Hola I Gracies!!!!
Moderador: Airald
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Hola I Gracies!!!!
[quote user="la motos" post="146865"] - BMW R850R'04 (per vendre)[/quote]
Jo si tingués € en podriem parlar, però ara com ara, la "coza ta muu mala" :enfadat
Que tinguis sort en la venta, que per cert, la pots penjar a l'apartat corresponent "mercat de la moto"
Jo si tingués € en podriem parlar, però ara com ara, la "coza ta muu mala" :enfadat
Que tinguis sort en la venta, que per cert, la pots penjar a l'apartat corresponent "mercat de la moto"
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Mareta" post="146908"]
Esperem veure´t al sopar de Nadal :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant[/quote]
Quan és, quan és el sopar de Nadal, que jo vull venir-hi també! :jump
Esperem veure´t al sopar de Nadal :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant[/quote]
Quan és, quan és el sopar de Nadal, que jo vull venir-hi també! :jump

- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="146920"][quote user="Mareta" post="146908"]
Quan és, quan és el sopar de Nadal, que jo vull venir-hi també! :jump[/quote]
Per un moment he pensat.................. ja m´he perdut alguna cosa :enfaduu :enfaduu
Pero veig que no soc jo ........................ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Per un moment he pensat.................. ja m´he perdut alguna cosa :enfaduu :enfaduu
Pero veig que no soc jo ........................ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Pardo
- Presentats
- Entrades: 374
- Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
- Ubicació: Igualada
Salutacions desde Igualada!!!
Ummmmmmmm això de tenir tantes motos fa dentetes...... :mrgreen:
Ummmmmmmm això de tenir tantes motos fa dentetes...... :mrgreen:
SUZUKI BANDIT GSF600S
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="STELVIO 00" post="146923"][quote user="Randy-650" post="146920"][quote user="Mareta" post="146908"]
Pero veig que no soc jo ........................ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Veus , Lidia ????? ..... :sado :sado :sado :sado sembla que no hi hagi ningú al fórum i...... t´aseguro que hi son ..... sempre hi son..... no importa l´hora que et conectis.... sempre hi ha algú al aguait ;)
Aixó dels horaris del mototuristes també es digne d´un fil.....
per exemple .......
tenim els mototuristes que es conecten en horari laboral normal, es a dir de 9-13 i de 16-20
els que treballan de nit .... de 21-5 del matí
els que els costa dormir i que es conecten "after hours"
els que es conecten abans de les sortides oficials, es a dir a les 5 del matí per començar a espabilar al personal......
els que estan nerviosos per algún esdeveniment motoristic especial i es desperten a les 3 o les 4 de la matinada i escriuen alguna tonteria per relarxar-se ( horari paranormal).....
en definitiva... hi han tants horaris com mototuristes, aixó fa que sigui divertit conectar-se a cualsevol moment..
Ostres.... mira que he divagat..... eh ?????
Total.... amb Lo fácil que era dir que en lloc de sopar de nadal es DINAR DE NADAL, SORRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
Pero veig que no soc jo ........................ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Veus , Lidia ????? ..... :sado :sado :sado :sado sembla que no hi hagi ningú al fórum i...... t´aseguro que hi son ..... sempre hi son..... no importa l´hora que et conectis.... sempre hi ha algú al aguait ;)
Aixó dels horaris del mototuristes també es digne d´un fil.....
per exemple .......
tenim els mototuristes que es conecten en horari laboral normal, es a dir de 9-13 i de 16-20
els que treballan de nit .... de 21-5 del matí
els que els costa dormir i que es conecten "after hours"
els que es conecten abans de les sortides oficials, es a dir a les 5 del matí per començar a espabilar al personal......
els que estan nerviosos per algún esdeveniment motoristic especial i es desperten a les 3 o les 4 de la matinada i escriuen alguna tonteria per relarxar-se ( horari paranormal).....
en definitiva... hi han tants horaris com mototuristes, aixó fa que sigui divertit conectar-se a cualsevol moment..
Ostres.... mira que he divagat..... eh ?????
Total.... amb Lo fácil que era dir que en lloc de sopar de nadal es DINAR DE NADAL, SORRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 17, 2010 9:38 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
benvinguda desde Manresa i que gaudeixis molt de Mototurisme,amb quina moto vas venir a la sortida ? no em vaig fixar que hi hagues cap daquestes tres motos ;)
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Kpeps" post="146936"]....no em vaig fixar que hi hagues cap daquestes tres motos ;)[/quote]
Clar, si no vas tenir temps de veure cap moto tu! :lol:
Clar, si no vas tenir temps de veure cap moto tu! :lol:

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
[quote user="Randy-650" post="146938"][quote user="Kpeps" post="146936"]....no em vaig fixar que hi hagues cap daquestes tres motos ;)[/quote]
Clar, si no vas tenir temps de veure cap moto tu! :lol:[/quote]
:sado :sado :sado :sado :sado :sado mira que ets ''follonero'' ,jjajajajajajajaja
Clar, si no vas tenir temps de veure cap moto tu! :lol:[/quote]
:sado :sado :sado :sado :sado :sado mira que ets ''follonero'' ,jjajajajajajajaja
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
[quote user="Randy-650" post="146938"] Clar, si no vas tenir temps de veure cap moto tu! :lol:[/quote]
Kpeps, tranquil, que això només t'ho diu perquè encara no li has tornat les enganxines de la moto :twisted:
Kpeps, tranquil, que això només t'ho diu perquè encara no li has tornat les enganxines de la moto :twisted:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Benvinguda des de Torelló !!!
- Folquet
- Presentats
- Entrades: 7
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 10:35 pm
- Ubicació: la Fuliola
Benvinguda al foro Lidia , veig que la rutilla et va agradar força, a mi tambe
i ja estem esperant la propera.Ah Randy la Lidia en te 4 de motos s'ha deixat la del cognom
jajajaja... ens veiem.
i ja estem esperant la propera.Ah Randy la Lidia en te 4 de motos s'ha deixat la del cognom
jajajaja... ens veiem.
-
- Presentats
- Entrades: 29
- Membre des de: dl. nov. 15, 2010 7:53 am
- Ubicació: Esparreguera
siiii, folquet, tampoc he dit la cagiva freccia c-12, un altra "reliquia", jajajjajaja.
Quant sigui gran, hem dedicaré a restaurar-les totes, jejejejje
Quant sigui gran, hem dedicaré a restaurar-les totes, jejejejje
La motos l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 18, 2010 5:15 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- Presentats
- Entrades: 7
- Membre des de: dc. nov. 03, 2010 11:24 pm
- Ubicació: Barcelona
Salutacions Lidia. Ha de ser molt guai aixó de tenir tres motos.
- Miquel xlv
- Presentats
- Entrades: 508
- Membre des de: ds. març 06, 2010 12:39 am
- Ubicació: La Garrotxa
Benvinguda des de La Garrotxa
Vss
Vss
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131