Ja Soc Aqui I Preparada Per A Viure Grans Aventures
Moderador: Airald
- Transalp
- Presentats
- Entrades: 109
- Membre des de: dg. jul. 03, 2011 9:43 pm
- Ubicació: World Tour
- Contacta:
Re: Ja Soc Aqui I Preparada Per A Viure Grans Aventures
:enfadat :enfadat :enfadat
No tot son bones noticies :enfadat :enfadat :enfadat
A veure si aconseguim arreclar els probles de aduanes.
Catxis amb els Argentins :enfadat :enfadat :enfadat
No tot son bones noticies :enfadat :enfadat :enfadat
A veure si aconseguim arreclar els probles de aduanes.
Catxis amb els Argentins :enfadat :enfadat :enfadat
- Transalp
- Presentats
- Contacta:
Ahir varem tenir reunió del comitè de crisis de Transalp.
Estem pendents de les noticies de les duanes de Buenos Aires que no ens volen fer la recepció de les motos :enfadat :enfadat
La mare que els va ...... :enfadat :enfadat :enfadat
Bueno, estem intentant a través de "contactes" que ens facin la recepció , duanes i que ens guardin les motos fins que arribem.....
Cada vegada veig més clar que acabarem fem Sud-america en patinet..... :enfadat :enfadat :enfadat
Bueno a la reunió varem parlar d´altres temes com...... els recanvis que ens emportarem .
Evidentment com que no hi entenc res.... vaig gaudir del sopar i de la companyia.
Els pressupost de la primera etapa està bastant tancat i si ens passem.... acabarem menjant pa sec.
Ahir també es va parlar que en cas d´emergencia dormirem en una tenda de campanya.... això ja em va donar molt i molt mal rotllo... si portem tenda de campanya.... segur que algu anirà malament i acabarem dormint sota les estrelles. Allà per vigilar les motos de nit haurem de fer...... imaginaries ... que ara ja sé el que volen dir....... algo així com els cowboys del Oeste que posaven les caravanes en cercle i un vigilava les caravanes mentre els altres dormien.... ostres...... a mi ja em comença a venir yuyu.......
El pitjor de dormir sota les estrelles es que no tindré WI-FI :enfadat :enfadat
Estem pendents de les noticies de les duanes de Buenos Aires que no ens volen fer la recepció de les motos :enfadat :enfadat
La mare que els va ...... :enfadat :enfadat :enfadat
Bueno, estem intentant a través de "contactes" que ens facin la recepció , duanes i que ens guardin les motos fins que arribem.....
Cada vegada veig més clar que acabarem fem Sud-america en patinet..... :enfadat :enfadat :enfadat
Bueno a la reunió varem parlar d´altres temes com...... els recanvis que ens emportarem .
Evidentment com que no hi entenc res.... vaig gaudir del sopar i de la companyia.
Els pressupost de la primera etapa està bastant tancat i si ens passem.... acabarem menjant pa sec.
Ahir també es va parlar que en cas d´emergencia dormirem en una tenda de campanya.... això ja em va donar molt i molt mal rotllo... si portem tenda de campanya.... segur que algu anirà malament i acabarem dormint sota les estrelles. Allà per vigilar les motos de nit haurem de fer...... imaginaries ... que ara ja sé el que volen dir....... algo així com els cowboys del Oeste que posaven les caravanes en cercle i un vigilava les caravanes mentre els altres dormien.... ostres...... a mi ja em comença a venir yuyu.......
El pitjor de dormir sota les estrelles es que no tindré WI-FI :enfadat :enfadat
Transalp l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 22, 2011 6:57 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Ricmel
- Presentats
- Entrades: 522
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
- Ubicació: Girona
Carai, quantes cares vermelles d'enfadat!
Alegra la cara, que una aventura sense contatemps és com un viatge organitzat per l'Inserso. :D :D :D :D
Alegra la cara, que una aventura sense contatemps és com un viatge organitzat per l'Inserso. :D :D :D :D
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
Transalp com diu Ricmel això és ser aventurer, tampoc cal amargar-per no tenir WIFI que també és part de l'aventura com moltes altres coses, si no el millor seria un cucero pel mediterrani
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Ricmel" post="179808"]Alegra la cara, que una aventura sense contatemps és com un viatge organitzat per l'Inserso. :D :D :D :D[/quote]
+1
+1
- Transalp
- Presentats
- Contacta:
Vinga .... unaltre noticia......
ANEM A FER UN CURSET DE PRIMERS AUXILIS A LA CREU ROJA.-
Segurament os penseu que serà un curset de pà sucat amb oli...... bueno.... potser si..... però......
durant un mes anirem de dilluns a dijous 3 hores cada dia de curset.
Jo ja he avisat als companys de Transalp ... sdobretot que no es posin malalts ni es facin mal, perque jo els acabaré de rematar , aixó si.... sabent el que faig.
O sigui, que en Rafael i una servidora aniran de curset....
Soc aprensiva i em dona yuyu la sang :crys :crys ..... os dedicaré la foto del meu primer demai :mrgreen: :mrgreen:
ANEM A FER UN CURSET DE PRIMERS AUXILIS A LA CREU ROJA.-
Segurament os penseu que serà un curset de pà sucat amb oli...... bueno.... potser si..... però......
durant un mes anirem de dilluns a dijous 3 hores cada dia de curset.
Jo ja he avisat als companys de Transalp ... sdobretot que no es posin malalts ni es facin mal, perque jo els acabaré de rematar , aixó si.... sabent el que faig.
O sigui, que en Rafael i una servidora aniran de curset....
Soc aprensiva i em dona yuyu la sang :crys :crys ..... os dedicaré la foto del meu primer demai :mrgreen: :mrgreen:
Transalp l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 23, 2011 10:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Transalp
- Presentats
- Contacta:
El tema del desembarcament de les motos a Buenos Aires..... encara pinta .... xungu, xungu :enfadat
- Transalp
- Presentats
- Contacta:
Ei..... dimarts anem a la presentació oficial de les motos i motoristes a la central de HOnda.
Ja penjarem les fotos.
Tot seguit les motos ja van a revissió i dins les respectives caixes..... hauràn de començar .... unes ... Vacaciones en el mar :mrgreen: :mrgreen:
MANQUEN 43 DIES PER MARXAR
Ja penjarem les fotos.
Tot seguit les motos ja van a revissió i dins les respectives caixes..... hauràn de començar .... unes ... Vacaciones en el mar :mrgreen: :mrgreen:
MANQUEN 43 DIES PER MARXAR
Transalp l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 23, 2011 9:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Caram, caram,...
espero que els problemes d'aduanes es solventi aviat i satisfactoriament! Honda, no recolzava?
Pel que fa a dormir al ras, hauria de ser una de les millors experiencies del viatge. Ja m'imagino al mig d'enlloc amb un cel ple d'estrelles i la moto al costat.. ai, no que qui parla és la moto, per tant, el que pasarà és que la Transalp estarà la mar de contecta que la seva mestressa estigui dormint just al seu costat, serà la primera vegada i això la farà molt contenta!
Salut
espero que els problemes d'aduanes es solventi aviat i satisfactoriament! Honda, no recolzava?
Pel que fa a dormir al ras, hauria de ser una de les millors experiencies del viatge. Ja m'imagino al mig d'enlloc amb un cel ple d'estrelles i la moto al costat.. ai, no que qui parla és la moto, per tant, el que pasarà és que la Transalp estarà la mar de contecta que la seva mestressa estigui dormint just al seu costat, serà la primera vegada i això la farà molt contenta!
Salut
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 23, 2011 9:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Transalp
- Presentats
- Contacta:
[quote user="CMB" post="179882"]Caram, caram,...
Salut[/quote] :b9 :b9 :b9
Salut[/quote] :b9 :b9 :b9
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:D Bo això de dormin a la meitat de nose on,,,, amb la de cocodrils que hi ha i dinosaures, que això no passen per duana, no em estranya que tingueu que fer el curs de la creu vermella si acabareu amb un atac de nervis en les duanes,,,,,, :crys la milonga que us va ha donar, val ja de conya.
Que tot es posi molt bé i funcioni bé i ràpid i sense problemes
Que tot es posi molt bé i funcioni bé i ràpid i sense problemes
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Transalp, plica quin tub d'escapament us heu posat. :D
Crec que és el millor regal que us podien haver fet.
Com 'petareu' ara! :eyes
Com 'petareu' ara! :eyes

- Transalp
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="179897"]Transalp, plica quin tub d'escapament us heu posat. :D
Com 'petareu' ara! :eyes[/quote]
El que si puc dir es que no passem desaperçebudes:
1.- sis motos iguales
2.- el soroll del tub d´escapament es... genial.
Mira el dimarts que ens porten a la presentació oficial a Honda tenim l´intenció de fer un petit video de presentació i segur que també el penjaren en aquest fil.
Allà, Randy sentiràs el nostre "petar" :mrgreen: :mrgreen:
1.- sis motos iguales
Mira el dimarts que ens porten a la presentació oficial a Honda tenim l´intenció de fer un petit video de presentació i segur que també el penjaren en aquest fil.
Allà, Randy sentiràs el nostre "petar" :mrgreen: :mrgreen:
- Transalp
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Minino" post="179890"]:D Bo això de dormin a la meitat de nose on,,,, amb la de cocodrils que hi ha i dinosaures, que això no passen per duana, no em estranya que tingueu que fer el curs de la creu vermella si acabareu amb un atac de nervis en les duanes,,,,,, :crys la milonga que us va ha donar, val ja de conya.
Que tot es posi molt bé i funcioni bé i ràpid i sense problemes[/quote]
Moltes gracies, Andreu.
A veure si la propera setmana , els nostres contactes a Argentina ens donen millors noticies i així podrem estar més tranquils :mrgreen: .
També vull donar les gracies a varis MOTOTURISTES, que a través de trucades o privats ens han donat el seu support i la seva ajuda.
Moltes gracies a TOTS :bow :bow :bow :bow
Que tot es posi molt bé i funcioni bé i ràpid i sense problemes[/quote]
Moltes gracies, Andreu.
A veure si la propera setmana , els nostres contactes a Argentina ens donen millors noticies i així podrem estar més tranquils :mrgreen: .
També vull donar les gracies a varis MOTOTURISTES, que a través de trucades o privats ens han donat el seu support i la seva ajuda.
Moltes gracies a TOTS :bow :bow :bow :bow
Transalp l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 24, 2011 6:46 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
[quote user="Transalp" post="179904"][quote user="Randy-650" post="179897"]Transalp, plica quin tub d'escapament us heu posat. :D
1.- sis motos iguales
Allà, Randy sentiràs el nostre "petar" :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Jo en se d'una transalp, que ja ha tornat a posar el tap DB killer (traducció: assasí de decibels) que es pot posar o treure a voluntat del propietari ja que en un viatge a terres Aragoneses va acabar amb un mal de cap :enfadat ...
La veritat es que el petar es molt maco sense el tap, però com ja l'hi vaig avançar abans que ho provés, més d'una hora amb aquest soroll i pots acabar boig, ara si les reduccions eren genials...bruuuummmm...paaaa! paaa! (m'heu entés oi)jeje :mrgreen:
Jo crec que al final ja us entendreu amb els boluuudos... per cert no marxeu de l'argentina sense tastar els seus caldos (vi negre) a la zona de Mendoza les últimes decades s'hi ha plantat molta vinya i fan vins que no tenen res a envejar als nostres. Encara que segons m'han dit els vostres conductors no els hi agrada gaire el vi.
Salut!
1.- sis motos iguales
Allà, Randy sentiràs el nostre "petar" :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Jo en se d'una transalp, que ja ha tornat a posar el tap DB killer (traducció: assasí de decibels) que es pot posar o treure a voluntat del propietari ja que en un viatge a terres Aragoneses va acabar amb un mal de cap :enfadat ...
La veritat es que el petar es molt maco sense el tap, però com ja l'hi vaig avançar abans que ho provés, més d'una hora amb aquest soroll i pots acabar boig, ara si les reduccions eren genials...bruuuummmm...paaaa! paaa! (m'heu entés oi)jeje :mrgreen:
Jo crec que al final ja us entendreu amb els boluuudos... per cert no marxeu de l'argentina sense tastar els seus caldos (vi negre) a la zona de Mendoza les últimes decades s'hi ha plantat molta vinya i fan vins que no tenen res a envejar als nostres. Encara que segons m'han dit els vostres conductors no els hi agrada gaire el vi.
Salut!
- Transalp
- Presentats
- Contacta:
La presentació de Transalp World Tour a Honda ... Tot un éxit !!!!!!
Ja penjarem imatges i video.
Nosaltres hem fet fotos, però també ha vingut un fotograf profesional :mrgreen: :mrgreen:
Per cert, en Pou m´ha donat MOLTS RECORDS PER TOTS ELS QUE VAREM FER EL CURSET DE SEGURETAT I QUE QUANT ES FACI LA PROPERA EDICIÓ QUE L AVISEU QUE HI VOL ESSER-HI IN PERSON :mrgreen: :mrgreen:
Ja penjarem imatges i video.
Nosaltres hem fet fotos, però també ha vingut un fotograf profesional :mrgreen: :mrgreen:
Per cert, en Pou m´ha donat MOLTS RECORDS PER TOTS ELS QUE VAREM FER EL CURSET DE SEGURETAT I QUE QUANT ES FACI LA PROPERA EDICIÓ QUE L AVISEU QUE HI VOL ESSER-HI IN PERSON :mrgreen: :mrgreen:
- Transalp
- Presentats
- Contacta:
Les motos ja han fet la darrera sortida en territori nacional.
La darrera sortida va ésser per fer la presentació de Transalp World Tour a la central de Montesa -Honda Espanya a Santa Pedrpètua de la Moguda ( Barcelona )
Varem ésser rebuts per els màxim responsables de diferents departaments :
Sr. Albert Cavero: manager de comunicació , prensa , competició e institut de seguretat.
Sr. Carlos Lacasa: coordinador de importació-exportació mondial
Sr- Jordi Gómez : manager de vendes
Sr. Juan Carlos Martinez.- jefe de vendes.
Sr. Jose Peiró: asistent de comunicació i relacions públiques.
Despres de les presentacions , presentació i ens varen mostrar les diferents instal.lacions.
Tot un plaer.
Ens varem fer la foto de grup i alguna altre que penjo en aquest fil.
Un fotograf profesional ens va fer una sessió d´escàndol .
Ja ens enviaràn les fotos, que evidenment publicarem.
Deixo tot seguit les fotos que varem fer nosaltres:

La darrera sortida va ésser per fer la presentació de Transalp World Tour a la central de Montesa -Honda Espanya a Santa Pedrpètua de la Moguda ( Barcelona )
Varem ésser rebuts per els màxim responsables de diferents departaments :
Sr. Albert Cavero: manager de comunicació , prensa , competició e institut de seguretat.
Sr. Carlos Lacasa: coordinador de importació-exportació mondial
Sr- Jordi Gómez : manager de vendes
Sr. Juan Carlos Martinez.- jefe de vendes.
Sr. Jose Peiró: asistent de comunicació i relacions públiques.
Despres de les presentacions , presentació i ens varen mostrar les diferents instal.lacions.
Tot un plaer.
Ens varem fer la foto de grup i alguna altre que penjo en aquest fil.
Un fotograf profesional ens va fer una sessió d´escàndol .
Ja ens enviaràn les fotos, que evidenment publicarem.
Deixo tot seguit les fotos que varem fer nosaltres:

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
anda que no !!!!!! que guapetons tots plegats i quina fila :eyes :eyes es veuen molt macas las motos aixi posades ;) ;) ;)
- Transalp
- Presentats
- Contacta:
Les motos ja porten el tub D'escapament Da vinci.... o algo així... S´ha canviat la part de davant i la del darrera ( del tub d'escapament).

i també portem unes proteccions:

I ara ja.....
revissió i la propera setmana , en principi ens envien en creuer a fer unes.... vacançes en el mar..... total que ens tencan dins un container i cap a el continent sudamericà.
Destí: Buenos Aires.
Allà començarà la nostra Volta al món.... 50.000 km, sis pilots i molta aventura ....
Prepareu-vos que aixó ja va molt en serio ;) :kiss

i també portem unes proteccions:

I ara ja.....
revissió i la propera setmana , en principi ens envien en creuer a fer unes.... vacançes en el mar..... total que ens tencan dins un container i cap a el continent sudamericà.
Destí: Buenos Aires.
Allà començarà la nostra Volta al món.... 50.000 km, sis pilots i molta aventura ....
Prepareu-vos que aixó ja va molt en serio ;) :kiss
- Transalp
- Presentats
- Contacta: