Altre cop per aquí
Moderador: Airald
- MEF
- Presentats
- Entrades: 204
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 12:44 am
- Ubicació: Folgueroles
Altre cop per aquí
Malgrat que ja fa dies que m'he tornat a "allistar" em re-presento de nou aquest cop sense la foto amb l'AT del meu amic Jossywels.
Per cert, vosaltres que hi enteneu, què en penseu de la BMW F650? és bona moto per fer surtidetes??
Espero la vostra opinió, me l'he mirat i m'ha agradat molt, ben cuidada, 45000 Kmetrets, jo la trovo.. super mona!
Per cert, vosaltres que hi enteneu, què en penseu de la BMW F650? és bona moto per fer surtidetes??
Espero la vostra opinió, me l'he mirat i m'ha agradat molt, ben cuidada, 45000 Kmetrets, jo la trovo.. super mona!
- Pere
- Presentats
- Entrades: 946
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
- Ubicació: Lliçà d'amunt
Hola molt ben retrovada :jump
La f650, per mi es bona moto, es tranquil.la,però també la pots apretar, que no et dirà pas que no,amès gasta poquet,i en principi no et te que donar cap problema, per fer les sortides que fem, crec es suficient, podras per velocitat anar al ritme del grup sense problemes,i és, ja ho veuras, molt comode i, a mi, no em cansa pas de anar-hi sentat.
Salutacions
La f650, per mi es bona moto, es tranquil.la,però també la pots apretar, que no et dirà pas que no,amès gasta poquet,i en principi no et te que donar cap problema, per fer les sortides que fem, crec es suficient, podras per velocitat anar al ritme del grup sense problemes,i és, ja ho veuras, molt comode i, a mi, no em cansa pas de anar-hi sentat.
Salutacions
Pere l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 30, 2007 10:25 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- chiricaua
- Presentats
- Entrades: 59
- Membre des de: dv. gen. 26, 2007 6:00 pm
- Ubicació: Cervera - lleida
Hola MEF, opinions:
ESTOY ENCANTADO CON ELLA ,YA QUE ES MUY VERSATIL ,EN CIUDAD ES UNA DELICIA SE COMPORTA COMO UNA ESCOOTER .ES MUY AGIL Y SE MUEVE BIEN ENTRE EL TRAFICO URBANO PASANDO POR CASI TODOS LOS SITIOS (BORDILLOS,OBRAS,TERRENO SIN ASFALTAR). EN CARRETERA SE COMPORTA PERO SE QUEDA UN POCO CORTA ,YA QUE NO PASA DE LOS 150KM/H,Y LA POSICION DE IR SENTADO NO ESLA MAS CORRECTA POR EL AIRE. ME DIJERON QUE PONIENDO UNA CUPULA
Soy propietario de una BMW F650 GS desde hace 7 meses. La moto va de fábula. Consume unos 4,5 l/100Km a una velocidad media de 130Km lo que da una autonomia de unos 310km por deposito (18l con 4l de reserva). La "morrera" delantera de serie es un poco justa ya que casi no para el aire y la que hay mas grande cuesta 120€... un poco de frio tampoco va mal.
La moto es estupenda, rebosa vitalidad y vigor desde las 3000 rpm, y tiene una geometría un poco "Super Motard" que se presta a una conducción muy agil y divertida, es muy versatil, gasta muy poco, el chasis es muy rígido y su estabilidad es magnífica, te puedes inclinar muchísimo hasta que los reposapies tocan (si el asfalto lo permite), pero ojo porque no avisa... y el ABS asegura una frenada impecable en el día a día o en mojado
Hi a de tots colors :mrgreen:
ESTOY ENCANTADO CON ELLA ,YA QUE ES MUY VERSATIL ,EN CIUDAD ES UNA DELICIA SE COMPORTA COMO UNA ESCOOTER .ES MUY AGIL Y SE MUEVE BIEN ENTRE EL TRAFICO URBANO PASANDO POR CASI TODOS LOS SITIOS (BORDILLOS,OBRAS,TERRENO SIN ASFALTAR). EN CARRETERA SE COMPORTA PERO SE QUEDA UN POCO CORTA ,YA QUE NO PASA DE LOS 150KM/H,Y LA POSICION DE IR SENTADO NO ESLA MAS CORRECTA POR EL AIRE. ME DIJERON QUE PONIENDO UNA CUPULA
Soy propietario de una BMW F650 GS desde hace 7 meses. La moto va de fábula. Consume unos 4,5 l/100Km a una velocidad media de 130Km lo que da una autonomia de unos 310km por deposito (18l con 4l de reserva). La "morrera" delantera de serie es un poco justa ya que casi no para el aire y la que hay mas grande cuesta 120€... un poco de frio tampoco va mal.
La moto es estupenda, rebosa vitalidad y vigor desde las 3000 rpm, y tiene una geometría un poco "Super Motard" que se presta a una conducción muy agil y divertida, es muy versatil, gasta muy poco, el chasis es muy rígido y su estabilidad es magnífica, te puedes inclinar muchísimo hasta que los reposapies tocan (si el asfalto lo permite), pero ojo porque no avisa... y el ABS asegura una frenada impecable en el día a día o en mojado
Hi a de tots colors :mrgreen:
- Tonet
- Presentats
- Entrades: 891
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
- Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:

Petons i Vvvss 8)
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
N'estas segur Tonet??? :b9 :b9 :b9tonet ha escrit:De tota manera el Xavitiger és un enamorat de la marca. Sempre pots parlar amb ell... :lol: :lol: :lol:
xavitigger ha escrit:No em fa res dir-ho, tot i que més d'un s'em tirarà a sobre, però mai hi ha hagut una bona sintonia entre BMW i un servidor...
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
hola MEF!!
jo soc un novell en el tema de les 2 rodes aixi que la meva opinio te molt d'entusiasme i poc de rigor tecnic, per que es la meva primera moto, i la veritat es que no baixo de la GS ni per cagar, estic encantat de l'artefacte aquest.
jo soc un novell en el tema de les 2 rodes aixi que la meva opinio te molt d'entusiasme i poc de rigor tecnic, per que es la meva primera moto, i la veritat es que no baixo de la GS ni per cagar, estic encantat de l'artefacte aquest.
Erg Chebbi - Merzouga

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
- Bul1256
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
- Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
- Contacta:
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Hey, MEF!!!!
Al final et tornem a veure per aqui, ¿eh? :!:
Saps què n'opino jo de la F-650? que té que anar mooolt fineta i el més important, que NO és alta, o sigui, que podries tocar bé de peus al terra. Quan vas comentar que t'agradava una Transalp no vaig voler dir-te res, però en el fons jo pensava....què farà la Cristina amb una moto tan alta???? :shock: La BMW fa més per tu. I de llarg. I dubto que te ne'n penedeixis si al final te la compressis.
Escolta.......saluda al MELL i familia de part de TOTA LA COLLA, val? Diga-li que la Carme973 està preguntant per ells, que estan desaparescuuuuuuts!!!!
Al final et tornem a veure per aqui, ¿eh? :!:
Saps què n'opino jo de la F-650? que té que anar mooolt fineta i el més important, que NO és alta, o sigui, que podries tocar bé de peus al terra. Quan vas comentar que t'agradava una Transalp no vaig voler dir-te res, però en el fons jo pensava....què farà la Cristina amb una moto tan alta???? :shock: La BMW fa més per tu. I de llarg. I dubto que te ne'n penedeixis si al final te la compressis.
Escolta.......saluda al MELL i familia de part de TOTA LA COLLA, val? Diga-li que la Carme973 està preguntant per ells, que estan desaparescuuuuuuts!!!!

- Mell
- Presentats
- Entrades: 158
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 10:38 pm
- Ubicació: Manresa
HOLA NOIA!
Tu quan tinguis algun dubte, pregunta-li al teu germanet, que per aquests foros hi corre gent motera amb aspecte brut i sobretot sobretot melenuts, començant per uns que porten unes deauvinoseque, je je je
fora conyes, HOLA GERMANETA :!:
La F650 s'assembla a aquella que ja havies dut abans.... la KLE (per cert que se n'ha fet d'ella?). Crec que en tindries de sobres, sempre i quan canviessis la cupula devantera.
:!:
Tu quan tinguis algun dubte, pregunta-li al teu germanet, que per aquests foros hi corre gent motera amb aspecte brut i sobretot sobretot melenuts, començant per uns que porten unes deauvinoseque, je je je
fora conyes, HOLA GERMANETA :!:
La F650 s'assembla a aquella que ja havies dut abans.... la KLE (per cert que se n'ha fet d'ella?). Crec que en tindries de sobres, sempre i quan canviessis la cupula devantera.
:!:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Cecitiger
- Presentats
- Entrades: 93
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:18 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
- MEF
- Presentats
- Entrades: 204
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 12:44 am
- Ubicació: Folgueroles
Germanet & family MELL
no vegis com petava aquella moto, fineta, fineta.... tot i que té uns anys, he comptat que devien fer menys de 5000 per any... això si és que no els van fer de cop, ja en parlarem!
Com que sé que heu estat molt refredats, però ara millor, a cuidar-se que tenim una edat..!!! :twisted:
Petooons!
Com que sé que heu estat molt refredats, però ara millor, a cuidar-se que tenim una edat..!!! :twisted:
Petooons!