Bona Nit A Tothom
Moderador: Airald
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
- Sacot
- Presentats
- Entrades: 218
- Membre des de: dj. març 26, 2009 11:02 pm
- Ubicació: Juià
Re: Bona Nit A Tothom
Hola Sidru ,
Sigues benvingut, fins la propera.
Sigues benvingut, fins la propera.
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Sidru" post="93792"]... Espia tu tens una armilla de color fosforitu ???? Apa que també :sado[/quote]
Ja no t'en recordes? Era quan anava tot "endollat": armilla, guants i plantilles electriques :eyes quan plovia el risc d'una depilació elèctrica era total :D :D (ara ho faig a la cera... :D :D )
Ja no t'en recordes? Era quan anava tot "endollat": armilla, guants i plantilles electriques :eyes quan plovia el risc d'una depilació elèctrica era total :D :D (ara ho faig a la cera... :D :D )
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Sidru" post="93796"]Apaaaaaaaa ja la tenim liada, ja saps que estic :bow del boxer, pero res més. Hauré de compensar el "pas" per corva, amb una apurada de frenada i ja está!! :box[/quote]
N'estic convençut de que no serem nosaltres qui et deixem endarrera. Per alguna raó ets el"Master de l'Estany" :bow
Per cert, si t'interessa una GS 1150 adventure en molt bon estat, en Xavi de Lleida (no el deus coneixer) aquest cap de setmana (després de provar la meva) la te en venda. És una bona ocasió, jo l'he portada i va de fàbula
N'estic convençut de que no serem nosaltres qui et deixem endarrera. Per alguna raó ets el"Master de l'Estany" :bow
Per cert, si t'interessa una GS 1150 adventure en molt bon estat, en Xavi de Lleida (no el deus coneixer) aquest cap de setmana (després de provar la meva) la te en venda. És una bona ocasió, jo l'he portada i va de fàbula
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
[quote user="Espia" post="93817]
Per cert, si t'interessa una GS 1150 adventure en molt bon estat, en Xavi de Lleida (no el deus coneixer) aquest cap de setmana (després de provar la meva) la te en venda. És una bona ocasió, jo l'he portada i va de fàbula[/quote]
Doncs en sembla que si que el coneix. ;)
Sidru hi varem coincidir l'any 99 tornant de Pinguinos, en aquella bencinera que la policia no ens va deixar seguir la ruta.

Ell va tenir de dormir per alla terra a l'Hotel. Anaven tres i un dels es va escapulir de la policia i va seguir viatge, ens varen comentar que va arribar a Lleida a les dues de la matinada i amb el carenat trencat. :???:
Mira aquestes fotos de la Mareta i el reconeixeràs, fins hi tot és veu la moto en alguna:
http://picasaweb.google.es/mareta05/Jae ... 0542182066
salut.
Per cert, si t'interessa una GS 1150 adventure en molt bon estat, en Xavi de Lleida (no el deus coneixer) aquest cap de setmana (després de provar la meva) la te en venda. És una bona ocasió, jo l'he portada i va de fàbula[/quote]
Doncs en sembla que si que el coneix. ;)
Sidru hi varem coincidir l'any 99 tornant de Pinguinos, en aquella bencinera que la policia no ens va deixar seguir la ruta.

Ell va tenir de dormir per alla terra a l'Hotel. Anaven tres i un dels es va escapulir de la policia i va seguir viatge, ens varen comentar que va arribar a Lleida a les dues de la matinada i amb el carenat trencat. :???:
Mira aquestes fotos de la Mareta i el reconeixeràs, fins hi tot és veu la moto en alguna:
http://picasaweb.google.es/mareta05/Jae ... 0542182066
salut.
Salut i kilómetres
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Benvingut al foro i que el gaudeixis tant com jo !!!!!!!!!!!
Salutacions des de Castellnou de Bages
Vssssssss
Salutacions des de Castellnou de Bages
Vssssssss
- Heavy1987
- Presentats
- Entrades: 370
- Membre des de: dl. feb. 23, 2009 12:02 pm
Benvingut desde Manresa, ja veig que t'agraden les grans concentracions i rutes. jajajajaja
Cuidevos!!!!!
Cuidevos!!!!!
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
Benvingut des de Torroella de Montgrí!!!
Ui, ui, ui, amb aquestes companyies havies d'acabar per aquí al Fòrum ;)
:cerv :cerv
Ui, ui, ui, amb aquestes companyies havies d'acabar per aquí al Fòrum ;)
:cerv :cerv
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
- Sidru
- Presentats
- Entrades: 490
- Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
- Ubicació: Banyoles
Moltes gracies a tothom per la rebuda!!!! Ja començo a tenir ganes d'apuntarme ....... a l'ho que sigui!!!!! :form :cerv
Jordi; al final m'apuntat ..... gracies trempat!!!!! (Tens fama de perillós ????? Aixó d'arrancar adesius :lol: :lol:
Espia; gracies per l'informació, pero va ser que no
Siono; el company Xavi, si no recordo malament portaba una Pam...... i sigarrus de riure !!!! Quina festa!!!!!!
Apa Sia111111
Jordi; al final m'apuntat ..... gracies trempat!!!!! (Tens fama de perillós ????? Aixó d'arrancar adesius :lol: :lol:
Espia; gracies per l'informació, pero va ser que no
Siono; el company Xavi, si no recordo malament portaba una Pam...... i sigarrus de riure !!!! Quina festa!!!!!!
Apa Sia111111
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Benvingut al forum desde Juneda,Les Garrigues ;)
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Electra
- Presentats
- Entrades: 550
- Membre des de: dt. març 10, 2009 6:43 pm
- Ubicació: Tarragona
BENVINGUT SIDRU!!!!! ;)
FINS AVIAT
FINS AVIAT
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758