PRESENTACIO
Moderador: Airald
- Xepe71
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
- Ubicació: Reus - Ganxet per adopció
Re: PRESENTACIO
Benvingut des de Reus - avellana power!

Les motos no perden oli, marquen territori...
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Benvingut i salutacions Gerard desde el Barcelones... ! :razz:

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
BENVINGUT GERARD!!!!
M'ha extranyat molt això que deies, que els teus companys han anat abandonant el món de la moto.
Qui estima la moto de veritat, mai ho deixa de fer.
M'ha extranyat molt això que deies, que els teus companys han anat abandonant el món de la moto.
Qui estima la moto de veritat, mai ho deixa de fer.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="STELVIO 00" post="145174"][quote user="Randy-650" post="145173"][quote user="STELVIO 00" post="145167"]
Es cert ,les dones, que no son gens tafaneres,ja et preguntaran altres cosas ;)[/quote]
Plica, plica! Què pregunten les dones?¿?¿?¿? :shock:
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Randy ,Randy "no me tires de la lengua" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Vinga.... plica plica...... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Es cert ,les dones, que no son gens tafaneres,ja et preguntaran altres cosas ;)[/quote]
Vinga.... plica plica...... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Mareta" post="145196"][quote user="STELVIO 00" post="145174"][quote user="Randy-650" post="145173"][quote user="STELVIO 00" post="145167"]
Vinga.... plica plica...... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Eva,que jo soc tot un senyor.................................. i no "plico",no" plico" res :mrgreen: :mrgreen:
Eva,que jo soc tot un senyor.................................. i no "plico",no" plico" res :mrgreen: :mrgreen:
- Eva
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="145204"][quote user="Mareta" post="145196"][quote user="STELVIO 00" post="145174"][quote user="Randy-650" post="145173"][quote user="STELVIO 00" post="145167"]
Eva,que jo soc tot un senyor.................................. i no "plico",no" plico" res :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Xavier... no ´pliques res de res ????? :crys :crys :crys
Bueno ... intentaré soportar-ho ;) .
Però si a la propera sortida em veus malament..... serà per culpa teva..... :roll: :roll: :roll:
Eva,que jo soc tot un senyor.................................. i no "plico",no" plico" res :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Xavier... no ´pliques res de res ????? :crys :crys :crys
Bueno ... intentaré soportar-ho ;) .
Però si a la propera sortida em veus malament..... serà per culpa teva..... :roll: :roll: :roll:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 07, 2010 2:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Benvingut al foro i que el gaudeixis tant com jo !!!!!!!
Salutacions des de Castellnou de Bages
Vsssss
Salutacions des de Castellnou de Bages
Vsssss
- Valdu
- Presentats
- Entrades: 93
- Membre des de: dl. nov. 01, 2010 3:56 pm
- Ubicació: Figueres
[quote user="Randy-650" post="145162"]Benvingut a aquest espai de mototurisme en català. :D
[quote user="Mareta" post="145158"]
Per cert, Gerard.... m´estranya que no t´hagin dit res pero...... els homes d´aquest fórum son molt tafaners i es molt i molt raro que no t´hagin preguntat per la moto que portes ....... jo no ho faré pas... ;)[/quote]
No és que siguem tafaners, és que ens pica la curiositat. :mrgreen:
valdu, quina moto portes? :shock:[/quote] doncs despres d'haber tingut una suzuki gs 500 fa poc mes de dos mesos qe tinc una suzuki gsx f 650 de la qe estic ven enamorat jejejejeje :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
Per cert, Gerard.... m´estranya que no t´hagin dit res pero...... els homes d´aquest fórum son molt tafaners i es molt i molt raro que no t´hagin preguntat per la moto que portes ....... jo no ho faré pas... ;)[/quote]
valdu, quina moto portes? :shock:[/quote] doncs despres d'haber tingut una suzuki gs 500 fa poc mes de dos mesos qe tinc una suzuki gsx f 650 de la qe estic ven enamorat jejejejeje :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
- Eva
- Presentats
[quote user="valdu" post="145232"][quote user="Randy-650" post="145162"]Benvingut a aquest espai de mototurisme en català. :D
valdu, quina moto portes? :shock:[/quote] doncs despres d'haber tingut una suzuki gs 500 fa poc mes de dos mesos qe tinc una suzuki gsx f 650 de la qe estic ven enamorat jejejejeje :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:[/quote]
Bueno.... ja ens penjaras alguna foto , oi ?????
I sino.... el proper cap de setmana si vens a la sortida, ja et faré jo la foto i la penjarem ( bueno... si vinc ... que avui *avui ho tinc molt i molt negre)
valdu, quina moto portes? :shock:[/quote] doncs despres d'haber tingut una suzuki gs 500 fa poc mes de dos mesos qe tinc una suzuki gsx f 650 de la qe estic ven enamorat jejejejeje :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:[/quote]
Bueno.... ja ens penjaras alguna foto , oi ?????
I sino.... el proper cap de setmana si vens a la sortida, ja et faré jo la foto i la penjarem ( bueno... si vinc ... que avui *avui ho tinc molt i molt negre)
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Eva, si vens tu i si ve ell.
De moment no esta a apuntat a la sortida , no ha dit res!
Valdu, un bon canvi a milor de la 500 a la 650 eh!! De un Bi a un tetra i de un 40CV a uns 80CV
Valdu, un bon canvi a milor de la 500 a la 650 eh!! De un Bi a un tetra i de un 40CV a uns 80CV
Ex ...moltes coses
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Hola Valdu,benvingut al forum desde Juneda.Les Garrigues ;)
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
benvingut desde Manresa i que t'ho pasis molt be per Mototurisme. ;) ;) ;) ja ens coneixerem en alguna sortideta.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="valdu" post="145232"]........doncs despres d'haber tingut una suzuki gs 500 fa poc mes de dos mesos qe tinc una suzuki gsx f 650 de la qe estic ven enamorat jejejejeje :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:[/quote]
Moooooolt bona moto, si senyor, una de les uniques F que hi han al mercat avui en dia. Quan em vaig comprar la Bandy no hi era la GSX, si no me n'hagués firat una també.
A disfrutar-la amb seny. :cerv
Moooooolt bona moto, si senyor, una de les uniques F que hi han al mercat avui en dia. Quan em vaig comprar la Bandy no hi era la GSX, si no me n'hagués firat una també.
A disfrutar-la amb seny. :cerv

- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Benvingut des de Torelló !!!
- Frstrom
- Presentats
- Entrades: 295
- Membre des de: dl. juny 09, 2008 11:28 pm
- Ubicació: Riells viabrea
Benvingut desde Riells.
vssssssssssssssssssssss.
vssssssssssssssssssssss.
- Electra
- Presentats
- Entrades: 550
- Membre des de: dt. març 10, 2009 6:43 pm
- Ubicació: Tarragona
Benvingut Gerard!!!
Animat i vine a la sortida del diumenge 14!!!
FINS AVIAT :mrgreen:
Animat i vine a la sortida del diumenge 14!!!
FINS AVIAT :mrgreen:

- Valdu
- Presentats
[quote user="Mareta" post="145239"][quote user="valdu" post="145232"][quote user="Randy-650" post="145162"]Benvingut a aquest espai de mototurisme en català. :D
Bueno.... ja ens penjaras alguna foto , oi ????? ostres ho he probat pro no m'en surto, soc un desastre!!
I sino.... el proper cap de setmana si vens a la sortida, ja et faré jo la foto i la penjarem ( bueno... si vinc ... que avui *avui ho tinc molt i molt negre)[/quote]
Bueno.... ja ens penjaras alguna foto , oi ????? ostres ho he probat pro no m'en surto, soc un desastre!!
I sino.... el proper cap de setmana si vens a la sortida, ja et faré jo la foto i la penjarem ( bueno... si vinc ... que avui *avui ho tinc molt i molt negre)[/quote]
- Valdu
- Presentats
[quote user="Steelman" post="145240"]Eva, si vens tu i si ve ell.
Valdu, un bon canvi a milor de la 500 a la 650 eh!! De un Bi a un tetra i de un 40CV a uns 80CV[/quote] doncs si tot i qe la gs anava força b la gsx f va de conya tot i qe encara m'estic adaptan a ella pro si si el canvi es nota!
Valdu, un bon canvi a milor de la 500 a la 650 eh!! De un Bi a un tetra i de un 40CV a uns 80CV[/quote] doncs si tot i qe la gs anava força b la gsx f va de conya tot i qe encara m'estic adaptan a ella pro si si el canvi es nota!
- Pardo
- Presentats
- Entrades: 374
- Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
- Ubicació: Igualada
Salutacions desde Igualada :mrgreen:
SUZUKI BANDIT GSF600S
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]