Presentació
Moderador: Airald
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
- Jordivfr
- Presentats
- Entrades: 400
- Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
- Ubicació: Badalona
Re: Presentació
Benvingut des de Badalona
- Antonio
- Presentats
- Entrades: 421
- Membre des de: dj. oct. 28, 2010 7:37 pm
- Ubicació: Girona
:cerv Hola Duky. Benvingut al club. Espero que ho gaudeixis. V´ssss
YO NO RONCO..........Sueño que soy una moto
-
- Presentats
- Entrades: 8
- Membre des de: dl. ago. 23, 2010 9:08 pm
- Ubicació: Manresa
Hola companys,
gràcies novament
per la vostra rebuda, aprofito per fer cinc centims del meu historial motorista, ha estat el seguent:
... als 16 anys la derbi varien start, el rei davant del insti amb les nenes ......o això em creia.
... als 20 Kawasaki ZZR 600, noves sensacions, algun ensurt, era jove.
... als 24 Yamaha FZR 1000 exup, sense comentaris, vaig fer coses que ara em passaria alguna nit a la garjola, ara em donaria de clatellots fins .........
... i als 35, amb més anys, més quilos, més "canes", però amb les mateixes ganes i menys bogeries (he de donar exemple als meus nens) l'Honda Varadero 1000, és una altra cosa, un altre tipus de conducció, porto dos any i sempre penso en pq no vaig canviar abans al trail.
Doncs res ja sabeu més de mi, me n'alegro poder conèixer-vos espero ens veiem més sovint.
Salut.
Duky.
gràcies novament
per la vostra rebuda, aprofito per fer cinc centims del meu historial motorista, ha estat el seguent:
... als 16 anys la derbi varien start, el rei davant del insti amb les nenes ......o això em creia.
... als 20 Kawasaki ZZR 600, noves sensacions, algun ensurt, era jove.
... als 24 Yamaha FZR 1000 exup, sense comentaris, vaig fer coses que ara em passaria alguna nit a la garjola, ara em donaria de clatellots fins .........
... i als 35, amb més anys, més quilos, més "canes", però amb les mateixes ganes i menys bogeries (he de donar exemple als meus nens) l'Honda Varadero 1000, és una altra cosa, un altre tipus de conducció, porto dos any i sempre penso en pq no vaig canviar abans al trail.
Doncs res ja sabeu més de mi, me n'alegro poder conèixer-vos espero ens veiem més sovint.
Salut.
Duky.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
benvingut desde Manresa i que gaudeixis molt de Mototurisme,a veure si et veig,ja anire mirant Varaderos del 2000 ;) ;)
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Benvingut!!!!