Em Re-presento?
Publicat: dv. nov. 23, 2012 4:58 pm
Hola a tot@s,
no sé si això va aqui, si estic errat que un admin ho mogui si us plau.
Vaig prometre fer un informe dels meus progressos en matèria de canvi de montura.
Després de vendre la GS gràcies a la Eva (gràcies de nou Eva!), vaig anar un dia a provar el nou scooter de BMW. El mateix dia vaig provar la versió GT i després la Sport.
Primera impressió molt dolenta, el soroll (que no so) del motor es de tractor vell. L'scooter no tira de bones a primeres i enganxa molt lentament, després corre molt. Això ja ho havia llegit i ho vaig constatar de primera mà. El pitjor es el problema es que vaig fer la prova a duo i la suspensió al darrera es molt dura, com si no en portés. Qualsevol petit ressalt del asfalt de la "malmantignuda" ciutat de Barcelona que vaig trobar va ser un suplici per la meva dona i fins i tot jo ho vaig notar molt. Curiosament, va ser pitjor la GT que la Sport, que teòricament es mes ferma de tarat.
Ho sé, amb el temps possiblement la suspensió de la BMW s'afluixi, però si de nou en nou ja no es confortable, tinc por que quan s'afluixi encara sigui pitjor. Ho lamento, però la BMW descartada.
Després vaig fer una mini prova de la Honda Integra. De entrada el problema de suspensió ja no es el mateix. No es una meravella, però es millor que la BMW. No em vaig decidir per aquesta moto per la seva reduïda mida. El copilot disposa de molt poc espai i el seient es la mínima expressió. També la vaig trobar petita per a mi, que son de una ramaderia de besties grosses. Haig de dir que el canvi automàtic es una mica brusc i has d'aprendre a modular el gas. Sembla que a la llarga es el propi canvi el que aprèn com condueix cadascú, però no el vaig sentir molt còmode per anar per ciutat el 90% del meu temps motorista. La deixarem per una propera evolució.
Després vaig a anar a un concessionari de Yamaha, on em varen tractar molt fredament. "Motos de proba? (cara de perdona vides) no en tenim ni una, ho venem tot". Si vols una 2012 amb ABS queda una negra però decideix-te ràpid.
I companys, jo que no compro mai res que abans no provi (motos i cotxes) vaig trucar a un paio que es venia una TMax del 2010 i va resultar el propietari d'un servei oficial que està "obligat" a comprar una de les noves 530, encara que no la necessiti i es venia la seva en molt bones condicions.
La prova no va poder ser mes satisfactòria, tret del tub JCosta que et deixa un fort brunzit al cap. la moto tira como una boja, la suspensió es molt millor que les altres motos esmentades. mai serà com la de la GS, però es raonablement confortable.
Per tant, i a la vista de que la moto te tot just dos anys i una mica mes de 6.000 km, li vaig fer treure el tub, els retrovisors estranys i el porta-matricules/pas de roda caríssim, però que no m'agradava gens i amb la venda de tot això podré pagar 2 anys de garantia oficial addicionals, una maleta original preciosa de 50l. recent sortida i del mateix color que la moto, una alarma amb localitzador i uns punys calefactables, amb el tracte de fer la revisió dels 10.000 km gratuïtament i gaudir d'uns pres molt especials d'ara endavant.
O sigui, que ja tinc moto, una bonica i divertida T-Max del 2010 color Stealth Metal amb el seu tub original estrenat per a mi, llum de xènon, filtre K&N i no se quantes cosetes mes. Ara em queda recuperar les sensacions de conduir una moto sense telelever després de 2 BMW, que noto el tren davanter estrany de veritat ;-)
I això es tot companys.
Gràcies de nou a tots els que s'han interessat per ajudar amb la venta de la GS i seguiré visitant el fòrum assíduament, encara que ara sigui un motorista light.
no sé si això va aqui, si estic errat que un admin ho mogui si us plau.
Vaig prometre fer un informe dels meus progressos en matèria de canvi de montura.
Després de vendre la GS gràcies a la Eva (gràcies de nou Eva!), vaig anar un dia a provar el nou scooter de BMW. El mateix dia vaig provar la versió GT i després la Sport.
Primera impressió molt dolenta, el soroll (que no so) del motor es de tractor vell. L'scooter no tira de bones a primeres i enganxa molt lentament, després corre molt. Això ja ho havia llegit i ho vaig constatar de primera mà. El pitjor es el problema es que vaig fer la prova a duo i la suspensió al darrera es molt dura, com si no en portés. Qualsevol petit ressalt del asfalt de la "malmantignuda" ciutat de Barcelona que vaig trobar va ser un suplici per la meva dona i fins i tot jo ho vaig notar molt. Curiosament, va ser pitjor la GT que la Sport, que teòricament es mes ferma de tarat.
Ho sé, amb el temps possiblement la suspensió de la BMW s'afluixi, però si de nou en nou ja no es confortable, tinc por que quan s'afluixi encara sigui pitjor. Ho lamento, però la BMW descartada.
Després vaig fer una mini prova de la Honda Integra. De entrada el problema de suspensió ja no es el mateix. No es una meravella, però es millor que la BMW. No em vaig decidir per aquesta moto per la seva reduïda mida. El copilot disposa de molt poc espai i el seient es la mínima expressió. També la vaig trobar petita per a mi, que son de una ramaderia de besties grosses. Haig de dir que el canvi automàtic es una mica brusc i has d'aprendre a modular el gas. Sembla que a la llarga es el propi canvi el que aprèn com condueix cadascú, però no el vaig sentir molt còmode per anar per ciutat el 90% del meu temps motorista. La deixarem per una propera evolució.
Després vaig a anar a un concessionari de Yamaha, on em varen tractar molt fredament. "Motos de proba? (cara de perdona vides) no en tenim ni una, ho venem tot". Si vols una 2012 amb ABS queda una negra però decideix-te ràpid.
I companys, jo que no compro mai res que abans no provi (motos i cotxes) vaig trucar a un paio que es venia una TMax del 2010 i va resultar el propietari d'un servei oficial que està "obligat" a comprar una de les noves 530, encara que no la necessiti i es venia la seva en molt bones condicions.
La prova no va poder ser mes satisfactòria, tret del tub JCosta que et deixa un fort brunzit al cap. la moto tira como una boja, la suspensió es molt millor que les altres motos esmentades. mai serà com la de la GS, però es raonablement confortable.
Per tant, i a la vista de que la moto te tot just dos anys i una mica mes de 6.000 km, li vaig fer treure el tub, els retrovisors estranys i el porta-matricules/pas de roda caríssim, però que no m'agradava gens i amb la venda de tot això podré pagar 2 anys de garantia oficial addicionals, una maleta original preciosa de 50l. recent sortida i del mateix color que la moto, una alarma amb localitzador i uns punys calefactables, amb el tracte de fer la revisió dels 10.000 km gratuïtament i gaudir d'uns pres molt especials d'ara endavant.
O sigui, que ja tinc moto, una bonica i divertida T-Max del 2010 color Stealth Metal amb el seu tub original estrenat per a mi, llum de xènon, filtre K&N i no se quantes cosetes mes. Ara em queda recuperar les sensacions de conduir una moto sense telelever després de 2 BMW, que noto el tren davanter estrany de veritat ;-)
I això es tot companys.
Gràcies de nou a tots els que s'han interessat per ajudar amb la venta de la GS i seguiré visitant el fòrum assíduament, encara que ara sigui un motorista light.