Entrada
Autor: Amotu » dl. maig 16, 2011 7:38 pm
Caram, quina rebuda!!
Nois i noies, ara ve quan el maten: encara no tinc motu!! :D
No sé si està permés participar en aquest fòrum sense tenir moto, però és que és dels millors que he trobat en quan a recomanacions de rutes.
Sóc de Cornellà de Llobrebat (Barcelona).
- La Vall d'Aran. Tota, no té desperdici. Passant abans per Gerri de Sal, Sort... només vaig arribar a Vielha, no vaig pujar per Bossot, però la tornada va ser una passada pel costat del pantà fins a Pont de Suert.
- Creuant el Parc Natural de St. Llorenç del Munt i l'Obach, Talamanca, Navarcles, Monistrol de Calders, St. Llorenç Savall, Mura.
- Carretera de Begues a Avinyonet i després baixar fins a la costa i tornar a Barcelona per les Costes de Garraf.
- El mateix que l'anterior però girant per passar pel Pantà de Foix.
- Montseny, Seva, Viladrau, Santa Fe, Sant Celoni, Arenys de Mar.
- Desde Castellar de N'Hug, passant per la carretera de sobre, la BV-4031 fins a La Molina, Camprodón, i després tornar per La Collada de Tosses.
- Arrabassada i fins a Sant Cugat, i tornar per la carretera de Vallvidrera.
I aquesta encara no l'he fet, però voldria fer-la aquest estiu: Desde Vilajuiga a Sant Pere de Rodes, per arribar a la costa i perfilar fins a Port Bou i d'aquí a Collioure.
El pròxim estiu m'agradaria passar per tots aquests llocs que he esmentat però encadenant-los entre si amb d'altres rutes que no conegui, ja obriré un fil per si em podeu donar un cop de mà. Jo empro molt 'Google Earth', m'encanta mirar carreteres d'arreu, no momés de Catalunya, de vegades em dona per buscar pels paisos nòrdics que m'atrauen molt i és massa.
Ja posaré algunes fotos, d'acord?
Gràcies per la benvinguda!
Sóc navegant solitari, sóc mariner sense port, mai no he tingut calendari, el meu rellotge sóc jo que no tinc segons...