Ei, Nois, Aquesta Es La Mandy

Per poder escriure en els altres apartats, PRIMER US HEU DE PRESENTAR AQUÍ.

Moderador: Airald

Jordi i Vero
Presentats
Entrades: 40
Membre des de: ds. feb. 09, 2008 10:21 pm
Ubicació: Terrassa

Re: Ei, Nois, Aquesta Es La Mandy

Entrada Autor: Jordi i Vero » dc. març 02, 2011 4:26 am

Grácies a tothom per la benvinguda, tot i que ja fa nou mesos que tinc La Mandy. Cada cop m'agrada més (Honda és Honda) :cool:

Ja us compartiré més sobre ella, us ho prometo!

[quote user="ardnaS" post="160137"]En primer lloc Vero, MOLTES FELICITAT PER LA NOVA ADQUISICIÓ!

[quote user="Jordi i Vero" post="159888"]
vam començar la cerca de una moto que s'ajustés a les meves limitacions d'alçada (oi que m'entens, ardnaS?), pes, tendinitis, carnet nou, etc.
:D :D[/quote]

Què sàpigues que m'estas fent dubtar... m'eplicaré, tal com et vaig dir em vaig comprar la BMW, però és una moto força alta i no m'hi acabo de trobar bé :oops: Al mateix temps per ciutat porto la Burgman, que tot i no ser el mateix vaig poder comprovar que tè un aire a la teva flamant Mandy... així em tens; meditant...[/quote]

Nena, jo vaig mirar-me molts i molts models, no ho tenia gaire clar, des-de les naked fins als escúters, passant pels customs, fins i tot vaig considerar una R que em feia l'ullet!! :oops: Peròooo "D'on no n'hi ha, no en pot rajar", no em podia fer estirar les cames ni volia fer canvis dràstics a la meva futura moto i em feien por les caigudes tontes per no poder fixar bé el peus després de les experiéncies amb les de la autoescola, així que la DN-01 ja m'agradava i molt, tenia una mica de sport, una mica d'escúter i una mica de custom... i quina alegria, arrivaba amb tots dos peus al terra!! :D Ni tan sols de la meva 125 (Peugeot Satelis) podia dir el mateix i ara només la trec al carrer quan La Mandy és a cal metge per les seves revisions reglamentàries. No hi ha color, La Mandy es belluga com peix (o tauró, jeje) a l'aigua per ciutat i es comporta acceptablement a carretera (limitada, pobreta, però tot s'arrivarà). A més a més, va coincidir que Honda feia un preu especial amb aquest model i tan bon punt vaig aconseguir el carnet, em vaig llençar de cap. :jump

La Mandy és un espectacle al carrer i sempre hi ha algú que vol conéixer més d'ella. :razz: Crida molt l'atenció i encara que no és la meva intenció, no deixa indiferent a la gent que la veu, ja que hi han molt poques circulant. :oops:

Jo la utilitzo cada dia per anar a la feina, al gimnàs (pesa molt la bandida, s'ha d'agafar condició!) i per tot arreu i bé, te els seus defectes (com la nula capacitat de càrrega que es soluciona amb una bona motxilla) però n'estic satisfeta amb els bons moments que passem juntas, que és el millor al cap i a la fi. Vull dir que... "ande yo caliente, ríase la gente", cadascú ha de trobar el que millor li va d'acord amb el que fa, i si tu gaudeixes amb la teva GS i pots superar el tema de la alçada amb un parell d'ovaris i uns bons talons, doncs bé, has de assumir els potencials inconvinents com una part del que és viure la moto. La resta són tonteries!!

I ho deixo aquí que són les tantes i demà toca currele.

Bons quilòmetres a tothom!! :mrgreen:

Vero
Jordi i Verónica

Koper
Presentats
Entrades: 940
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Contacta:

Entrada Autor: Koper » dc. març 02, 2011 4:36 am

"Vull dir que... "ande yo caliente, ríase la gente", cadascú ha de trobar el que millor li va d'acord amb el que fa"

molt ben dit :D
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."

Bichusten
Presentats
Entrades: 380
Membre des de: dt. abr. 28, 2009 5:46 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Bichusten » dc. març 02, 2011 7:15 pm

Benvingut des de Girona
No es una moto rara es ....................... diferent. EXCLUSIVA !!!!!! visca les motos exclusives

Respon

Torna a “Presentacions”