Em Torno A Presentar
Moderador: Airald
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
Re: Em Torno A Presentar
[quote user="Jomila" post="126805"]Bones,
felicitats per fer la millor compra possible i dir-te que per culpa teva l'Arbe fa dies que ni menja, ni dorm, ni es persona. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Salut[/quote]
en dono fe, l'altre dia em va trucar fet caldu!!! :crys :crys :crys :ksss
felicitats per fer la millor compra possible i dir-te que per culpa teva l'Arbe fa dies que ni menja, ni dorm, ni es persona. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Salut[/quote]
en dono fe, l'altre dia em va trucar fet caldu!!! :crys :crys :crys :ksss
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- maktub
- Presentats
- Entrades: 199
- Membre des de: dl. juny 25, 2007 4:36 pm
- Ubicació: Badalona
Hola!
Moltíssimes gràcies a tots i totes per la requete- enèssima-benvinguda!
M'encantaria veure-us ben aviat, el que passa que marxem de vacances el cap de setmana vinent no l'altre (amb moto, of course). Així que anem justíssims de temps, doncs estem liats fent les maletes i comprant tot el que encara ens fa falta...(sempre a l'últim moment, si és que no n'aprendré mai...). El destí és Oporto i volem fer tot el nord de l'Estat Espanyol vorejant la costa fins a arribar-hi...El nostre plaç és de 15-20 dies per anar i tornar...les ganes hi són, ara espero que el nostre cul ho aguanti i la butxaca no pateixi massa.
En fi, que com que els caps de setmana está la cosa difícil proposo que si voleu fer una cerveseta al capvespre entre setmana per BCN (o els voltants) jo encantada de quedar per reunir-nos uns quants, veure'ns, xerrar una estoneta i de pas batejar el transatlántic que m'he agenciat com a moto.
En tot cas(i ja acabo), de nou, merci per saludar i moltes abraçades a totes i tots.
Laia
Moltíssimes gràcies a tots i totes per la requete- enèssima-benvinguda!
M'encantaria veure-us ben aviat, el que passa que marxem de vacances el cap de setmana vinent no l'altre (amb moto, of course). Així que anem justíssims de temps, doncs estem liats fent les maletes i comprant tot el que encara ens fa falta...(sempre a l'últim moment, si és que no n'aprendré mai...). El destí és Oporto i volem fer tot el nord de l'Estat Espanyol vorejant la costa fins a arribar-hi...El nostre plaç és de 15-20 dies per anar i tornar...les ganes hi són, ara espero que el nostre cul ho aguanti i la butxaca no pateixi massa.
En fi, que com que els caps de setmana está la cosa difícil proposo que si voleu fer una cerveseta al capvespre entre setmana per BCN (o els voltants) jo encantada de quedar per reunir-nos uns quants, veure'ns, xerrar una estoneta i de pas batejar el transatlántic que m'he agenciat com a moto.
En tot cas(i ja acabo), de nou, merci per saludar i moltes abraçades a totes i tots.
Laia
- Sacot
- Presentats
- Entrades: 218
- Membre des de: dj. març 26, 2009 11:02 pm
- Ubicació: Juià
Felicitats Laia per aquesta senyora moto
Re-benvinguda, a veure quant la podrem veure aquesta màquina
Arreveure
Re-benvinguda, a veure quant la podrem veure aquesta màquina
Arreveure
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Re-benvinguda Laia. Felicitats pel maquinorro que t'has agenciat.
;) ;)
;) ;)
- Bichusten
- Presentats
- Entrades: 380
- Membre des de: dt. abr. 28, 2009 5:46 pm
- Ubicació: Girona
RE-benvinguda a tu i a la Sue
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
Doncs res, sigues re-benvinguda Laia!!
I felicitats per la nova moto! Bona moto, bon casc i bona motera! :D
Gaudeix-la fort!
I felicitats per la nova moto! Bona moto, bon casc i bona motera! :D
Gaudeix-la fort!
- Electra
- Presentats
- Entrades: 550
- Membre des de: dt. març 10, 2009 6:43 pm
- Ubicació: Tarragona
REBENVINGUDA LAIA!!!
He sentit molt a parlar de tu, des del primer dia l'Ivan em deia que fariem "migues" jajajajajajajajjajajajajajajajaja :lol:
Crec que vem coincidir en algun dinar, però tu estaves a l'altre extrem de la sala, així que no vem poder parlar gaire, solament presentar-nos i saludar-nos, gràcies a la Maria.
QUE VAGUIN MOLT BÉ LES VACANCES, I HA GAUDIR ;) , ja coincidirem una altre vegada!!
He sentit molt a parlar de tu, des del primer dia l'Ivan em deia que fariem "migues" jajajajajajajajjajajajajajajajaja :lol:
Crec que vem coincidir en algun dinar, però tu estaves a l'altre extrem de la sala, així que no vem poder parlar gaire, solament presentar-nos i saludar-nos, gràcies a la Maria.
QUE VAGUIN MOLT BÉ LES VACANCES, I HA GAUDIR ;) , ja coincidirem una altre vegada!!

- Angeleta
- Presentats
- Entrades: 456
- Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm
Nenaaa!! Em penso que no ens veiem des de Nadal, pot ser? A veure si la cosa es va fent més assídua.
Fins aviat!
Fins aviat!
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
[quote user="Xurrumeka" post="126959"][quote user="Jomila" post="126805"]Bones,
Salut[/quote]
en dono fe, l'altre dia em va trucar fet caldu!!! :crys :crys :crys :ksss[/quote]
kbroooooons :lol: :lol: :lol: jo sense veure aquest fil !!! aviam, lo de no ser persona crec ja no s'arrecla ni a Louredes :lol: :lol: :lol:
i sí, lo de la Laia només té un qualificatiu: PÈRFIDA
Salut[/quote]
en dono fe, l'altre dia em va trucar fet caldu!!! :crys :crys :crys :ksss[/quote]
kbroooooons :lol: :lol: :lol: jo sense veure aquest fil !!! aviam, lo de no ser persona crec ja no s'arrecla ni a Louredes :lol: :lol: :lol:
i sí, lo de la Laia només té un qualificatiu: PÈRFIDA
-----------
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
ARBE? qui és l'ARBE? :roll: :roll: :roll: :roll:
ah si!!! ara m'enrecordo..........o no........òsti, fa tant que no ens veiem que ja no sé si ens coneixerem........colta una cosa tú!!!! la setmana que ve els xurrumekus estem de vacances i farem alguna coseta en moto, ens truquem, val???
un petó ben fort i ànims, que de ben segur que hi ha alguna andròmina d'aquestes que en diuen "adventure" que porta el teu nom !!!!!!

ah si!!! ara m'enrecordo..........o no........òsti, fa tant que no ens veiem que ja no sé si ens coneixerem........colta una cosa tú!!!! la setmana que ve els xurrumekus estem de vacances i farem alguna coseta en moto, ens truquem, val???
un petó ben fort i ànims, que de ben segur que hi ha alguna andròmina d'aquestes que en diuen "adventure" que porta el teu nom !!!!!!
Xurrumeka l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 03, 2010 8:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Salut i benzina des de La Figuerosa (l'urgell) 
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
:roll: Em sones d alguna cosa, :roll: No sè..
:roll: Si em sembla que si... no..
aaah.. Tu no feies de Road Leader per alguna d allà Vielha?
No sè.. :mrgreen:
Re-Benvinguda!!
:roll: Si em sembla que si... no..
aaah.. Tu no feies de Road Leader per alguna d allà Vielha?
No sè.. :mrgreen:
Re-Benvinguda!!
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Novament, una càlida benvinguda desde Barcelona! :D
I felicitats per la nova montura. :mrgreen:
I felicitats per la nova montura. :mrgreen:
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Borinot
- Presentats
- Entrades: 5
- Membre des de: dg. ago. 22, 2010 7:18 pm
- Ubicació: Santa Pau
Hola Laia, Macktub,
Un plaer tornar-te a trobar en un altre foro, jo també m'he cambiat la BMW però per una Honda VFR1200R.
A veure quan passes per la garrotxa.
Salut i V'ssss
Un plaer tornar-te a trobar en un altre foro, jo també m'he cambiat la BMW però per una Honda VFR1200R.
A veure quan passes per la garrotxa.
Salut i V'ssss
CARPE DIEM QUAM MINIMUM CREDULA POSTERO
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
Hola Laia, quin tros de maquina que tens ¡¡¡ enhorabona i que la disfrutis molt
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.