Hola Desde Tàrrega

Per poder escriure en els altres apartats, PRIMER US HEU DE PRESENTAR AQUÍ.

Moderador: Airald

Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Re: Hola Desde Tàrrega

Entrada Autor: Joan XT » dc. set. 28, 2011 1:32 pm

[quote user="Raky" post="180273"]Hola Joan, em sembla recorda que algun disabte no molt enlla tu sorties de Tàrrega direcció BCN i jo entrava, mes o menys a l'altura de la ferreteria Eduard Segui, podries ser tu?? esque per la zona de Tàrrega tinc 3 xt blabes controlades 1 igual a la teva amb maleta i escapes de serie, una altra am escapes arrow, i una altra tota de serie sense maleta ni res.

Per cert cuan realitzis alguna rutilla em dius alguna cosa ok. Tu que fas mes rutilles per carretera o per pistes? Esque potser em mirare alguna trail "ECO" per rutejar pistes.

[quote user="Joan XT" post="180254"]Salut i benzina des de L'urgell!!! :smile:[/quote][/quote]
Doncs el més segur que no era jo qui es va creuar amb tu ja que fa una bona temporada que estic bastant parat, es estrany que no la tinguis controlada la XT ja que ha estat una bona temporada "circulant" pel polígon. Algun dia que volta pel polígon ja et fare un toc.
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Merce
Presentats
Entrades: 1490
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
Ubicació: Osona

Entrada Autor: Merce » dc. set. 28, 2011 4:39 pm

BENVINGUT DES D'OSONA !!
La meva terra: Catalunya
La meva parla: el Català
La meva dansa: la Sardana
El meu desigt: la LLibertat

SOM I SEREM. //*// Imatge

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dc. set. 28, 2011 7:10 pm

Benvingut !

Jordivili
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
Ubicació: El Bisaura

Entrada Autor: Jordivili » dc. set. 28, 2011 9:01 pm

Benvingut desde Osona!!veig que tenim la mateixa moto jeje.. :D :D i pensaments bastant iguals,jo tambe li dono voltes a comprar una trail antiga per fer pistes,pero no em deicideixo per cap :???: :???: .De mentres vaig fent alguna excursio per pistes amb la XTX amb el neumatics Distanzia al ritme de tran-tran...
Jordivili l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 28, 2011 9:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Raky
Presentats
Entrades: 165
Membre des de: ds. set. 24, 2011 2:40 pm
Ubicació: Tàrrega

Entrada Autor: Raky » dc. set. 28, 2011 9:17 pm

[quote user="Jordivili" post="180456"]Benvingut desde Osona!!veig que tenim la mateixa moto jeje.. :D :D i pensaments bastant iguals,jo tambe li dono voltes a comprar una trail antiga per fer pistes,pero no em deicideixo per cap :???: :???: .De mentres vaig fent alguna excursio per pistes amb la XTX amb el neumatics Distanzia al ritme de tran-tran...[/quote]

wei :lol: algú que pensa com jo i estic com tu dono voltes i voltes pero ne veig cap enduro-trail que magradi a totes els trobo defectes..... :enfadat
espero veurens ben haviat.
“Els camins no son uns espais naturals, sinó vies de comunicació creades per l'home i destinades a la circulació dels bens i de les persones”

Respon

Torna a “Presentacions”