Ja Soc Aqui I Preparada Per A Viure Grans Aventures

Per poder escriure en els altres apartats, PRIMER US HEU DE PRESENTAR AQUÍ.

Moderador: Airald

Respon
Transalp
Presentats
Entrades: 109
Membre des de: dg. jul. 03, 2011 9:43 pm
Ubicació: World Tour
Contacta:

Re: Ja Soc Aqui I Preparada Per A Viure Grans Aventures

Entrada Autor: Transalp » dc. ago. 17, 2011 10:16 pm

:eyes :eyes Per com... :eyes :eyes no coneixeu el Port de Buenos....

Per cert, continuu al taller .

Ja porto maletes GIVI i la meva propietaria hi podrà carregar :

Imatge + Imatge + Imatge + Imatge + Imatge + Imatge + Imatge + .....

Ah :eyes :eyes ... és veritat JoanXt, sense foto..... bueno a veure si demà puc penjar alguna foto.

Joan Xt, com si d´una foto espia es tractés ( aixó ara està de moda :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ) una foto de les maletes en questió.

Imatge

Per cert, m´he quedat sense venir a la sortida mensual. No tinc pilot :crys :crys :crys , tal i com diu un amic meu.... si és que no som res.... :halfcry :halfcry
Transalp l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 18, 2011 4:37 pm, en total s’ha editat 5 vegades.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. ago. 17, 2011 10:31 pm

No tens pilot diussss per la sortida mensual???? :crys

:crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Transalp
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Transalp » dc. ago. 17, 2011 10:46 pm

[quote user="Randy-650" post="176981"]No tens pilot diussss per la sortida mensual???? :crys

:crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys[/quote]

No....em fan el "salt" amb un tractor bavarés :crys :crys però si aquests sempre s´espatllen i tenen problemes electronics i gasten oli i.... :crys :crys

Transalp
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Transalp » dv. ago. 19, 2011 11:10 pm

Finalment..... una, dos o tres de nosaltres vindrem a la sortida oficial :castell

Hem d´anar en compte ... no podem rodar més de 1.000 ó 1.500 km abans de marxar, la primera etapa és de 10.000 km i no ens quedaria pastilla al neumàtic per acabar-la :???: :???: .

Per cert, amb les maletes que porto soc molt més ample que un tractor bavarés. De lluny semblo una ADV cel.lulitique :crys :crys :crys

De maletes GIVI hi han les amples i les normals. Tots han agafat les normals i jo porto les amples :crys :crys :crys .

Hauré d´anar sempre al darrera del grup, sino tindrem algún disgust :crys :crys :crys ( segur que la meva propietària acabarà dient que s´accepten encàrrecs :???: :???: )

Avui per avui soc LA REPARTIDORA IDEAL DE PIZZES d´una final de la Champions :roll: :roll: :roll:
Transalp l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 19, 2011 11:24 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » ds. ago. 20, 2011 10:28 am

Una pregunta, sempre he sentit que els anclatges de les maletes, però sobretot els dels cofres pateixen molt en les excursions fora pistes.
Porteu algún soport especial? És un Monorack normal de Givi? algú més ho ha sentit o estic perdent el cap i m'ho invento??
En fi, sigui com sigui, tinc curiositat per veure-us en directe, per les fotos espia, feu prou bona pinta :eyes :mrgreen:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Transalp
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Transalp » ds. ago. 20, 2011 7:12 pm

[quote user="GRUM" post="177128"]Una pregunta, sempre he sentit que els anclatges de les maletes, però sobretot els dels cofres pateixen molt en les excursions fora pistes.
Porteu algún soport especial? És un Monorack normal de Givi? algú més ho ha sentit o estic perdent el cap i m'ho invento??
En fi, sigui com sigui, tinc curiositat per veure-us en directe, per les fotos espia, feu prou bona pinta :eyes :mrgreen:[/quote]

Si demà es dignen a treure´m a passeig, ja vehoràs la parafernalia que porto.
I m´han dit que els suports ho aguantaràn quasi tot !!!!... Per si acàs que agafin cinta americana :???: :???: :???:

Transalp
Presentats
Contacta:

Diumenge 28. Tenim Una Cita Amb Els Angels...

Entrada Autor: Transalp » dt. ago. 23, 2011 7:02 pm

Com que ens esperan molts i molts kilometres per endevant, moltes aventures i desventures... els nostres propietaris ... bueno.... una de les propietaries els ha convençut per anar a beneir les motos als Angels.

El Mossen d´els Angels ja està avisat i farem una presentació, pregaria i benedicció.
Ens han autoritzat a aparcar a la plaça just devant del Santuari.
Hi serem TOTES SIS i si algú vol beneir la seva moto, també pot venir.
Serà un acte breu i ... solemme .

La idea es fer una petita ruta, esmorzar als Angels , beneir les motos i cap a casa que farà molta calor...., es a dir.... a les 12:00 ja estarem.

Vinga, si ens voleu acompanyar en aquest acte, sereu totes /tots benvinguts ( bmws, hondas, suzukis, ducatis, yamaha´s....)... ei .. que ens beneiran a TOTES.....( que tal i com està el món.... no ens anirà gens malament ;) .
Transalp l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 23, 2011 7:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Transalp
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Transalp » dt. ago. 23, 2011 11:23 pm

:eyes :eyes :eyes Ens venen a buscara Figueres. Ve un camió amb un container i ens carregaràn. Ja tenen preparades unes caixes on pasarem els 16 dies de trajecte desde Barcelona fins a Buenos Aires, allà ens quedarem fins que arribin els nostres propietaris el 23 de octubre.

Crec que el 24 ja haurem passat aduanes i el 25 començem a rodar fins el día 21 de NOvembre que arrivem a Guatemala.

Nosaltres ens quedarem al concessionari Honda de la capital i allà ens faràn una posta apunt: ens canviaràn els neumàtics, ens tornaràn a possar guapes :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: i....
allà ...a Guatemala ens quedarem dins el mes de Maig del 2012 quant novament sortirem durant un mes a rodar.
Els nostres pilots , que s´hauràn passat uns 6 messos treballant en llurs empresses, rependran la tasca de la Volta al mon.
Sempre direcció al Nord. Mèxic, Usa ( California ), Canada i Alaska fins a Ancorage.
Despres de la segona etapa, ens quedarem novament al concessionari Honda durant uns messos i cap el mes de Novembre ens envien dins unaltre container fins a Nova Zelanda on farem la tercera etapa. Paisatges idílics, bon menjar.... ufff em fa molta il.lussió.

D´allà està per veure si fem una micarrona d´Australia o anem directes a Singupur on lentament retornarem cap a casa en dues etapes més.

Total que nosaltres arribarem novament a casa a finals del 2013.
Amb molts de mils de kms a les nostres rodes i amb la satisfacció d´haver fer algo molt i molt diferent.

Per el que estic veient preparan minuciosament cada etapa i en volen gaudir d´alló més.
No només es tracta de pujar dalt la moto i acumular kilòmetres, sino que volen gaudir tant d´anar en moto com de fer turisme.
Serà fer mototurisme a nivell mondial.

Bueno... no os vull liar.... de mica en mica ja anirem plantejant tot e que farem.
Avui falten exactament 2 messos perque començi la primera etapa de ´Aventura. Jo no hi faltaré ;)

Transalp
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Transalp » dc. ago. 24, 2011 4:52 pm

[youtube]dTrlLOWnDOc[/youtube]

Quien dijo miedo ????? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nasi
Presentats
Entrades: 24
Membre des de: dv. ago. 12, 2011 12:02 pm
Ubicació: Barcelona (Gràcia)

Entrada Autor: Nasi » dc. ago. 24, 2011 5:16 pm

Hosti, que guapuuuuuuuuuuuuuuuuu

Jordi r80r
Presentats
Entrades: 128
Membre des de: dj. des. 31, 2009 12:31 pm
Ubicació: Selva

Entrada Autor: Jordi r80r » dg. ago. 28, 2011 7:54 pm

Hola gran aventureras, avui precisament en hem creuat sobre la una a l'alçada de Figueres, vosaltres anaveu direcció nord per la N II i en MikelRt i jo anavem de baixada...Us he saludat molt efusivament a totes, tot i que es la primera vegada que us he vist en directe sou inconfundibles... 6 motos seguides iguales i amb unes maletes molt xules i grans... man dit que venie-ho de una benedicció i anaveu a celebrar-ho amb un dinar i una tornada al origens, als Alps. Una mena de iniciació per que us doni bona sort en la volta al mon. Que us vagi i ens tornem a veure...

1100RT (quina enveja que us tinc, voltareu el mon....el meu amo en 10 messos tot i que ma fet 15 mil km ma tret molt poc al estranger, a Ceret un parell de vegades a Granada i a Valladolid a veure els seus colegues pingüinos :shock: ¿ aixó si cada diumenge al Empordà a esmorçar be i a que hem toqui la tramuntana...

sort i km, i a reveure :D
Jordi r80r l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. ago. 28, 2011 7:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Transalp
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Transalp » dg. ago. 28, 2011 9:59 pm

[quote user="Jordi r80r" post="177717"]Hola gran aventureras, avui precisament en hem creuat sobre la una a l'alçada de Figueres, vosaltres anaveu direcció nord per la N II i en MikelRt i jo anavem de baixada...Us he saludat molt efusivament a totes, tot i que es la primera vegada que us he vist en directe sou inconfundibles... 6 motos seguides iguales i amb unes maletes molt xules i grans... man dit que venie-ho de una benedicció i anaveu a celebrar-ho amb un dinar i una tornada al origens, als Alps. Una mena de iniciació per que us doni bona sort en la volta al mon. Que us vagi i ens tornem a veure...

1100RT (quina enveja que us tinc, voltareu el mon....el meu amo en 10 messos tot i que ma fet 15 mil km ma tret molt poc al estranger, a Ceret un parell de vegades a Granada i a Valladolid a veure els seus colegues pingüinos :shock: ¿ aixó si cada diumenge al Empordà a esmorçar be i a que hem toqui la tramuntana...

sort i km, i a reveure :D[/quote]

Os hem vist :Saltant .
Pssss ... 1100 Rt... si vols venir d´excursió ens s´ho dius i anirem plegades recollint pedres arreu del mòn ;)

Fins aviat

Transalp
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Transalp » dl. ago. 29, 2011 9:24 am

Imatge

.... Quant surts per fer el viatge a Itaca,
has de pregar que el camí sigui llarg,
ple d´aventures , ple de coneixences ....

( Traducció de Carles Riba, parafrasejant Homer i les aventures d´Ulisses )
Santuari Els Angels 28/08/2011.
Transalp l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 29, 2011 9:27 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Transalp
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Transalp » dj. set. 01, 2011 10:18 pm

Estem treballant per fer un blogg.

Deixo l´enllaç :

http://www.transalpworldtour.com/

Dir-vos que retrasarem 15 díes la nostra sortida.

Teniem previst marxar el 23 de Octubre per fer la primera etapa, però finalment sortirem el 6 de novembre.

Cvazquez
Presentats
Entrades: 28
Membre des de: dl. maig 30, 2011 2:11 pm
Ubicació: Sant Miquel de Gonteres-Viladecavalls

Entrada Autor: Cvazquez » dv. set. 02, 2011 9:50 am

hola transalp

acabo de volver de vacaciones y veo que tus dueños estan en todo
supongo que hasta te rezarian el padrenuestro de honda

honda nuestra que estas en el concesionario
bendito sea tu km. 0
vengan a nosotros tus caballos
haganse tus revisiones asi como nosotros pagaremos tus impuestos
el repostaje de cada dia, haznoslo hoy
y no nos dejes caer en la tentacion de comprar una europea
honda

adew

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dv. set. 02, 2011 10:18 am

[quote user="cvazquez" post="178092"]hola transalp

bendito sea tu km. 0
honda

adew[/quote] :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :mrgreen: :mrgreen:

Transalp
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Transalp » dv. set. 02, 2011 4:32 pm

[quote user="cvazquez" post="178092"]hola transalp

bendito sea tu km. 0
honda

adew[/quote]

Muy buena.... pero no todos nuestros propietarios son pro honda..... sin ir mas lejos.... mi propietaria es .... pro bmw :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Transalp
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Transalp » dv. set. 02, 2011 4:34 pm

Com que a la primera etapa es fara une mica de pista, la Maria ha decidit anar a clase amb en Xevi Puigdemont... si tot va bé..... dilluns tenim entreno a Bescanó... bueno..... la Maria lloga moto. Aixó d´entrar a circuit de cross no es lo meu :mrgreen: :mrgreen:

Ja sé ... ja sé...... no foto = no entrenament.....

Fins la propera setmana ;)

Cvazquez
Presentats
Entrades: 28
Membre des de: dl. maig 30, 2011 2:11 pm
Ubicació: Sant Miquel de Gonteres-Viladecavalls

Entrada Autor: Cvazquez » dv. set. 02, 2011 9:54 pm

hola transalp

supongo que despues de esta "salida", tu dueña, sera una pro-honda convencida mas, cuando se prueba lo bueno, cuesta cambiar
;) ;) ;) ;)

un entrenador personal para pistas?? una gran idea
pero los costes del viaje van sumando, habiais tenido en cuenta esto??
si vais a otro pais con sistema horario diferente, tendreis un entrenador para cambiar la hora en vuestros relojes?? es broma
;) ;) ;)

teneis que tener una infraestructura envidiable, aunque solo sea para los imprevistos
como empezasteis a fraguar la idea?
quien o quienes fueron las alma-mater?
que referencias teneis para esta gran/envidiable aventura??
como dicen por el foro, -soc una mica tafaner-

adew transalp

p.d. recuerdos a Marc, su hermano, otro gran corredor de enduro
Cvazquez l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 02, 2011 9:59 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dg. set. 04, 2011 8:55 pm

Avui cap de Creus, Port LLigat i Cadaqués

[youtube]aDTHvykjSdU[/youtube]

Tenim els kilòmetres molt controlats.... no ens podem passar massa, sinó abans de marxar haurem de canviar neumàtics :enfadat :enfadat

Respon

Torna a “Presentacions”