Abans de tot, us pregro disculpas pel meu catalá-escrit (no es gaire bó, pero es fará lo que es pugui).
He arribat a la vostra web gracies a STEELMAN, al cual, vaig coneixer un dia d'aquest estiu a Cambrils (tinc allá la meva segona residencia), encara que visc a Lliçá de Vall (Barcelona-Vallés Oriental), i al cual, no em va quedar mes remei que "abordar" quan vaig veura la seva moto, tan preparada i tan maca. Mercés Steelman !!
Pertanyo a un altre club "motero", del cual soc moderador del fórum (www.clubcbf.es), al cual, us invito a tots. En nostre club, lo hem creat amb la intenció de agrupar a tots els "cebeferos" d'Espanya, encara que, inclus, tenim registrats altres "cebeferos" de Italia i Portugal.
Organitzem sortidas, grups de compras, tenim un "mercadillo cebefero", i moltes coses mes. Es un club totalment privat (es a dir, que "ens ho paguem nosaltres mateixos), i, logicament, lliure de publicitat, com el vostre... :D
Pero bé, ja está be de fer publicitat del meu club (que també es el vostre si voleu).
De mi, us puc comentar que men dic Josep, tinc 40 anys (fets fa un mes...), que me encanta sortir amb moto amb la meva dona (quan puguem...no tením tot el tems que ens agradaría, pero fem el que puguem), que encara soc "novato" (deixaré de ser-ho a l'octubre), i que tinc una Honda CBF 600 S ABS, molt maca i ben equipada, de la cual, ux deixo una foto.
Encantat de puguer compartir amb vosaltres bons moments per aquí.
Una salutació a tothom !!
PD: CEBEFERO=EL QUE TÉ UNA HONDA CBF