Ja Soc Aqui I Preparada Per A Viure Grans Aventures

Per poder escriure en els altres apartats, PRIMER US HEU DE PRESENTAR AQUÍ.

Moderador: Airald

Respon
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Re: Ja Soc Aqui I Preparada Per A Viure Grans Aventures

Entrada Autor: Carles » dt. ago. 02, 2011 8:52 am

Bones!!!

Primer de tot voldria desitjar-vos un bon viatge i que el gaudiu molt, dins dels límits d'un viatge així on no sempre és un camí de roses tot plegat!

[quote user="Transalp" post="176037"]que macu que es el rripio i el tole ondule :razz: :razz:[/quote]

Deu ser "macu" el d'Argentina, perquè el de Mongòlia no el vull tornar a patir ni en somnis... :cry: :cry: :cry: :cry:

Fins aviat!
Imatge

Transalp
Presentats
Entrades: 109
Membre des de: dg. jul. 03, 2011 9:43 pm
Ubicació: World Tour
Contacta:

Entrada Autor: Transalp » dt. ago. 02, 2011 5:07 pm

Us farè una presentacio dels sis components del grup.

Un Avi
Una Àvia
Un Venedor de fum
Un Prejubilat
Una Reportera extravagant
Un no se que estrany :mrgreen: :mrgreen:

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dt. ago. 02, 2011 9:18 pm

:eyes :eyes
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 02, 2011 9:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Transalp
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Transalp » dt. ago. 02, 2011 9:20 pm

Avui ens han enganxat una placa a la part del darrera. Seràn les matricules ?????

En cualsevol cas....... el més calent a l'aigüera :enfadat :enfadat :enfadat

Jo em pensava que així que em matriculessin desseguida em vindrien a buscar :enfadat :enfadat :enfadat i no apareix ningú :enfadat :enfadat

No hi ha dret..... jo ja tinc ganes de rodar i rodar i coneixre Catalunya. A aquest pas el primer que coneixeré es un container fret, ple d´oli i apestós on hi hauré de passar-hi prop d´un mes fins a arribar al meu primer destí: Buenos Aires ( Argentina )

A veure si aviat coneixem els nostres amos i pilots.... vinga va...... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

He sentit a parlar d´una sortida mensual ....... em faria molta i molta il.lussió venir-hi, serà a l´única sortida mensual que podré assistir .
Transalp l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 02, 2011 9:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. ago. 03, 2011 12:19 am

Quines sabates portareu per començar la volta? :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » dc. ago. 03, 2011 8:58 am

[quote user="Transalp" post="176085"] ... A aquest pas el primer que coneixeré es un container fret, ple d´oli i apestós on hi hauré de passar-hi prop d´un mes fins a arribar al meu primer destí... [/quote]

No hi pateixis, Transalp.
Mentre estiguis dins el container no hauras de "tragar" ripio, ni et faran saltar marges, ni t'arrossegaran per terra... mirat'ho pel costat bò !!! ;)
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Transalp
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Transalp » dc. ago. 03, 2011 7:28 pm

[quote user="Randy-650" post="176100"]Quines sabates portareu per començar la volta? :shock:[/quote]

Les sabates que porti seran les que van amb la moto , son brigestone i tenen un dibuix bastant mix crec que aniran be no els he portat mai

Imatge
Mira l´imatge i veuras que el dibuix de les nostres sabates és peculiar....
Transalp l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 03, 2011 10:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Transalp
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Transalp » dc. ago. 03, 2011 10:52 pm

Per cert :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat encara estic allà mateix :enfadat :enfadat :enfadat

A veure si la meva propietaria s´entera i em ve a buscar....consti que vinc a la sortida mensual . Ai d´ella que amb faci el salt i surti amb l´altre :enfadat :enfadat

Serà possible !!!! :enfadat :enfadat :enfadat
Transalp l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 03, 2011 10:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Transalp
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Transalp » dv. ago. 05, 2011 11:28 am

Ahir em vaig emocionar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .

Ja matriculades , ens varen posar a TOTES al parking preparades per sortir :ban :jump :Saltant

Imatge

Contestes e il.lusionades veiem a gent passar ..... molta gent s´ens quedava mirant , fins i tot s´ens apropaven i comentàvem el goig que fèiem.
Netes , polides i esperant els nostres propietaris .....

Poc a poc varen venir ..... :castell .

La veritat es que l'emoció que em va captivar al primer moment, es va esvair a mida que passava el temps i que a dues de nosaltres ningú ens va venia a buscar.

Tristes varem retornar a la tenda mirant com les nostres companyes sortien ja a rodar per terres catalanes :oops: :oops: .
Transalp l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 05, 2011 11:29 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Siset
Presentats
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 26, 2008 1:41 am
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Siset » dv. ago. 05, 2011 12:05 pm

Quina fila més maca que feu. Sou les ambaixadores d'un gran viatge.
Moltes felicitats per ser les escollides i us desitjo la millor de les sorts i que reporteu sovint als que ens quedem a casa.
Fins aviat.

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dv. ago. 05, 2011 12:23 pm

Ara que no ens llegeix ningú i que estem en la "intimitat" de mototurisme, us confessaré que sou una de les motos dels meus somnis que, de moment i per mooolt de temps (massa), no em puc permetre.
Ja fa temps que imagino el moment de tenir-ne a una de vosaltres :oops: :mrgreen:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Transalp
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Transalp » dv. ago. 05, 2011 10:24 pm

Males noticies :Continuu al mateix lloc :enfadat :enfadat :enfadat
Bones noticies : Dilluns em venen a buscar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Amb la quantitat de kms que m´esperan..... fer repós fins i tot ho trovo gratificant :mrgreen: :mrgreen: .

Avui que tinc temps os explicaré perque hem sigut escollides ....

Fa aproximadament 1 any , a la meva propietària la varen trocar i ..... li varen propossar un viatge .... un viatge ..... un viatge que tenia que durar uns cuatre messos i evidenment .... com no podia ésser d´unaltre manera.....

es tractava de la Volta al Mon en moto .......

Per diferents motius, aquesta idea inicial es va descartar i al final es va decidir fer la volta al món amb motos propies i no llogades i per etapes.

Hi han propietaris més bmw´istes, d´altres son pro-honda..... però al final es va consensuar anar amb HONDA.
El proper pas era triar quina moto seria la més adecuada..... total que varen anar al Saló de EICMA a Itàlia a veure la nova Crosstourer. A tots els va agradar i molt, però aquesta moto no sortirà al mercat fins a finals del 2011 o principis del 2012... una moto nova, no contrastada..... no es podien arriscar......

La primera etapa de la volta al món estava prevista per febrer 2012..... , una vegada descartada la crostourer, varen decidir per fiabilitat i motor més contrastat agafar la Transalp. Aquesta moto fa molts anys que està al mercat i ha donat molts bons resultats.

Total... que no només varen decidir canviar de moto, sino que ademés varen decidir adelantar el viatge .....

Portan molt de temps fent reunions i " en petit comité" preparant-se per TOT el viatge.

Per aixó dic que ara.... estic molt tranquil.la dins el garatge, veient la gent passar i que d´altres persones vinguin express a veure´ns i a fer-nos fotos.

La avantatge d´aquest grup es que estàn TOTS tocats per la tramontana i si un esta malament l´altre està pitjor :mrgreen: :mrgreen: ( dit amb tot el carinyo).

Per exemple.... abans de embarcar tinc que fer 3 sortides prou importants :

1.- Sortida oficial de Mototurisme del mes d´Agost.- Serà la primera i última que podré fer :roll: :roll: :roll: , el mes de setembre ja m´embarquen rumb a Buenos Aires.

2.- En el meu cranat lateral, hi porto unes coordenades que es correponen al Coll de la Bonette als Alps francesos, a uns 600 kms de Figueres. Per aquest coll hi ha passat el Tour de França i es molt i molt famós. Crec que hi aniré a fer un café .....un día d´aquests ....

3.- Em volen portar a beneir als Angels :eyes :eyes :eyes ( aixó està per veure ;) )

Bueno.... com que ja he explicat massa..... ara em dedicaré a la vida contemplativa.... fins dilluns relax TOTALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

Bon cap de setmana a TOTES i TOTS :kiss
Transalp l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 05, 2011 10:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Pere GS
Presentats
Entrades: 42
Membre des de: dl. des. 20, 2010 5:13 pm
Ubicació: Vilamalla

Entrada Autor: Pere GS » ds. ago. 06, 2011 7:45 pm

Epsssssssssss...molt benvingudas totes sis :eyes :eyes que vaguin molt bé las aventures ;) ;)

sacostan temps dolens de molta envega de la dolenta...je..jeeee

un petit video musical :mrgreen: :mrgreen:

80 dias

V,sssssssssss
Pere GS l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 06, 2011 7:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
FABER EST SUAE QUISQUE FORTUNAE

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » ds. ago. 06, 2011 11:39 pm

[quote user="Pere GS" post="176285"]Epsssssssssss...molt benvingudas totes sis :eyes :eyes que vaguin molt bé las aventures ;) ;)

sacostan temps dolens de molta envega de la dolenta...je..jeeee

un petit video musical :mrgreen: :mrgreen:

80 dias

[youtube]NKtX8G6D-S8[/youtube]

V,sssssssssss[/quote]
... la, la, la,ra, la, ...lo pasaremos bien

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Transalp
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Transalp » dt. ago. 09, 2011 12:19 am

Bien ja he sortit del taller .

Sabia que em vindrien a buscar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .

A primera hora del mati , preparada i contenta he esperat al meu propietari/a
.... les 10.... :mrgreen: :mrgreen: ( ara vindrà)
.... les 11 ... :roll: :roll: deu tenir feina
.... les 13 hores :???: :???: :???: Casum l´olla......

A les 16 :mrgreen: :mrgreen: ..... :shock: :shock:
a les 17 :( :( :(
a les 18 .... :crys :crys :crys :crys

a les 19:15 veig aparcar un cotxe devant l´aparador.... :tremolant :tremolant :tremolant
baixa una senyora amb un bolso i un casc a la mà .....
no ho entenc :tremolant :tremolant :tremolant
aviat tancaràn i..... jo per recollir :enfadat :enfadat :enfadat

Pocs minuts després ...... se m´apropa la senyora i s´em queda mirant.... qué vol ??????
Jo estic esperant el /la meva propietaria .... soc una Transalp i tinc ganes de viure grans aventures arreu del mon :???: :???: :???:

Amb un bolso ????? !!!!! Ai... ai .... ai..... aixó pinta malament...... jo espero un aventurer / aventurera :???: :???: :???:

Ostres.... si aquesta és la meva propietaria anem arreclats.....

Paso uns minuts de nerviosisme i finalment.... la senyora s´allunya.....

:mrgreen: :mrgreen: ufff menys mal !!!!!!

19:45 :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant no ve ningú més :tremolant :tremolant

:tremolant :tremolant ai, ai aiiiiiii que tornaaaaaaa....... porta unes claus :tremolant :tremolant :tremolant

ja hem begut oli :enfadat :enfadat :enfadat si aquesta senyora és la meva propietaria i amb ella em de fer la volta al mòn.... cagada pastorets :crys :crys :crys

Si, si... em posa en marxa ..... a veura... sino porto maletes ni res..... on possarà el bolso ?????? :roll: :roll: :roll:

Olor de Carolina Herrera i sabates poc adeients :eyes :eyes :eyes

Aixó pinta malament :evil: :evil: :evil:

Si aquesta Sra. és la meva propietaria .... 10 a 1 que no acabem la primera etapa :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Potser només m´ha vingut a bucar..... :shock: :shock: :shock:

En cualsevol cas.... avui ja he començat a rodar ...... ostres..... molt de vent...... a l´alt Ampurdà haurien de tancar la porta de tant en tant :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Per primera vegada he vist el mar......

Quina sensació més agradable...... es veia tranquil..... una tranquil.litat només trencada per un parell de gossos que jugan a la vora del trencament de l´onada ... la olor també m´ha captivat... una olor de frescor i de novetat.....

Bueno..... ja soc a fora i..... la cosa promet....
Per cert..... la meva pilot ... mira ..... només passable.... :roll: :roll: :roll:

Ja ho vehoreu que demà algún motoriste de veritat em vindrà a recollir :mrgreen: :mrgreen: ... sino.... estaré ben apanyada :crys :crys :crys

Bona nit .....
Transalp l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 09, 2011 12:22 am, en total s’ha editat 2 vegades.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. ago. 09, 2011 12:22 am

Transalp, prepara't a patir, que no et passi res! :b9 :b9
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dt. ago. 09, 2011 12:29 am

[quote user="Transalp" post="176226"]Ahir em vaig emocionar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .

Ja matriculades , ens varen posar a TOTES al parking preparades per sortir :ban :jump :Saltant

Imatge

...
[/quote]

Caram, que ho paga "La Caixa" això?

:smile: :smile: :smile:

Tot plegat promet molt!

Salut

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dt. ago. 09, 2011 2:41 am

Apaaa, estaba de viatge i feia dies que no em conectaba....seguiré aquest fil tant interessant....

Felicitats per tot !!!!

Transalp
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Transalp » dt. ago. 09, 2011 12:19 pm

Com me'n vaig una setmaneta deixo pista nº2 geisers y sol de la mañana , isla del pescado

salut :cool:

Transalp
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Transalp » dt. ago. 09, 2011 6:59 pm

:eyes :eyes :eyes Poca broma :eyes :eyes

El 28 d´Agost tenim hora totes sis per anar a beneir .... als Angels, es clar....

Que si algú més vol venir....

El mossen ens dona permís per aparcar al devant del Santuari les 6 motos i com que per beneir no quedarem..... es beneirà a tothom que vingui.

Vinga animeu-vos ..... ;)

Respon

Torna a “Presentacions”