Hola A Tothom
Moderador: Airald
- Digamjordi
- Presentats
- Entrades: 884
- Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
- Ubicació: Barcelona
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: Hola A Tothom
- Electra
- Presentats
- Entrades: 550
- Membre des de: dt. març 10, 2009 6:43 pm
- Ubicació: Tarragona
BENVINGUT JORDI!!!!
No facis cas del que et diuen aquets Jordis, jajajajajjajaja :lol: . Al grup hi han més Jordis que no son informàtics i que no estan amb mestres.
Disculpals no saben el que es fan, jajajajajajjaajajjajaja
[quote user="Steelman" post="126072"][quote user="Alucinamaripili" post="126069"]Un altre Jordi... això sembla Motojordisme.cat :D
BENVINGUT!!![/quote]
Nomes faltaria que tb fos informatic ;)[/quote]
No facis cas del que et diuen aquets Jordis, jajajajajjajaja :lol: . Al grup hi han més Jordis que no son informàtics i que no estan amb mestres.
Disculpals no saben el que es fan, jajajajajajjaajajjajaja
[quote user="Steelman" post="126072"][quote user="Alucinamaripili" post="126069"]Un altre Jordi... això sembla Motojordisme.cat :D
BENVINGUT!!![/quote]
Nomes faltaria que tb fos informatic ;)[/quote]

-
- Presentats
- Entrades: 9
- Membre des de: dg. juny 27, 2010 6:48 pm
- Ubicació: Manresa Catalunya
[quote user="Randy-650" post="126036"]Benvingut a aquest espai de mototurisme en català. :D
Quina 650 tens? la Xmoto? la Xcountry? la Xchallenge? o tens la GS?
[/quote] Tinc la GS, i realment estic molt content, tampoc tinc un nivell d'allo mes, tot just estic començant, havian si en veien a alguna sortida, salutacions
Quina 650 tens? la Xmoto? la Xcountry? la Xchallenge? o tens la GS?
-
- Presentats
- Entrades: 9
- Membre des de: dg. juny 27, 2010 6:48 pm
- Ubicació: Manresa Catalunya
[quote user="Kpeps" post=e"126105"]benvingut vei ;) que t'ho pasis molt be per aqui i a veure si ens coneixem en alguna sortida ,que creuarnos pel carrer segur que ho hem fet
[/quote]
Estic apunbtat a la sortida d'Osona, t'¡apuntes? i posdrien anar plegats des de Manresa
Estic apunbtat a la sortida d'Osona, t'¡apuntes? i posdrien anar plegats des de Manresa
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="JORDI-UL" post="126882"][quote user="Kpeps" post=e"126105"]benvingut vei ;) que t'ho pasis molt be per aqui i a veure si ens coneixem en alguna sortida ,que creuarnos pel carrer segur que ho hem fet
[/quote]
Estic apunbtat a la sortida d'Osona, t'¡apuntes? i posdrien anar plegats des de Manresa[/quote]
No pateixis, quan quedin pocs dies ja es van ficant llocs de sortida d'uns quants indrets de tot Catalunya. Tu estigues atent al fil de la sortida mensual i ja ho veuràs.
Estic apunbtat a la sortida d'Osona, t'¡apuntes? i posdrien anar plegats des de Manresa[/quote]
No pateixis, quan quedin pocs dies ja es van ficant llocs de sortida d'uns quants indrets de tot Catalunya. Tu estigues atent al fil de la sortida mensual i ja ho veuràs.

- Bichusten
- Presentats
- Entrades: 380
- Membre des de: dt. abr. 28, 2009 5:46 pm
- Ubicació: Girona
Benvingut al foro
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)