Ingreso com a nou membre d'aquest foro de motoristes amants del seu país i d ela seva màquina.
Sóc de Barcelona malgrat ja porto vivint un munt d'anys a Osona, més concretament al sud de Vic en un poblet molt maco i amb la mida justa per tenir quasi de tot i estar tranquil al peu del Montseny. La bonica vila de Taradell. Hi esteu tots convidats a conèixer-la i a venir per les seves festes majors, 20 de gener i 25 d'agost.

Bé seguim parlant de mi. Sóc funcionari, estic casat i tenim dos fills encara en edat de fer coses amb els pares: 8 i 11 anys. Això fa que possiblement no pugui agafar la moto tant com vulgui a més de que encara sóc novell amb les dues rodes. He rodat per dintre de Barcelona durant 15 anys sense cap accident que és dir molt i puc dir que em se moure dins d'aquella bogeria de cotxes i vehicles diversos però ara, les dues rodes sols fan carreteres, variants i eixos transversals.
Fa tan sols un any i poquet més que vaig comprar de segona mà una V Strom en molt bon estat de l'any 2013, ben cuidada, color blanc amb maletes i bagul i plena de "chuches" com s'acostuma a dir.
L'estic deixant una mica més al meu gust amb petites aportacions estètiques, tulipes transparents, calques als laterals, extensió del cavallet,...tot costa molts calers!
Com que els pocs amics del poble que tenen moto no surten gaire m'estic buscant la vida per matar el cuquet de sortir en moto i a la vegada conèixer més carreteres i llocs del territori. I aquí és on vosaltres encaixeu a la perfecció. Heu arribat al meu coneixement gràcies a anar seguint en Xavi Fàbregas en el seu vlog i veure'l a la darrera sortida que vareu fer al Montseny. Llàstima que no ho sabia, hauria esta xulo venir!
Bé , prou de rotllos. Gràcies per acollir-me i ja us aniré coneixent poc a poc , espero!!