Gaudeix molt del foro i de la seva gent. Posa't cómoda i senteix-te a casa teva. La teva moto és imponent per qualsevol persona. Un home ha de tenir decissió per portar una màquina així. Portant-la tú demostres determinació i caràcter, ensenyant a tothom, com fan totes les companyes de Mototurisme, que no hi ha "motards" de sexe masculí i d'altres de sexe femení. A dalt de la moto un motero és un motero sempre, sense distincions. Rep les meves felicitacions i la meva més gran admiració.
Un plaer
Moderador: Airald
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
Sigues molt benvinguda, Mareta, des de Viladecans, Baix Llobregat, la ciutat sense Dèu ni amo, ni la mare que la va parir.
Gaudeix molt del foro i de la seva gent. Posa't cómoda i senteix-te a casa teva. La teva moto és imponent per qualsevol persona. Un home ha de tenir decissió per portar una màquina així. Portant-la tú demostres determinació i caràcter, ensenyant a tothom, com fan totes les companyes de Mototurisme, que no hi ha "motards" de sexe masculí i d'altres de sexe femení. A dalt de la moto un motero és un motero sempre, sense distincions. Rep les meves felicitacions i la meva més gran admiració.
:bow
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: benvingudes
La meva filla i jo varem quedar une mica alucinades de veure tanta penya en moto.Electra ha escrit:HOLA des de Tarragona!!!! :D
BENVINGUDES!!!
Tot i que no vaig poder anar a l'Empordar, segur que vau gaudir d'allò més!!! amb tota la trupe de moteros.
FINS AVIAT
Imaginat si li va agradar que al tornar a casa em va apuntar al calendari la vostre propera sortida a LLeida.
Jo li vaig comentar, mira Mar que es molt lluny, em va respondre :
mama amb tú aniría a la fí del mon i amb ells sigui on sigui ens divertirem.
Així dons, fins la propera.
- Eva
- Presentats
Moltes gracies , Bravo:Bravo ha escrit:Sigues molt benvinguda, Mareta, des de Viladecans, Baix Llobregat, la ciutat sense Dèu ni amo, ni la mare que la va parir.
Gaudeix molt del foro i de la seva gent. Posa't cómoda i senteix-te a casa teva. La teva moto és imponent per qualsevol persona. Un home ha de tenir decissió per portar una màquina així. Portant-la tú demostres determinació i caràcter, ensenyant a tothom, com fan totes les companyes de Mototurisme, que no hi ha "motards" de sexe masculí i d'altres de sexe femení. A dalt de la moto un motero és un motero sempre, sense distincions. Rep les meves felicitacions i la meva més gran admiració.:bow
La veritat es que soc una maruja motera. No sé molt d´anar en moto, peró hi disfruto tant, que tot val la pena.
Vaig començar amb una 650 gs i en 4 anys hi vaig fer escasament 4.000 km, el septembre 08 vaig comprar una F800 gs i fins a data d´avui porta 7.000 km . La 1200 gs la vaig comprar perque la considero molt més segura que la 800, el sistema paralever et permet rectificar molt les errades i és més baixa que la 800 i el pes també és més baix. Ademés és molt més cómode.

Et deixo una foto de la meva filla, la Mar i jo al monestir de Poblet ( val a dir que es el lloc més lluny que hem anat mai en moto !!!!!
Moltes gracies novament per la benvinguda :!:
- Jackman
- Presentats
- Entrades: 11
- Membre des de: dt. març 24, 2009 11:21 am
- Eva
- Presentats
SiIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIJackman ha escrit:Hola Mareta Tu tambe per aqui? :bow
aviam si en coneixem aviat :!:
Ben bé no sé de qui va ser la culpa !!!!!!!!
Hi han coses que han de pasar i ja està !!!!!
El diumenge pasat al veure que no teniem sortida, vaig recordar la web de moto turisme i vaig veure que feien la volta per le Baix E`mpordà.
Em vaig armar de valor i cap allà amb la Floreta.
I a partir de llavors,.... a fer kms !!!!!.
Jackman, fins ben aviat
- Bul1256
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
- Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
- Contacta:
Hola Mareta salutacions cordials de un que també es de Torroella però de l’altre la de Fluvià, amic d’en Pep Banyeres per la meva vinculació amb el mont del trial, amb BMW sektors crec que no coincidirem però a mototurisme Cat o em clàssiques si.
.................................................
http://bul1256.blogspot.com/
- Eva
- Presentats
Moltes gracies per la teva benvinguda. M´ha fet molta il.lussió. Espero que coincidim ben aviat.bul1256 ha escrit:Hola Mareta salutacions cordials de un que també es de Torroella però de l’altre la de Fluvià, amic d’en Pep Banyeres per la meva vinculació amb el mont del trial, amb BMW sektors crec que no coincidirem però a mototurisme Cat o em clàssiques si.
Rep una cordial salutació :!:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Eva
- Presentats
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
- Eva
- Presentats
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
Benvinguda Mareta des de Torroella de Montgrí , em sembla que no ens coneixem però si segueixes per aqui ja ens veurem algun dia. Aquest cap de setmana era fora i per aixó no varem coincidir.
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
-
- Presentats
- Entrades: 130
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:53 pm
- Ubicació: A prop de Girona
- Eva
- Presentats
Itaca ha escrit:Benvinguda Mareta des de Torroella de Montgrí , em sembla que no ens coneixem però si segueixes per aqui ja ens veurem algun dia. Aquest cap de setmana era fora i per aixó no varem coincidir.
Ets de Torroella ???????? Uala potser fins i tot ens coneixem !!!!!!!!!!!
Moltes gracies per la benvinguda. Rep una cordial salutació depart de la meva filla i meva. :!:
- Eva
- Presentats
Hola, Bultaco 11. Gracies per la teva benvinguda. La meva filla, la Mar (floreta) m´ha dit ... no es aquell senyor que ens va " salvar " el día que varem estrenar la moto ???? ( ja veus per ella ens vares solucionar el problema d´agafar la grua ( i per a mí també )). Gracies.Bultaco11 ha escrit:Hola Mareta me alegro de veuret per aqui :D una abrazada y salutacions A 10 SIAU
Per cert, la moto va molt i molt bé. Per el meu gust és molt més tranquil.la, el pes esta molt més ben equilibrat que la 800 i és més confortable. Avui, snem a fer unes cuantes curves per terres franceses. Aprofitem que diumenge fará molt mal temps i apa a menjar una amanida i un plateau du fromages a la France.
Rep una cordial salutacio depart de la meva filla i meu. :!: :!:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
NO FOTO = NO AMANIDA NI PLATEAU DE FROMAGES :sheepMareta ha escrit:...... Avui, anem a fer unes cuantes curves per terres franceses. Aprofitem que diumenge fará molt mal temps i apa a menjar una amanida i un plateau du fromages a la France.

- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
- Bul1256
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
- Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
- Contacta:
Mareta va dir o digué
A mi me se va parar la moto i enseguida vaig pensar, aquest en bultaco 11 me vindrà a socorre, ostres tres dies i res, deu-ho seleccionar els paradors i paradores de moto. “Ho haveu vist"
29/03 – 10 mati sortida de clàssiques (3ªTramuntanada) organitzat per http://www.amhg.cat des de Restaurant Mas Ullastres de Capmany tot sota control menys la tramuntana, tramuntana que el darrer any va descavelcar la maitat d'els participants, pesarem llista de (tocats per la tramuntana)
selovanaperder
...........................................
Hola, Bultaco 11. Gracies per la teva benvinguda. La meva filla, la Mar (floreta) m´ha dit ... no es aquell senyor que ens va " salvar...........
A mi me se va parar la moto i enseguida vaig pensar, aquest en bultaco 11 me vindrà a socorre, ostres tres dies i res, deu-ho seleccionar els paradors i paradores de moto. “Ho haveu vist"
29/03 – 10 mati sortida de clàssiques (3ªTramuntanada) organitzat per http://www.amhg.cat des de Restaurant Mas Ullastres de Capmany tot sota control menys la tramuntana, tramuntana que el darrer any va descavelcar la maitat d'els participants, pesarem llista de (tocats per la tramuntana)
selovanaperder
...........................................
- Eva
- Presentats
Randy-650 ha escrit:NO FOTO = NO AMANIDA NI PLATEAU DE FROMAGES :sheepMareta ha escrit:...... Avui, anem a fer unes cuantes curves per terres franceses. Aprofitem que diumenge fará molt mal temps i apa a menjar una amanida i un plateau du fromages a la France.
Hola, Randy,
t´envio les fotos de la sortida d´ahir.
http://picasaweb.google.es/mareta05/ViveLaFrance#
432 km i MOLTES CURVES
Varem riure molt i ni amanida ni plateau du fromages, un bocata i encara gracies, aixó sí, el bocata era de paté.
Fins aviat.
Lo d´anar a Andorra demà amb la previssió del temps està molt i molt malament !!!!!
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 28, 2009 3:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats