Ho sento molt
Sera per un altre día, de segur...
PD. Mes chéris, SISKO et LULU , merci pour votre bienvenue. Evelyne va très bien et vous embrasse :!: . Bisous
SUZI
Moderador: Airald
Evelyne? qui és? i he entès bè, embarassada? Ostres ostres, em lio.SUZI ha escrit:
PD. Mes chéris, SISKO et LULU , merci pour votre bienvenue. Evelyne va très bien et vous embrasse :!: . Bisous
SUZI
Vendetta, tranquil tu no has sigut .... Crec que dona un petons (clar que si la grip s'encomana per l'aire, potser ....)Vendetta ha escrit:Evelyne? qui és? i he entès bè, embarassada? Ostres ostres, em lio.SUZI ha escrit:
SUZI
Bè, contents que estiguis contenta per la benvinguda.
??¿¿¿ Ara si que estic liat de veritat :lol: :lol:stromkel ha escrit:Vendetta, tranquil tu no has sigut .... Crec que dona un petons (clar que si la grip s'encomana per l'aire, potser ....)Vendetta ha escrit:Evelyne? qui és? i he entès bè, embarassada? Ostres ostres, em lio.SUZI ha escrit:
SUZI
Bè, contents que estiguis contenta per la benvinguda.
No se el marit si es queda tranquil, pero i la teva amiga li passa el mateix? :lol: :lol:carles ha escrit:Bones!!!SUZI ha escrit:...com al meu marit no li agrada anar amb moto, prefereix que sigui una amiga a un amic la que vingui amb mi :b9 ...
Segur que es queda més tranquil... :roll: :roll: :roll:![]()
![]()
Fins aviat!