Em dic Miquel i ESTIC ENGANXAT al vostre FORUM des d´Octubre seguint totes las croniques, viatjes, etc, etc. i finalment faig el gran pas: inscriurem a MOTOTURISME.
Normalment soc dels que els diumenges m´agrada fer sortides ben aviat, (sobre las 8 per que lo que si no perdono es l´ESMORZAR) i així arribar a l´hora de dinar a casa. Ja fa 9 anys que faig kms, després de 20 anys sense disposar de cap moto (dels 20 als 40).
Primera moto: Vespino; segona Puch Cobra 74cc; tercera Suzuki DR650; cuarta Transalp 650 i finalment la mes gran: la GS1200R
Us vaig coneixar buscant per el google alguna cronica de La Provença i em va apareixer el viatje que va penjar Hijpanitat però que va realitzar en kel i Ardnas. (Felicitats per la cronica)
Ens va agradar tant i tant la cronica com la zona, (espero que no us sàpigue greu) que el proper dia de Sant Joan ens i anem amb la meva "dona" 5 dies, fins i tot a la mateixa casa de Les Mees.
Agraït per acceptarme en aquest foro i fins aviat.
La foto es per demostrar que m´agrada tenir amics i aquesta es feta amb un amic molt intim (el del darrera) que em va enviar una felicitació abans de Nadal i un altre després de Reis. :ban :ban :ban