Salutacions des de Manresa
Moderador: Airald
- jordi99
- Presentats
- Entrades: 17
- Membre des de: dg. abr. 29, 2007 9:12 pm
- Ubicació: Manresa
Salutacions des de Manresa
Hola senyors/es
Fa dies que faig el tafaner a l'ombra, i potser ja es hora de donar la cara i presentar-me degudament.
Em dic Jordi tinc 33a, i fa 5 anys que visc a Manresa, amb la meva companya som papes d'un nen de 3a i una nena d'1 , això com podeu compendre merme una mica les meves espectatives moteres, pero tot i això tinc dues motos!!
Una F650GS que utilitzo quasi a diari per anar a treballar i fer alguna escapadeta el dissabte al matí sino treballo, en plan tranquil; la carretera sempre m'ha fet molt de respecte. Amb la meva dona ens agradava molt de sortir el diumenge al matí i anar a dinar en algun poblet o racó esbarriat, i esperem poder tornar-ho a fer quan "els enanitus" ens ho permetin.
També tinc una GasGas 250 que aquesta és realment la meva passió des dels 14 anys, enduro del bonet i motocross suau son de les coses que més m'agraden pero en aquest cas si que ho tinc més complicat per manca de temps.
Doncs bé, aqui estic per preguntar, col.laborar, participar i aportar dintre les meves limitacions el que convingi.
Salut i Seny. :cerv
Fa dies que faig el tafaner a l'ombra, i potser ja es hora de donar la cara i presentar-me degudament.
Em dic Jordi tinc 33a, i fa 5 anys que visc a Manresa, amb la meva companya som papes d'un nen de 3a i una nena d'1 , això com podeu compendre merme una mica les meves espectatives moteres, pero tot i això tinc dues motos!!
Una F650GS que utilitzo quasi a diari per anar a treballar i fer alguna escapadeta el dissabte al matí sino treballo, en plan tranquil; la carretera sempre m'ha fet molt de respecte. Amb la meva dona ens agradava molt de sortir el diumenge al matí i anar a dinar en algun poblet o racó esbarriat, i esperem poder tornar-ho a fer quan "els enanitus" ens ho permetin.
També tinc una GasGas 250 que aquesta és realment la meva passió des dels 14 anys, enduro del bonet i motocross suau son de les coses que més m'agraden pero en aquest cas si que ho tinc més complicat per manca de temps.
Doncs bé, aqui estic per preguntar, col.laborar, participar i aportar dintre les meves limitacions el que convingi.
Salut i Seny. :cerv
F650GS per anar fent
GasGas EC 250 per desestressar
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Benvingut Jordi des del Vallès.
Aiiii, quins temps aquells que es podia anar amb la Gas-Gas pels boscos, ¿oi?
De tots els motos que he tingut jo, potser el que he disfrutat més és l'Enducross 250. S'ha acabat tot això ja.
Doncs vinga, a participar en el fòrum i a tot el que ens envolta. :D
Aiiii, quins temps aquells que es podia anar amb la Gas-Gas pels boscos, ¿oi?

- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Una càlida benvinguda desde Barcelona! :D
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- jordi99
- Presentats
- Entrades: 17
- Membre des de: dg. abr. 29, 2007 9:12 pm
holes
Randy-650 ha escrit:Benvingut Jordi des del Vallès.
Aiiii, quins temps aquells que es podia anar amb la Gas-Gas pels boscos, ¿oi?De tots els motos que he tingut jo, potser el que he disfrutat més és l'Enducross 250. S'ha acabat tot això ja.
Ei merci per la benvinguda,
Ja ho pots ben dir Randy, tot i que si vas amb els papers en regla i no et fiques en trialeres no tens masses problemes... :roll:
Salut i Seny
F650GS per anar fent
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: holes
jordi99 ha escrit:..... tot i que si vas amb els papers en regla i no et fiques en trialeres no tens masses problemes... :roll:
Serà per la zona del Bages (que ho dubto,la veritat), però a la zona del Vallès, tot i anant per camins amples els forestals et paraven i et ficaven recepta. ¿Et pots creure que fins i tot paren moltes vegades a les mountain-bikes? :x

- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
-
- Presentats
- Entrades: 168
- Membre des de: dl. juny 11, 2007 7:07 pm
Benvinguts
Vssssss
Vssssss
Adi Kaifern l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 25, 2009 5:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Pere
- Presentats
- Entrades: 946
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
- Ubicació: Lliçà d'amunt
Hola jordi99, encantat de saludar-te, jo tinc com tu un nen de tres anys tenia una gas gas 250 i tinc una bmw f 650 gs, el tema de la nena 1 any...be aixo per ara no.
Salutacions desde Sabadell i ens veiem an alguna sortida, segur que ara que ja t'has decidit a entrar al foro com a registrat, no en podras sortir.
Vsssss.
Salutacions desde Sabadell i ens veiem an alguna sortida, segur que ara que ja t'has decidit a entrar al foro com a registrat, no en podras sortir.
Vsssss.
- Mell
- Presentats
- Entrades: 158
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 10:38 pm
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Hola Jordi
Benvingut al fòrum
Salutacions des de Girona.
Vius ben ubicat per fer sortides (al cor de Catalunya ... )
Benvingut al fòrum
Salutacions des de Girona.
Vius ben ubicat per fer sortides (al cor de Catalunya ... )
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- in1til
- Presentats
- Entrades: 209
- Membre des de: dj. abr. 26, 2007 8:45 pm
- Ubicació: Manresa/Vic
- Terraxaman
- Presentats
- Entrades: 544
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
- Ubicació: Montseny-Les Guilleries
- Contacta:
- Terracota