Fa uns anyets vaig poder gaudir del fòrum, alguna sortida, també de GTs, dinars...i la bona companyia de tots.
Vaig vendre la moto que tenia per comprarne una altre, i un cop venuda, que si la feina, que si la familia, per una cosa o per una altre al final he estat uns anys sense moto "gran". Si be no he deixat de fer kms i sortides, però amb Vespa.
Duran tot aquest temps sempre he continuat mirant les motos pel carrer, i pensant que algún dia tornaria a fer sortides i gaudir de la bona companyia del grup. Però és de fà pocs mesos que vaig decidir tornar-hi.
He mirat diferents tipus de moto i pel ús que li donaré i que tampoc sóc cap expert, i molt menys ara amb la falta de pràctica, vaig decidir que una nacked seria una bona opció. Però tampoc espero ni crec necesitar 100 cv. així que he centrat la búsqueda en bicilindriques d 'uns 70 cv. La elecció ha estat la Kawasaki er 6 n amb l'abs.
Ja està mirada i provada. No està demanada, tot i que esta en stock i nomès cal matricular, en pocs dies ho faré.
Tinc que dir que tot i que vaig sentirme molt be sobre la moto estic molt encarquerat i nesesitare més rodatje jo que ella. Així que paciència i anar fent.
Tinc ganes de veure i saludar als companys que ja vaig conèixer i ferne de nous.
Salutacions a tots!