Bona Nit A Tothom, No Se Si Ho Estic Fent Be. Soc Nova
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Bona Nit A Tothom, No Se Si Ho Estic Fent Be. Soc Nova
Benvinguda a Mototurisme!
Ex ...moltes coses
- Jordivfr
- Presentats
- Entrades: 400
- Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
- Ubicació: Badalona
Benvinguda desde Badalona.
-
- Presentats
- Entrades: 32
- Membre des de: dc. maig 12, 2010 5:02 pm
- Ubicació: Barcelona
[quote user="Jordivfr" post="120071"]Benvinguda desde Badalona.[/quote]
Huyyyyy....poc a poc veig que va sortint gent mes propera a mi, jejejeje...menys mal, perque pensava que tots erau d'on es respira aire sa¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Haviam si em surt algun voluntari per fer una sortideta que ja tinc mono de moto i curvetes, i si mes no per ensenyar-me com funciona la pagina ja que estic feta un bon lio¡¡¡¡¡¡ jejejeje...
Bon dia a tothom¡¡¡¡¡¡
Huyyyyy....poc a poc veig que va sortint gent mes propera a mi, jejejeje...menys mal, perque pensava que tots erau d'on es respira aire sa¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Haviam si em surt algun voluntari per fer una sortideta que ja tinc mono de moto i curvetes, i si mes no per ensenyar-me com funciona la pagina ja que estic feta un bon lio¡¡¡¡¡¡ jejejeje...
Bon dia a tothom¡¡¡¡¡¡
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:D hola desde Cerdanyola del Valles :D
:D i tranquil sempre hi ha alguna persona que et porti :D
:D i tranquil sempre hi ha alguna persona que et porti :D
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

-
- Presentats
[quote user="Minino" post="120080"]:D hola desde Cerdanyola del Valles :D
:D i tranquil sempre hi ha alguna persona que et porti :D[/quote]
Gracies, aixo ho espero.......................uns altres que esteu a la voreta, jejejeje...
Per cert teniu algun lloc on trovau-se entre setmana per pendre alguna cosa i petar la xerradeta????? Potser seria una bona manera d'anar coneixent a la gent del grup no?????? Molt bona setmana¡¡¡¡¡
:D i tranquil sempre hi ha alguna persona que et porti :D[/quote]
Gracies, aixo ho espero.......................uns altres que esteu a la voreta, jejejeje...
Per cert teniu algun lloc on trovau-se entre setmana per pendre alguna cosa i petar la xerradeta????? Potser seria una bona manera d'anar coneixent a la gent del grup no?????? Molt bona setmana¡¡¡¡¡
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
JAJAJA Meritxelll Respira una mica! JAJAJAJAJ
Si no trobes ningu per venir aquesta sortida, vine amb cotxe al restaurant directament, aixi ja ens comences a coneixer ;), pero avisa'ns previament.
Lo del punt de trobada entre setmana.... com veus de BCN en som pocs, i quedar entre setmana un de l´emporda, un de Lleida, un de Reus, Un de Vic, i un de l'Aldea...es una mica complicat ;)
Si no trobes ningu per venir aquesta sortida, vine amb cotxe al restaurant directament, aixi ja ens comences a coneixer ;), pero avisa'ns previament.
Lo del punt de trobada entre setmana.... com veus de BCN en som pocs, i quedar entre setmana un de l´emporda, un de Lleida, un de Reus, Un de Vic, i un de l'Aldea...es una mica complicat ;)
Ex ...moltes coses
-
- Presentats
[quote user="Steelman" post="120091"]JAJAJA Meritxelll Respira una mica! JAJAJAJAJ
Lo del punt de trobada entre setmana.... com veus de BCN en som pocs, i quedar entre setmana un de l´emporda, un de Lleida, un de Reus, Un de Vic, i un de l'Aldea...es una mica complicat ;)[/quote]
Pos sera que en cotxe no puc venir, no tic carnet, jejejejeje.......no vull donar la tabarra pero estic acostumada a postejar força a l'altre pagina on tambe estic...perdoneu si us estresso¡¡¡¡¡¡ Haviam si avans de comença ja em fareu fora per pesada, jejejeje
Lo del punt de trobada entre setmana.... com veus de BCN en som pocs, i quedar entre setmana un de l´emporda, un de Lleida, un de Reus, Un de Vic, i un de l'Aldea...es una mica complicat ;)[/quote]
Pos sera que en cotxe no puc venir, no tic carnet, jejejejeje.......no vull donar la tabarra pero estic acostumada a postejar força a l'altre pagina on tambe estic...perdoneu si us estresso¡¡¡¡¡¡ Haviam si avans de comença ja em fareu fora per pesada, jejejeje
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
-
- Presentats
[quote user="Sagal" post="120099"]BENVINGUDA DES DE CALLDETENES (OSONA)[/quote]
Moltes gracies, bona terra la teva, com la de la majoria de comarques on es respira aire pur i sa¡¡¡¡¡¡¡
Moltes gracies, bona terra la teva, com la de la majoria de comarques on es respira aire pur i sa¡¡¡¡¡¡¡
- Santos
- Presentats
- Entrades: 227
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 6:28 pm
- Ubicació: Sentmenat, Vallès Occidental
Benvinguda al forum desde Sentmenat
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Hola Maritxell.
Benvinguda al teu fórum.
Crec que aviat ens vehorem.
Benvinguda al teu fórum.
Crec que aviat ens vehorem.
-
- Presentats
[quote user="Mareta" post="120109"]Hola Maritxell.
Benvinguda al teu fórum.
Crec que aviat ens vehorem.[/quote]
aixo espero, moltes gracies per la benvinguda¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ Fins aviat¡¡¡¡
Benvinguda al teu fórum.
Crec que aviat ens vehorem.[/quote]
aixo espero, moltes gracies per la benvinguda¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ Fins aviat¡¡¡¡
-
- Presentats
[quote user="Santos" post="120101"]Benvinguda al forum desde Sentmenat[/quote]
Moltes gracies Santos, haviam si algun dia us perdeu per aki la city, jajajajja¡¡¡¡¡¡ Fins aviat¡¡¡¡¡¡
Moltes gracies Santos, haviam si algun dia us perdeu per aki la city, jajajajja¡¡¡¡¡¡ Fins aviat¡¡¡¡¡¡
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Benvinguda al foro i que el gaudeixis tant com jo !!!!!!!!!!!
Salutacions des de Castellnou de Bages
Vsssss
Vsssss
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
Bienvenida desde L'hospitalet de L'Infant
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
Hola Meritxell!!!
benvinguda des de Blanes. Com bé t'han dit més amunt jo també sóc una "copi". Si vens a les sortides m'ajudaràs a fer la tesi sobre a quina moto es va més bé al darrere, o també sobre quin pilot condueix millor.... jijijijiji (aquest segon tema és més delicat... jajajaja)
Una abraçada!
benvinguda des de Blanes. Com bé t'han dit més amunt jo també sóc una "copi". Si vens a les sortides m'ajudaràs a fer la tesi sobre a quina moto es va més bé al darrere, o també sobre quin pilot condueix millor.... jijijijiji (aquest segon tema és més delicat... jajajaja)
Una abraçada!
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
-
- Presentats
[quote user="Ride" post="120120"]Benvinguda al foro i que el gaudeixis tant com jo !!!!!!!!!!!
Vsssss[/quote]
Moltes gracies....fins aviat.....petonets¡¡¡¡
Vsssss[/quote]
Moltes gracies....fins aviat.....petonets¡¡¡¡
-
- Presentats
[quote user="Laiona" post="120123"]Hola Meritxell!!!
Una abraçada![/quote]
Hola Laiona, mira que be que siguis de Blanes els meus pares tenen segona residencia a Malgrat...encara que sigui sense pilot i moto ens podriem veure un dia per alla no?????? Moltes gracies per la benvinguda¡¡¡¡¡¡¡¡¡ fins aviadet¡¡¡¡ besukis¡¡¡¡¡
Una abraçada![/quote]
Hola Laiona, mira que be que siguis de Blanes els meus pares tenen segona residencia a Malgrat...encara que sigui sense pilot i moto ens podriem veure un dia per alla no?????? Moltes gracies per la benvinguda¡¡¡¡¡¡¡¡¡ fins aviadet¡¡¡¡ besukis¡¡¡¡¡
-
- Presentats
[quote user="JAVIHOSPITALET" post="120122"]Bienvenida desde L'hospitalet de L'Infant [/quote]
Muchas gracias Javi, haber si podemos conocernos prontito¡¡¡¡¡ un besote y ta prontito¡¡¡
Muchas gracias Javi, haber si podemos conocernos prontito¡¡¡¡¡ un besote y ta prontito¡¡¡
-
- Presentats
[quote user="Ride" post="120120"]Benvinguda al foro i que el gaudeixis tant com jo !!!!!!!!!!!
Vsssss[/quote]
Hola Ride gracies per la benvinguda, cada cop em feu mes ganes de coneixe-us...haviam si tinc sort i trovo pilot aviat per sortir amb vosaltres..........un petonet¡¡¡¡
Vsssss[/quote]
Hola Ride gracies per la benvinguda, cada cop em feu mes ganes de coneixe-us...haviam si tinc sort i trovo pilot aviat per sortir amb vosaltres..........un petonet¡¡¡¡