Presentació
Moderador: Airald
- Minina
- Presentats
- Entrades: 2039
- Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri
- Straw man
- Presentats
- Entrades: 294
- Membre des de: dv. maig 18, 2012 10:40 am
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
Re: Presentació
[quote user="Randy-650" post="200898"]Benvingut a aquest espai. :D Observo que lo teu és 'lo marró'. Sense cap dubte.
Una pregunta: perquè tens por a l'asfalt i a les sortides en grup? Per BCN ciutat et mous en moto? Jo aquest matí he anat a BCN i he flipat amb la quantitat de 'motoristes' que se la juguen en qualsevol moment. :shock:[/quote]
Randy, soc patidor, no ho puc evitar, i circular en grups grans per carretera em posa neguitós pel tema maniobres, parades, encreuaments etc... els ritmes, que cadascú té el seu... potser és per falta de costum, rodant amb 3, 4 companys si els conec i sé quina és la conducció que practiquen doncs llavors si que disfruto, però això amb grups nombrosos és molt complicat. Sempre n'hi ha un o altre que em fa patir ja sigui per una cosa o altra.
Per BCN circulo amb la moto però bàsicament faig la ronda litoral amunt i avall, em posa molt nerviós circular pel centre, sobretot en hores punta. Peró és el millor mitjà per moure't per la ciutat per temps i per diners. El tema de la circulació per Barcelona i els especímens que hi "circulen", per dir-ho d'alguna manera, donaria per molt.
Una pregunta: perquè tens por a l'asfalt i a les sortides en grup? Per BCN ciutat et mous en moto? Jo aquest matí he anat a BCN i he flipat amb la quantitat de 'motoristes' que se la juguen en qualsevol moment. :shock:[/quote]
Randy, soc patidor, no ho puc evitar, i circular en grups grans per carretera em posa neguitós pel tema maniobres, parades, encreuaments etc... els ritmes, que cadascú té el seu... potser és per falta de costum, rodant amb 3, 4 companys si els conec i sé quina és la conducció que practiquen doncs llavors si que disfruto, però això amb grups nombrosos és molt complicat. Sempre n'hi ha un o altre que em fa patir ja sigui per una cosa o altra.
Per BCN circulo amb la moto però bàsicament faig la ronda litoral amunt i avall, em posa molt nerviós circular pel centre, sobretot en hores punta. Peró és el millor mitjà per moure't per la ciutat per temps i per diners. El tema de la circulació per Barcelona i els especímens que hi "circulen", per dir-ho d'alguna manera, donaria per molt.
strawman going straight to the devil
strawman going straight to hell.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Benvingut!!!
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
Benvingut des de Preixens ( Noguera )
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.
tret del de fer-ne un de nou.
- Charlyxt
- Presentats
- Entrades: 94
- Membre des de: dg. maig 15, 2011 8:47 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
[quote user="CMB" post="200857"]
Ara, no voldria aigua al vi, però no vols dir que millor que una AT, una F800GS!!!!
Una F800GS de segona mà serà més cara, però és més moderna, podras fer el mateix o millor per pistes si t'hi vols posar i si vols fer asfalt és millor!
Ja ho deus saber de Carles, CharlyXT, no?[/quote]
i tant que ho sé, amb el Carles em tingut moltes estones de tertúlia comentant aquests temes, però el pressupost no arriba i a més la 800, tot i reconèixer-li les virtuts, és una moto que no em crida, no et sabria dir perquè, però ni l'estètica em convenç ni l'ergonomia magrada. Mecànicament segur que té millor comportament, però l'AT que tinc enfilada està bastant preparada per fer off. A més, em surt a un preu assequible.[/quote]
Es molt tossut :lol: :lol: :lol: , i no hi ha menera de convence'l.
Ara, no voldria aigua al vi, però no vols dir que millor que una AT, una F800GS!!!!
Una F800GS de segona mà serà més cara, però és més moderna, podras fer el mateix o millor per pistes si t'hi vols posar i si vols fer asfalt és millor!
Ja ho deus saber de Carles, CharlyXT, no?[/quote]
i tant que ho sé, amb el Carles em tingut moltes estones de tertúlia comentant aquests temes, però el pressupost no arriba i a més la 800, tot i reconèixer-li les virtuts, és una moto que no em crida, no et sabria dir perquè, però ni l'estètica em convenç ni l'ergonomia magrada. Mecànicament segur que té millor comportament, però l'AT que tinc enfilada està bastant preparada per fer off. A més, em surt a un preu assequible.[/quote]
Es molt tossut :lol: :lol: :lol: , i no hi ha menera de convence'l.
- Straw man
- Presentats
bé nois,
encara no la tinc al parking, però ja està pagada i viatjant des de Córdoba en un camió o sigui que em permeto presentar-vos la nova machine

la decoració gaire discreta no és :D
però la preparació que porta i el seu estat i km m'hi han fet tirar de cap.
encara no la tinc al parking, però ja està pagada i viatjant des de Córdoba en un camió o sigui que em permeto presentar-vos la nova machine

la decoració gaire discreta no és :D
però la preparació que porta i el seu estat i km m'hi han fet tirar de cap.
- Charlyxt
- Presentats
- Entrades: 94
- Membre des de: dg. maig 15, 2011 8:47 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Enhorabona per la nova adquisiciò, que la disfrutis molt. Ja quedarem per probar-la :lol:
- Bertu
- Presentats
- Entrades: 97
- Membre des de: dc. maig 23, 2012 1:28 pm
- Ubicació: Baix Montseny - Vallès Oriental
Felicitats Pol, que la puguis gaudir molts kms!!!! :cerv
Ja t'ha arribat? Segur que t'ha costat dormir aquests dies...
Au, ja ens veurem :razz:
Ja t'ha arribat? Segur que t'ha costat dormir aquests dies...
Au, ja ens veurem :razz:
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Si el lobulat i el Snapon ja valen més que la moto en si!! :eyes
Apa, a gaudir-la, i quan facis pistes imagina que corres el Dakar. :lol: Segur que amb aquesta decoració corres més que si la portes d'origen. :twisted:
Apa, a gaudir-la, i quan facis pistes imagina que corres el Dakar. :lol: Segur que amb aquesta decoració corres més que si la portes d'origen. :twisted:

- Straw man
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="202859"]Si el lobulat i el Snapon ja valen més que la moto en si!! :eyes
Apa, a gaudir-la, i quan facis pistes imagina que corres el Dakar. :lol: Segur que amb aquesta decoració corres més que si la portes d'origen. :twisted:[/quote]
la decoració dóna mínim 10 cavalls extra i la pintura blava porta purpurina i tot :D
no us podeu imaginar com estic, com un nen amb sabates noves
a part de la decoració, porta suspensions i frens pota negra, les primeres impresions són immillorables
Apa, a gaudir-la, i quan facis pistes imagina que corres el Dakar. :lol: Segur que amb aquesta decoració corres més que si la portes d'origen. :twisted:[/quote]
la decoració dóna mínim 10 cavalls extra i la pintura blava porta purpurina i tot :D
no us podeu imaginar com estic, com un nen amb sabates noves
a part de la decoració, porta suspensions i frens pota negra, les primeres impresions són immillorables
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Jo no entenc de motos, però la nova adquisició em sembla impactant.
Enhorabona :D :mrgreen:
Enhorabona :D :mrgreen: