Hola des de Barna capital
Moderador: Airald
- Xtreme
- Presentats
- Entrades: 82
- Membre des de: dl. març 10, 2008 7:33 am
- Ubicació: Barcelona capital
Hola des de Barna capital
Bones a tots i totes,
Espero Randy, que a aquest missatge li donis tu el vist i plau!!! jeje.
Tot i que vaig registrar-me fa uns mesos, encara no m'havia presentat a tots vosaltres, i ara que porto uns dies de baixa mèdica, no podia passar sense fer aquesta presentació.
Us he conegut mitjançant els Deauvilleros, on ja porto un temps més que aquí rondant, i com veig que teniu un tarannà força similar, penso que pot estar interessant treure en nas per aquí.
Sobre la meva montura, tinc una Honda Deauville, però just en unes hores em donen la meva nova BMW R1200RT. I direu, que faig amb dues motos? doncs espero tenir-ne dues per poc temps.
Ja aniré trastejant els fórums per assebentar-me de les sortides i quedades, que li hauré de fer el rodatge a la RT.
Bé doncs, rebeu una cordial salutació, en especial a tu Randy, i ens veiem per aquí.
V'sssss
Espero Randy, que a aquest missatge li donis tu el vist i plau!!! jeje.
Tot i que vaig registrar-me fa uns mesos, encara no m'havia presentat a tots vosaltres, i ara que porto uns dies de baixa mèdica, no podia passar sense fer aquesta presentació.
Us he conegut mitjançant els Deauvilleros, on ja porto un temps més que aquí rondant, i com veig que teniu un tarannà força similar, penso que pot estar interessant treure en nas per aquí.
Sobre la meva montura, tinc una Honda Deauville, però just en unes hores em donen la meva nova BMW R1200RT. I direu, que faig amb dues motos? doncs espero tenir-ne dues per poc temps.
Ja aniré trastejant els fórums per assebentar-me de les sortides i quedades, que li hauré de fer el rodatge a la RT.
Bé doncs, rebeu una cordial salutació, en especial a tu Randy, i ens veiem per aquí.
V'sssss

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Sigues benvingut a Mototurisme
El primer missatge no va ser en Randy qui no li va donar el vist i plau, si no les normes del forum, en que no es pot entrara a postejar a l´apartat del "mercat de la moto" si no ets un usuauri del forum ;)
EN fi...molt bona maquina la teva nova RT i esperem veurela sovint en les sortides i a tu tambe per aqui ok?
V's des de Reus!
El primer missatge no va ser en Randy qui no li va donar el vist i plau, si no les normes del forum, en que no es pot entrara a postejar a l´apartat del "mercat de la moto" si no ets un usuauri del forum ;)
EN fi...molt bona maquina la teva nova RT i esperem veurela sovint en les sortides i a tu tambe per aqui ok?
V's des de Reus!
Ex ...moltes coses
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Una càlida benvinguda desde Barcelona! :D
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Benvingut per aqui, jove. :D
Ja veuràs com en aquest fòrum i tot el que ens envolta enganxa. :lol:
Esperem que et donguin aviat l'alta mèdica i puguis gaudir de la flamant RT, i si un dia surts amb nosaltres, tens una birra pagada, ok? :cerv
Ja veuràs com en aquest fòrum i tot el que ens envolta enganxa. :lol:
Esperem que et donguin aviat l'alta mèdica i puguis gaudir de la flamant RT, i si un dia surts amb nosaltres, tens una birra pagada, ok? :cerv

- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Si veus que cal fer-li el rodatge i no pots, jo em sacrifico i la trec a passejar ;)Randy-650 ha escrit:Esperem que et donguin aviat l'alta mèdica i puguis gaudir de la flamant RT, i si un dia surts amb nosaltres, tens una birra pagada, ok? :cerv
Album de fotos
Album de fotos
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Joooooooo? ;) Noooooooooo!!! :P No veus que em sacrifico per un company! :lol: :lol: :lol:Randy-650 ha escrit:Tu tens molt morro, no????? :lol:miquelpericas ha escrit: Si veus que cal fer-li el rodatge i no pots, jo em sacrifico i la trec a passejar ;)
Album de fotos
Album de fotos
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Re: Hola des de Barna capital
Xtreme ha escrit:Bones a tots i totes,
....
I direu, que faig amb dues motos? doncs espero tenir-ne dues per poc temps.
...
V'sssss
benvingut !
i deixam endevinar.... et quedaràs amb la Deuville !!!
- Xtreme
- Presentats
Bones,
Gràcies a tots per la vostra acollida. Veig que hi ha bon ambient per aquí.
Steelman, estic amb tu. El tema censura está tancat amb en Randy. Ho entenc, i ell només aplicava la normativa del fórum, és del més normal.
Espero veure't aviat per alguna sortida.
Miquelpericas, t'agraeixo el teu oferiment per fer-li el rodatge a la RT, però em sembla que em pertoca a mi el criar a la nouvinguda RT, que sinó després es desmadra (sense dubtar de les teves habilitats pedagógiques en el motociclisme, jeje!).
Alucinamaripili, Sagal, Arbe, ... Gràcies també a vosaltres per la vostra benvinguda.
I la moto que em quedo és... la... mmm.... RT!!! jeje.
Ens veiem aviat!
V'sssss
Gràcies a tots per la vostra acollida. Veig que hi ha bon ambient per aquí.
Steelman, estic amb tu. El tema censura está tancat amb en Randy. Ho entenc, i ell només aplicava la normativa del fórum, és del més normal.
Espero veure't aviat per alguna sortida.
Miquelpericas, t'agraeixo el teu oferiment per fer-li el rodatge a la RT, però em sembla que em pertoca a mi el criar a la nouvinguda RT, que sinó després es desmadra (sense dubtar de les teves habilitats pedagógiques en el motociclisme, jeje!).
Alucinamaripili, Sagal, Arbe, ... Gràcies també a vosaltres per la vostra benvinguda.
I la moto que em quedo és... la... mmm.... RT!!! jeje.
Ens veiem aviat!
V'sssss

- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Ho havia d'intentar, jejejeje ;)Xtreme ha escrit:Miquelpericas, t'agraeixo el teu oferiment per fer-li el rodatge a la RT, però em sembla que em pertoca a mi el criar a la nouvinguda RT, que sinó després es desmadra (sense dubtar de les teves habilitats pedagógiques en el motociclisme, jeje!).
Album de fotos
Album de fotos
- Lluneta
- Presentats
- Entrades: 289
- Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
- Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Xtreme
- Presentats
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- Xtreme
- Presentats
- Lluneta
- Presentats
- Entrades: 289
- Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
- Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)
JoanF ha escrit:Uixxxx Lluneta perqué crides tant, que no som sorts.Lluneta ha escrit::D BENVINGUT DES DE BARCELONA. JA SOM MES, JE JE AIXI JA TENIM GENT PER FER MINIS RUTES. JO TAMBE HE DE FER EL RODATGE AIXI QUE JA SAPS.
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :!: :!: :!: :!:
:oops: Perdo, pero es que a vegades es possa la majuscula, i em dono compte quan ja he enviat el missatge. Sorry