dèu meu¡¡¡) :???: :???:[/quote]
Gracies Bravo,crec que hem coincidit per el poble,es mès crec que passas sovint per devant de casa meva...................no hi han gaires Deauville de color ,Burdeos ?? La meva es de color Gris i demanant la jubil.lacio,de fet l`hi quedan pocs dias per passar a la "reserva".
A veure si coincidim per el poble :cerv :cerv :cerv
- joanp55
- Presentats
- Entrades: 498
- Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Benvigut desde Sabadell. A veure si t'arriba aviat la Adventure
Cota 74 (passada a 123 cc.) ; Ducati 500 twin
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS
- Electra
- Presentats
- Entrades: 550
- Membre des de: dt. març 10, 2009 6:43 pm
- Ubicació: Tarragona
SALUTACIONS STELVIO!!! ;) (perdona la curiositat, però que poder el teu nom real és Esteve?)
BENVINGUT AL FORUM DE MOTOTURISME :mrgreen:
FINS AVIAT DES DE TARRAGONA :cerv
FINS AVIAT DES DE TARRAGONA :cerv

- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Electra" post="102305"]SALUTACIONS STELVIO!!! ;) (perdona la curiositat, però que poder el teu nom real és Esteve?)
FINS AVIAT DES DE TARRAGONA :cerv [/quote]
Curiositat perdonada...............doncs,no,el meu nom real es Xavier.
I ara la curiositat es meva.......................com arribas a la suposicio ?????????? :???: :???: :???: :???:
I moltes gracies per la benvinguda :ban :ban :ban
FINS AVIAT DES DE TARRAGONA :cerv [/quote]
Curiositat perdonada...............doncs,no,el meu nom real es Xavier.
I ara la curiositat es meva.......................com arribas a la suposicio ?????????? :???: :???: :???: :???:
I moltes gracies per la benvinguda :ban :ban :ban
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
BENVINGUT DES D'OSONA !!!!
Vsssss
007
Vsssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Electra
- Presentats
- Entrades: 550
- Membre des de: dt. març 10, 2009 6:43 pm
- Ubicació: Tarragona
SALUTACIONS de nou STELVIO!!!
EN RESPOSTA A LA TEVA PREGUNTA: :eyes I ara la curiositat es meva.......................com arribas a la suposicio ??????????
HE FET UNA ASSOCIACIÓ DE NOM, m'explicaré: he interpretat que el teu nik podria amagar el teu nom real, el qual ja has deixat clar que no té res a veure.
ex: ESTEVE= STE...
TOT ACLARIT , :lol: jajaja
EN RESPOSTA A LA TEVA PREGUNTA: :eyes I ara la curiositat es meva.......................com arribas a la suposicio ??????????
HE FET UNA ASSOCIACIÓ DE NOM, m'explicaré: he interpretat que el teu nik podria amagar el teu nom real, el qual ja has deixat clar que no té res a veure.
ex: ESTEVE= STE...
TOT ACLARIT , :lol: jajaja

- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
[quote user="STELVIO 00" post="102207"]MOLTES GRACIES A PER LA TOTS PER LA REBUDA !!!!!!!
Jo hi vaig estar 8 anys,però ja es va fer massa gran i vaig canviar d´aires.Volia algun lloc
mes petit i tranquil i vaig anar cap a terres de la Segarra.Vivíem al centre i la veritat vam
estar molt agust,encara baixo a fer alguna visita i a veure els amics de Motosprint.
Jo hi vaig estar 8 anys,però ja es va fer massa gran i vaig canviar d´aires.Volia algun lloc
mes petit i tranquil i vaig anar cap a terres de la Segarra.Vivíem al centre i la veritat vam
estar molt agust,encara baixo a fer alguna visita i a veure els amics de Motosprint.
Que gran aquest de Bilbao

- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
[quote user="Oscar" post="102465"][quote user="STELVIO 00" post="102207"]MOLTES GRACIES A PER LA TOTS PER LA REBUDA !!!!!!!
estar molt agust,encara baixo a fer alguna visita i a veure els amics de Motosprint.[/quote]
Doncs quan vinguis, ja saps, una trucadeta i fem unes cervessetes, val?
estar molt agust,encara baixo a fer alguna visita i a veure els amics de Motosprint.[/quote]
Doncs quan vinguis, ja saps, una trucadeta i fem unes cervessetes, val?
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
Benvingut des de Preixens
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.
tret del de fer-ne un de nou.
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
Benvingut al fòrum Stelvio 00!
A gaudir-ne fort! :-)
Salut!
A gaudir-ne fort! :-)
Salut!
- Willy
- Presentats
- Entrades: 95
- Membre des de: dc. gen. 06, 2010 6:25 pm
- Ubicació: Alt Penedès
Bones Stelvio oo.
benvingut al club i feliitats per la nova maquina, ja en penjaras unes fotillos quan la tinguis!!
Fuins ara
benvingut al club i feliitats per la nova maquina, ja en penjaras unes fotillos quan la tinguis!!
Fuins ara
- ArdnaS
- Presentats
- Entrades: 620
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
- Ubicació: Girona
Benvingut al fòrum Stelvio!!
Salutacions des de Girona!!
Salutacions des de Girona!!