Bonesss a tothom!!!
Moderador: Airald
- Pafontí
- Presentats
- Entrades: 88
- Membre des de: dj. jul. 26, 2007 10:11 am
- Ubicació: Valls i Capafonts
Bonesss a tothom!!!
Hola a tots!!!!
Primer de tot em presento, em dic Aleix, sóc de Valls i tinc 20 anys.
Fa una quants dies que vaig descobrir aquest foro i m'agrada molt perquè veig que hi ha molt bon rotllo.
En la actualitat no tink cap moto, ja que fins l'octubre no em treuen la limitació i krek, enkara k en tingui moltes ganes i sigui el bon temps, k per 2 o 3 mesets val mes esperar i poder tenir la moto sense limita, i aixi estalviem uns dinerons jejej.
Bueno com ja veieu sok una mika novato en el mon de les motos, nomes he tingut una Rieju MRX de 50cc, que encara poseeixo amb la qual sempre he fet minirtutes, xk una 49cc no dona per gaire.
Doncs la moto que tink en men es la Kawa KLE 500, pel tema economic, i perk per komençar no vull una gran moto, he sentit a dir k es molt fiable i de baix cost per mantenir-la.
creieu que es una bona opsció¿¿? i si no quina em recomenarieu¿??
Bueno ja no men rollo mes jejeje.
Primer de tot em presento, em dic Aleix, sóc de Valls i tinc 20 anys.
Fa una quants dies que vaig descobrir aquest foro i m'agrada molt perquè veig que hi ha molt bon rotllo.
En la actualitat no tink cap moto, ja que fins l'octubre no em treuen la limitació i krek, enkara k en tingui moltes ganes i sigui el bon temps, k per 2 o 3 mesets val mes esperar i poder tenir la moto sense limita, i aixi estalviem uns dinerons jejej.
Bueno com ja veieu sok una mika novato en el mon de les motos, nomes he tingut una Rieju MRX de 50cc, que encara poseeixo amb la qual sempre he fet minirtutes, xk una 49cc no dona per gaire.
Doncs la moto que tink en men es la Kawa KLE 500, pel tema economic, i perk per komençar no vull una gran moto, he sentit a dir k es molt fiable i de baix cost per mantenir-la.
creieu que es una bona opsció¿¿? i si no quina em recomenarieu¿??
Bueno ja no men rollo mes jejeje.
- Terracota
- Presentats
- Entrades: 799
- Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Castellar del Valles
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Benvingut, jove.
Has fet una bona pensada amb això d'esperar-te 2 o 3 mesets per poder comprar-te una moto sense limitació. Com també és igual de bona la idea que tens de comprar-te una KLE, per mi una de les 10 millors motos que s'han fet al llarg de la història.
Ens anem veient per aqui, ¿si?
Has fet una bona pensada amb això d'esperar-te 2 o 3 mesets per poder comprar-te una moto sense limitació. Com també és igual de bona la idea que tens de comprar-te una KLE, per mi una de les 10 millors motos que s'han fet al llarg de la història.
Ens anem veient per aqui, ¿si?

- Pafontí
- Presentats
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Penso que si. De totes maneres hi ha un company del fòrum que en té una, ell podrà dir-t'ho millor. Però no recordo qui és...... :shock:Pafontí ha escrit:
una pregutna amb la kle puk fer unes rutes de 200 a 300 km am la parella comodament¿?

- ruc.i.ruca.ts
- Presentats
- Entrades: 111
- Membre des de: dv. març 30, 2007 2:55 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
Benvingut Pafontí!!
http://mototurisme.cat/foros/viewtopic.php?t=1420
És en tilenus, et poso el link de la seva presentacióRandy-650 ha escrit:Penso que si. De totes maneres hi ha un company del fòrum que en té una, ell podrà dir-t'ho millor. Però no recordo qui és...... :shock:Pafontí ha escrit:
una pregutna amb la kle puk fer unes rutes de 200 a 300 km am la parella comodament¿?
http://mototurisme.cat/foros/viewtopic.php?t=1420
Carles i Lídia
No s'han de témer els cavalls de sota del seient sinó el burro que va al damunt...

No s'han de témer els cavalls de sota del seient sinó el burro que va al damunt...

- Terracota
- Presentats
- Entrades: 799
- Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Castellar del Valles
- in1til
- Presentats
- Entrades: 209
- Membre des de: dj. abr. 26, 2007 8:45 pm
- Ubicació: Manresa/Vic
Primer de tot, benvingut al foro.
La kawa és una molt bona moto. Tot i aixó si amb dos anys només has porat un ciclomotor, ves amb molt de comtpte, que en el món de la moto s'hi ha d'entrar a poc a poc, i 50 cv enverers els 4 cv que has portat fins ara s'han de portar amb molt de compte.
Salut i cuidado
La kawa és una molt bona moto. Tot i aixó si amb dos anys només has porat un ciclomotor, ves amb molt de comtpte, que en el món de la moto s'hi ha d'entrar a poc a poc, i 50 cv enverers els 4 cv que has portat fins ara s'han de portar amb molt de compte.
Salut i cuidado
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
-
- Presentats
- Entrades: 168
- Membre des de: dl. juny 11, 2007 7:07 pm
Benvingut
VSssss
VSssss
Adi Kaifern l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 25, 2009 5:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Una càlida benvinguda desde Barcelona! :D
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Rickyii
- Presentats
- Entrades: 178
- Membre des de: dt. feb. 06, 2007 12:30 am
- Ubicació: Lleida
- Contacta:
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Hola Aleix, benvingut al fòrum.
quan la tinguis farem alguna sortida un dissabte i així agafaràs "el tranquillo".
Ves en compte que aquestes màquines tenen molta potència i cal un temps per saber-la dosificar.
Salutacions des de Girona
quan la tinguis farem alguna sortida un dissabte i així agafaràs "el tranquillo".
Ves en compte que aquestes màquines tenen molta potència i cal un temps per saber-la dosificar.
Salutacions des de Girona
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Sumbadillo
- Presentats
- Entrades: 222
- Membre des de: dc. març 14, 2007 10:59 am
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
- Pafontí
- Presentats
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
Benvingut al fòrum Pafontí !!!
Veig que estas pensant en una bona elecció (una TAT :) )
Un meu company en tenia una i li anava molt bé: poc manteniment, assegurança barata, àgilitat,... En quant a això que dius pels viatges, potser és un pel massa inclinat el seient, i el passatger sempre va cap a sobre el conductor. Però per fer rutes d'uns 200 km fent mototurisme no hi ha d'haver molts problemes. També pots comprar-ne una de 2a mà i així et dona més opcions.
Salut!
Veig que estas pensant en una bona elecció (una TAT :) )
Un meu company en tenia una i li anava molt bé: poc manteniment, assegurança barata, àgilitat,... En quant a això que dius pels viatges, potser és un pel massa inclinat el seient, i el passatger sempre va cap a sobre el conductor. Però per fer rutes d'uns 200 km fent mototurisme no hi ha d'haver molts problemes. També pots comprar-ne una de 2a mà i així et dona més opcions.
Salut!