Ja fa segles que em vaig registrar a la vostra web, però fins fa poc no se'm ha despertat la vena postejadora, així que m'estreno. :oops:
Aviam, em presento:
Em dic Laia i tinc vora a 27 anys. Sóc de Badalona i fará coseta de 6 mesos que estic aprenent a conduir la meva Honda Varadero 125, a la qual li he posat un nom ben llarg: Pepina Malèfica, Pepi pels amics i amigues.
Historial:
Sóc molt novata amb les motos, provinc del gran i controversiat món dels convalidats B1 :twisted: jijiji. Fins fa sis mesos no havia dut cap moto(ni de 49cc), la meva experiència en les dos rodes es basava en fer mini excursions amb la bicicleta free-bike (que penja d'un ganxo al meu balcó), i la meva bici elèctrica que a 25km/h em portava de casa a la feina i em destrossava el cul en menys de 3 kms.... Així doncs, farta d'anar jugant-me-la amb la bicicleta, i per d'altres motius menys interessants, em vaig plantejar comprar una motocileta de 125 aprofitant la convalidació del carnet. Com que sóc una mica cul inquiet, m'agrada viatjar i fer alguna pista en 4x4, només em feien gràcia les trail, aiiii pobretaaa direu.....doncs....podeu imaginar que de 125 n'hi ha poquetes poquetes poquetes...així que al google buscant buscant, va apareixer la Varadero 125, i em vaig enamorar. D'aqui ja us podeu anar imaginant la resta fins al dia d'avui....
Ja sé, la majoria dels membres del foro teniu tots naus imperials i megapepinos i/o bòlids arranca enganxines....i que hi pintem una 125 i jo per aqui....doncs que compartim l'afició al turisme i la moto, així doncs, i encara que siguem petitones i amb poca experiència, ens fará molta ilusió anar-vos seguint les vostres aventures, i poder de tant en tant participar-hi en el que bonament poguem, eeep sempre i quan ens hi volgueu
Au ja plego, no sense aprofitar per enviar una salutació ben gran a tot el fòrum, i en concret al Sr. Steelman, que va fer acte de presència al fòrum de les Varadero 125 i ens van iluminar el camí cap a aquest. Ah i si passeu per BDN, aviseu que teniu unes birres pagades :cerv
V'sss, i ja que és època, bones vacances a tothom!
Laia
PD: Com que a molts llocs si no foto=no moto i = no Laia...aqui us en penjo un parell de les dues tontaines.