Hola A Tots Desde Llança
Moderador: Airald
- Bisba
- Presentats
- Entrades: 10
- Membre des de: dj. oct. 14, 2010 9:21 am
- Ubicació: La Bisbal d´Emporda
Re: Hola A Tots Desde Llança
Hola , benvingut desde el Baix Empordà,.............som i serem gent BMW
Que us ho passeu be Diumenge per aquestes terres Empordaneses........
Que us ho passeu be Diumenge per aquestes terres Empordaneses........
- Monxu
- Presentats
- Entrades: 584
- Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
- Ubicació: Torelló
Podriem fer un rànking o estadística sobre le marques dels mototuristes empordanesos del fòrum..... crec que la diferència seria aplastant :lol:
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
BMWingut des de Torelló !!!
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
benvingut desde Manresa i que gaudeixis molt de Mototurisme,que raro ,vas en BMW ???? no n'havia vst per aqui ;) ;) ;)
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Hola Andreu,
Benvingut al fòrum des de Tarragona. La ventatge de seu un fòrum multimarca es la propia varietat, com la dels colors, la desventatge... espero que no la descobrim ni tu ni jo.
Ens veiem diumenge.
:razz: :razz:
Benvingut al fòrum des de Tarragona. La ventatge de seu un fòrum multimarca es la propia varietat, com la dels colors, la desventatge... espero que no la descobrim ni tu ni jo.
Ens veiem diumenge.
:razz: :razz:
Sort,
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="Xavier" post="154356"]BMWingut des de Torelló !!![/quote]
M'ha agradat això !! :razz:
M'ha agradat això !! :razz:
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[quote user="Monxu" post="154342"]Podriem fer un rànking o estadística sobre le marques dels mototuristes empordanesos del fòrum..... crec que la diferència seria aplastant :lol:[/quote]
Es que a Girona nomes hi ha concessionaris BMW
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Ex ...moltes coses
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Steelman" post="154416"][quote user="Monxu" post="154342"]Podriem fer un rànking o estadística sobre le marques dels mototuristes empordanesos del fòrum..... crec que la diferència seria aplastant :lol:[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Jo crec que el que fa que venguin més motos és que et compran la moto de segona a un preu acceptable ... cosa que els concesionaris d'altres marques moltes vegades ni te la volen mirar ... o t'ofereixen una misèria ... jo diria que els trets van per aquí. ;)
V'sss
GeSus
PD: Ahir vaig anar a Martí i Conesa i tenen un Adv aniversari guapa, guapa,guapa !!! :twisted:
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Jo crec que el que fa que venguin més motos és que et compran la moto de segona a un preu acceptable ... cosa que els concesionaris d'altres marques moltes vegades ni te la volen mirar ... o t'ofereixen una misèria ... jo diria que els trets van per aquí. ;)
V'sss
GeSus
PD: Ahir vaig anar a Martí i Conesa i tenen un Adv aniversari guapa, guapa,guapa !!! :twisted:
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 21, 2011 12:12 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Jesus GS" post="154429"]
[/quote]
Amb això et dono la raó. Fa un any volia comprar-me un 120d 3 portes i el millor preu a tot Catalunya el tenien al Martín i Conesa.
[/quote]
Amb això et dono la raó. Fa un any volia comprar-me un 120d 3 portes i el millor preu a tot Catalunya el tenien al Martín i Conesa.

- Jesus
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="154432"][quote user="Jesus GS" post="154429"]
[/quote]
Amb això et dono la raó. Fa un any volia comprar-me un 120d 3 portes i el millor preu a tot Catalunya el tenien al Martín i Conesa.[/quote]
No més amb això !!! ... :shock: :shock: :shock: ... :crys :crys :crys ... ;)
pe: valorar una RT amb 75.000Km i tres anys ( en perfecte estat, això sí ) per 12.000€ al comprar un Adventure ... :shock:
V'sss
GeSus
[/quote]
Amb això et dono la raó. Fa un any volia comprar-me un 120d 3 portes i el millor preu a tot Catalunya el tenien al Martín i Conesa.[/quote]
No més amb això !!! ... :shock: :shock: :shock: ... :crys :crys :crys ... ;)
pe: valorar una RT amb 75.000Km i tres anys ( en perfecte estat, això sí ) per 12.000€ al comprar un Adventure ... :shock:
V'sss
GeSus
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 21, 2011 12:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Jesus GS" post="154434"]
[/quote]
Costa de creure, eh???? :eyes
[/quote]
Costa de creure, eh???? :eyes

- Jesus
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="154435"][quote user="Jesus GS" post="154434"]
[/quote]
Costa de creure, eh???? :eyes[/quote]
Doncs el Diumenge vindrà el propietari d'aquesta Adventure ... ja t'ho presentaré. :mrgreen:
[/quote]
Costa de creure, eh???? :eyes[/quote]
Doncs el Diumenge vindrà el propietari d'aquesta Adventure ... ja t'ho presentaré. :mrgreen:
Gas a la burra!!!
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Boxers? a ballar a la pista... :lol:
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- Acf591
- Presentats
- Entrades: 99
- Membre des de: dt. gen. 18, 2011 8:18 pm
- Ubicació: Llançà - Alt Empordà
Hola a tots
Primer de tot gràcies a tots per la BMWinguda que estic reben
Tinc un cosí que tenia una K75 del 94 amb uns 108.000Km i per motius diversos fa dos anys la va possar a vendre.
Va possar un anunci a "Segunda Mano" i al cap de dues setmanes la va vendre per 3.000 a un madrileny. Van venir a buscarla i tot.
Apart d'això ; un mécanic de BMW hem va confesar que BMW va decidir no fer mes el motor K perque duraba tant que ningu es canviaba de moto (normalment qui té una BMW rarament es canvia de marca).
Be, us haig de deixar....... demà tinc un examen. :eyes
Fins aviat
Rafagas
Primer de tot gràcies a tots per la BMWinguda que estic reben
Tinc un cosí que tenia una K75 del 94 amb uns 108.000Km i per motius diversos fa dos anys la va possar a vendre.
Va possar un anunci a "Segunda Mano" i al cap de dues setmanes la va vendre per 3.000 a un madrileny. Van venir a buscarla i tot.
Apart d'això ; un mécanic de BMW hem va confesar que BMW va decidir no fer mes el motor K perque duraba tant que ningu es canviaba de moto (normalment qui té una BMW rarament es canvia de marca).
Be, us haig de deixar....... demà tinc un examen. :eyes
Fins aviat
Rafagas
- Jesus
- Presentats
[quote user="Steelman" post="154444"]Jesús, són el xavi i la mei?[/quote]
:roll: :roll: :roll: ... no se t'escapa una !!! :shock: :shock: :shock:
PD: Evidentment després de valorar tant bé la RT, no els hi van baixar ni un € la moto nova ... no es pot tenir tot. ;)
:roll: :roll: :roll: ... no se t'escapa una !!! :shock: :shock: :shock:
PD: Evidentment després de valorar tant bé la RT, no els hi van baixar ni un € la moto nova ... no es pot tenir tot. ;)
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 21, 2011 3:38 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!
- Jesus
- Presentats
[quote user="Bisba" post="154336"]Hola , benvingut desde el Baix Empordà,.............som i serem gent BMW
Que us ho passeu be Diumenge per aquestes terres Empordaneses........[/quote]
I això què vol dir ??? :shock: Ja fa un parell d'anys que tinc la GS i que jo sàpiga ... gaudeixo igual que abans de la moto !!! I ja van unes quantes !!! :twisted:
Que us ho passeu be Diumenge per aquestes terres Empordaneses........[/quote]
I això què vol dir ??? :shock: Ja fa un parell d'anys que tinc la GS i que jo sàpiga ... gaudeixo igual que abans de la moto !!! I ja van unes quantes !!! :twisted:
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 21, 2011 3:43 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Un altre que et dona la benvinguda....desde el Vallès
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Acf591" post="154446"]Hola a tots
Primer de tot gràcies a tots per la BMWinguda que estic reben [/quote]
No t´equivoquis ;)
Estas reben una bona MOTOTURISMEBENVINGUDA... les BMWINGUDES les pots trobar a altres forums, aqui som plurals
:mrgreen:
Primer de tot gràcies a tots per la BMWinguda que estic reben [/quote]
No t´equivoquis ;)
Estas reben una bona MOTOTURISMEBENVINGUDA... les BMWINGUDES les pots trobar a altres forums, aqui som plurals
:mrgreen:
Ex ...moltes coses