Hola A Tots Desde Llança
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 940
- Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Contacta:
Re: Hola A Tots Desde Llança
jo porto 4 yamaha ja... i no en tinc cap queixa :D
ja veurem com sera la propera... avui m'he assabentat ke la k75 te "només" 3 cilindres...
20 anys pensant ke tenia 6, puajajjajajaja
maaaaaaaaaaare de deuuuuu
clar, no vai mirar a la wikipedia fins avui, que algu m'ho ha aclarit a la taula, pfffff
tenia la k75 tan sobrevalorada ke... es el ke passa, mai vai pensar a mirar les caracteristiques.
I aixo que soc un fanatic de la mecanica, puajaja
com quan vai descobrir que la salma hayek feia metre i mig... aysh!
per sort la meva xicota es força mes alta :P, i mes jove :) jejeje
ja veurem com sera la propera... avui m'he assabentat ke la k75 te "només" 3 cilindres...
20 anys pensant ke tenia 6, puajajjajajaja
maaaaaaaaaaare de deuuuuu
clar, no vai mirar a la wikipedia fins avui, que algu m'ho ha aclarit a la taula, pfffff
tenia la k75 tan sobrevalorada ke... es el ke passa, mai vai pensar a mirar les caracteristiques.
I aixo que soc un fanatic de la mecanica, puajaja
com quan vai descobrir que la salma hayek feia metre i mig... aysh!
per sort la meva xicota es força mes alta :P, i mes jove :) jejeje
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Hola Andreu : BENVINGUT des d'Osona !!!
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 25, 2011 4:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Benvingut a Mototurisme.
Salutacions des de Lleida.
;)
Jo en soc novell en això de les motos. No en tinc ni idea de motors. Sempre m'habia agradat l'estètica B.M.W. Ara dono gràcies d'haber-me comprat la PAN. Tu no saps la de litres d'oli que m'he estalviat.
:twisted:
Salutacions des de Lleida.
;)
Jo en soc novell en això de les motos. No en tinc ni idea de motors. Sempre m'habia agradat l'estètica B.M.W. Ara dono gràcies d'haber-me comprat la PAN. Tu no saps la de litres d'oli que m'he estalviat.
:twisted:
- Núria Vs
- Presentats
- Entrades: 1148
- Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
- Ubicació: Barberà del Vallès
-
- Presentats
- Contacta:
mode ironic: ON
despres de llegir uns quants posts, veig ke alguns li tenen un carinyo especial a les bmw :D
despres de llegir uns quants posts, veig ke alguns li tenen un carinyo especial a les bmw :D
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Koper, es que hi ha gent que pel fet de tenir una BMW es pensa que està per sobre dels altres motards ... i la veritat jo crec que s'equivoquen ... no deixan de ser bones màquines ... però tan vàlides com les demés ... i es per l'actitud d'una minoria que hi ha companys que ens veuen a tots com a una secta.
Jo no li donaria més importancia que la que té... per a mi tots som iguals ... al menys jo soc el mateix que quant fa prop de 25 anys anava amb una SR250 més content que un xinxol !!!
V'sss
Gesus
Jo no li donaria més importancia que la que té... per a mi tots som iguals ... al menys jo soc el mateix que quant fa prop de 25 anys anava amb una SR250 més content que un xinxol !!!
V'sss
Gesus
Gas a la burra!!!
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
Benvingut des de Preixens ( Noguera )
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.
tret del de fer-ne un de nou.
-
- Presentats
- Contacta:
ah jejejje, nooo, vale, em referia mes aviat al tema de les avaries...
navegant pel forum he vist ja varis companys amb problemes en ruta,
que no han pogut tornar a casa en moto, be, amb la seva....
que no han pogut tornar a casa en moto, be, amb la seva....
- Jesus
- Presentats
[quote user="Koper" post="155034"]ah jejejje, nooo, vale, em referia mes aviat al tema de les avaries...
que no han pogut tornar a casa en moto, be, amb la seva....[/quote]
És simple probabilitat ... amb tots el bóxers que roden pel mòn, no és d'estranyar que de tant en tant algun falli !!! ;)
que no han pogut tornar a casa en moto, be, amb la seva....[/quote]
És simple probabilitat ... amb tots el bóxers que roden pel mòn, no és d'estranyar que de tant en tant algun falli !!! ;)
Gas a la burra!!!
- Bisba
- Presentats
- Entrades: 10
- Membre des de: dj. oct. 14, 2010 9:21 am
- Ubicació: La Bisbal d´Emporda
[quote user="Jesus GS" post="155023"]Koper, es que hi ha gent que pel fet de tenir una BMW es pensa que està per sobre dels altres motards ... i la veritat jo crec que s'equivoquen ... no deixan de ser bones màquines ... però tan vàlides com les demés ... i es per l'actitud d'una minoria que hi ha companys que ens veuen a tots com a una secta.
V'sss
Gesus[/quote]
Bones Jesus, com que veig que la bola de les motos BMW, es va fent grossa, la frase de som i serem gent BMW, es Som i serem gent catalana.(santa espina) era fer un petit paral.lisme, de mototurisme.cat, de presentar-se amb una clasica K75,etc...Com tu dius, jo tambe he gaudit del mòn de la moto, damunt de Derbis, Hondas i Yamahas. No hi ha mes que això.............
V'sss
Gesus[/quote]
Bones Jesus, com que veig que la bola de les motos BMW, es va fent grossa, la frase de som i serem gent BMW, es Som i serem gent catalana.(santa espina) era fer un petit paral.lisme, de mototurisme.cat, de presentar-se amb una clasica K75,etc...Com tu dius, jo tambe he gaudit del mòn de la moto, damunt de Derbis, Hondas i Yamahas. No hi ha mes que això.............
- Jesus
- Presentats
[quote user="Bisba" post="155058"][quote user="Jesus GS" post="155023"]Koper, es que hi ha gent que pel fet de tenir una BMW es pensa que està per sobre dels altres motards ... i la veritat jo crec que s'equivoquen ... no deixan de ser bones màquines ... però tan vàlides com les demés ... i es per l'actitud d'una minoria que hi ha companys que ens veuen a tots com a una secta.
V'sss
Gesus[/quote]
Bones Jesus, com que veig que la bola de les motos BMW, es va fent grossa, la frase de som i serem gent BMW, es Som i serem gent catalana.(santa espina) era fer un petit paral.lisme, de mototurisme.cat, de presentar-se amb una clasica K75,etc...Com tu dius, jo tambe he gaudit del mòn de la moto, damunt de Derbis, Hondas i Yamahas. No hi ha mes que això.............[/quote]
Ja ho suposava, però en obert cal anar amb compte amb el que s'escriu, ja que de vegades pot tenir dobles lectures !!!
V'sss
GeSus
V'sss
Gesus[/quote]
Bones Jesus, com que veig que la bola de les motos BMW, es va fent grossa, la frase de som i serem gent BMW, es Som i serem gent catalana.(santa espina) era fer un petit paral.lisme, de mototurisme.cat, de presentar-se amb una clasica K75,etc...Com tu dius, jo tambe he gaudit del mòn de la moto, damunt de Derbis, Hondas i Yamahas. No hi ha mes que això.............[/quote]
Ja ho suposava, però en obert cal anar amb compte amb el que s'escriu, ja que de vegades pot tenir dobles lectures !!!
V'sss
GeSus
Gas a la burra!!!
- Jesus
- Presentats
Koper, li vas dir als organitzadors que no vindria l'Andreu a la sortida ???
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 26, 2011 5:13 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Gas a la burra!!!
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
[quote user="Acf591" post="154250"]Hola a tots
Em dic Andreu i visc a Llançà desde setembre del 2010. Vaig sortir dels sorolls i bruticia Barcelona per buscar tranquilitat i tramuntana (aire fresc).
Soc dels que penso que hi han les motos i les BMW's i soc fidel a la meva (mig-clasica) K75 del 92.
Fins l'arrivada del nostre fill sempre hem viatjat amb moto, de fet no teniem cotxe, per tot arreu sobretot per França.
Ara quant tinc la sort de poder sortir el meu fill i la meva dona s'han de jugar els "xinos" qui vindrà de paquet.
Apa, ja ens anirem coneixen.
Andreu[/quote]
benvingut
jo vaig sovint per llança, si vols fer una cervesa alguna tarda que hi vagi, ja m'ho diras.
ah! i tranquil que de vent fresquet a Llançà poc que te'n faltarà :mrgreen:
Em dic Andreu i visc a Llançà desde setembre del 2010. Vaig sortir dels sorolls i bruticia Barcelona per buscar tranquilitat i tramuntana (aire fresc).
Soc dels que penso que hi han les motos i les BMW's i soc fidel a la meva (mig-clasica) K75 del 92.
Fins l'arrivada del nostre fill sempre hem viatjat amb moto, de fet no teniem cotxe, per tot arreu sobretot per França.
Ara quant tinc la sort de poder sortir el meu fill i la meva dona s'han de jugar els "xinos" qui vindrà de paquet.
Apa, ja ens anirem coneixen.
Andreu[/quote]
benvingut
jo vaig sovint per llança, si vols fer una cervesa alguna tarda que hi vagi, ja m'ho diras.
Erg Chebbi - Merzouga

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
- Acf591
- Presentats
- Entrades: 99
- Membre des de: dt. gen. 18, 2011 8:18 pm
- Ubicació: Llançà - Alt Empordà
benvingut
Doncs es clar que si . . :razz: . . .
Ja quedarem .
Rafagas
Andreu