A part daquet de Catalá unicament vaig al forum de HTC son als 2 unics forums que visito. Y encara que estem lluny la donna i yo pugem molt subint a Catalunya on tenim al 50 % de la familia :lol: , segur qu ens veillem cuansevolt día i ens conegem :ksssscarles ha escrit:Benvingut Ipsofacto!!!
Et tinc llegit d'altres foros, potser?? Hondatourers??
Ens veiem en alguna sortida, encara que estiguem una mica lluny...![]()
![]()
![]()
Fins aviat!
Uns amants de las motos desde Canals (Valencia)
Moderador: Airald
- ipsofacto
- Presentats
- Entrades: 133
- Membre des de: ds. set. 01, 2007 11:40 pm
- Ubicació: CANALS (al sur de Valencia) Sole y Marcos
HAY UN MUNDO MEJOR.......PERO ÉS CARÍSIMO

- Tonet
- Presentats
- Entrades: 891
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
- Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)
Hola Ipsofacto. Benvingut desde la Valldigna. Osti tu; d'aqui no res ja veig el subforo sector paella, Mototurisme. Xe. :twisted: :twisted:
No cregues que esta tan lluny. La Costera i La Valldigna son comarques veines i del teu poble a ma casa no hi haura més de 40 Km.El dissabte passat vaig voltar ben a prop del teu poble, per Aielo, Moixent, Xàtiva.... Ara en vindre el Rutilo ja quedem per fer una volteta ( i un esmorçaret obviously).
No cregues que esta tan lluny. La Costera i La Valldigna son comarques veines i del teu poble a ma casa no hi haura més de 40 Km.El dissabte passat vaig voltar ben a prop del teu poble, per Aielo, Moixent, Xàtiva.... Ara en vindre el Rutilo ja quedem per fer una volteta ( i un esmorçaret obviously).
... eppur si muove.!!!
- ipsofacto
- Presentats
Tavernes uuummmmm la nostre platja predilecta.tonet ha escrit:Hola Ipsofacto. Benvingut desde la Valldigna. Osti tu; d'aqui no res ja veig el subforo sector paella, Mototurisme. Xe. :twisted: :twisted:
A veura si ens veillem ven aviat, ma agradat lo del esmorçaret.... :lol:

- Rutilo
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:02 am
- Ubicació: Alboraia (Valencia)
Tonet, aixo m'agradat, lo de la volteta com aquell, pero lo del esmoçar... aixo no es pot pedre. Jo el 14/09/07 ja soc a casa, doncs prepara alguna cosa per el cap de setmana.ipsofacto ha escrit:Tavernes uuummmmm la nostre platja predilecta.tonet ha escrit:Hola Ipsofacto. Benvingut desde la Valldigna. Osti tu; d'aqui no res ja veig el subforo sector paella, Mototurisme. Xe. :twisted: :twisted:
A veura si ens veillem ven aviat, ma agradat lo del esmorçaret.... :lol:
Records des de Hamburgo, terra de la hamburguesa, jejejejeje
- ipsofacto
- Presentats
Nosaltres el fí de setmana del 14 estem fora, pro quansevolt altre ....cap problema :lol:RUTILO ha escrit: Jo el 14/09/07 ja soc a casa, doncs prepara alguna cosa per el cap de setmana.
Records des de Hamburgo, terra de la hamburguesa, jejejejeje
Rutilo : que tinguis una bona tornada a casa.

- Tonet
- Presentats
- Entrades: 891
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
- Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)
- Terraxaman
- Presentats
- Entrades: 544
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
- Ubicació: Montseny-Les Guilleries
- Contacta: