Permeteu-me Que Em Presenti
Moderador: Airald
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Permeteu-me Que Em Presenti
Bé amics... permeteu-me que em presenti.
Sóc en Josep de Castellolí (BCN), Gearbox als fòrums motards (no m'han agradat mai les motos sense canvi). Vaig en moto des de ben petit. Primer vaig començar amb la moto del pare (que li vaig esgavellar, per cert) i després continuant amb altres màquines fins que, un bon dia, arriba l'Albert (el meu primer fill) i m'ocasiona una "parada tècnica" d'uns quants anys (cagum l'òs pedrer). Ara, que l'Albert ja te moto, sembla que a casa tornen a bufar aires de dues rodes, i recupero el sò del motor K que tant havia enyorat.
En la meva primera època motard, no hi havia internet i per tant el contacte amb la resta de "mototuristes" era molt més primitiu i reduït. Tampoc hi havia aquesta maravella de la tècnica que li diuen GPS (i que ara no en puc prescindir). Viatjavem per tot arreu amb el mapa sobre el dipòsit, i no recordo que ens perdéssim pas gaire. Fins i tot per arribar al Cap Nord va ser suficient un mapa Michelin 1:400.000 i la guia de càmpings d'Europa.
En fi... eren altres temps.
Però com que cal mirar sempre endavant (menys per comprovar, a la sortida de corva, si el del darrere t'atrapa) ara farem ús de forma indiscriminada d'internet per estar en contacte amb tots vosaltres i del GPS, per evitar que el paquet hagi d'obrir el mapa en marxa, sobre la meva esquena, a 120 Km/h en mig de l'autopista !!!
Salut i quilòmetres... en moto, és clar !!!
Sóc en Josep de Castellolí (BCN), Gearbox als fòrums motards (no m'han agradat mai les motos sense canvi). Vaig en moto des de ben petit. Primer vaig començar amb la moto del pare (que li vaig esgavellar, per cert) i després continuant amb altres màquines fins que, un bon dia, arriba l'Albert (el meu primer fill) i m'ocasiona una "parada tècnica" d'uns quants anys (cagum l'òs pedrer). Ara, que l'Albert ja te moto, sembla que a casa tornen a bufar aires de dues rodes, i recupero el sò del motor K que tant havia enyorat.
En la meva primera època motard, no hi havia internet i per tant el contacte amb la resta de "mototuristes" era molt més primitiu i reduït. Tampoc hi havia aquesta maravella de la tècnica que li diuen GPS (i que ara no en puc prescindir). Viatjavem per tot arreu amb el mapa sobre el dipòsit, i no recordo que ens perdéssim pas gaire. Fins i tot per arribar al Cap Nord va ser suficient un mapa Michelin 1:400.000 i la guia de càmpings d'Europa.
En fi... eren altres temps.
Però com que cal mirar sempre endavant (menys per comprovar, a la sortida de corva, si el del darrere t'atrapa) ara farem ús de forma indiscriminada d'internet per estar en contacte amb tots vosaltres i del GPS, per evitar que el paquet hagi d'obrir el mapa en marxa, sobre la meva esquena, a 120 Km/h en mig de l'autopista !!!
Salut i quilòmetres... en moto, és clar !!!
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 01, 2010 5:34 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Re: Permeteu-me Que Em Presenti
Hola Gearbox
Benvingut al Fórum
Salutacions des de Girona
Benvingut al Fórum
Salutacions des de Girona
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Gearbox
- Presentats
Gràcies Kel. A veure si podem coincidir ben aviat en alguna sortida.
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
BENVINGUT AL FORO, VAJA AMB QUINA COLLA QUE COMENÇES L'ANY, NO SAPS AMB QUI TU FAS, OI? :D :D :D

- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
Hola Josep
BENVINGUT
Avui ens hem conegut tot començat el 2010 en el Cap de Creus!!! :eyes :eyes :eyes
I ens hem separat per culpa de la betzina.
Ens hem esperat mes enllà de la betzinera i suposo que heu agafat al Eix!!! per que ja no ens hem vist mes ;) ;) ;)
Encantats de coneixet a tu i la teva dona.
Fins a la propera :cerv :cerv :cerv
BENVINGUT
Avui ens hem conegut tot començat el 2010 en el Cap de Creus!!! :eyes :eyes :eyes
I ens hem separat per culpa de la betzina.
Ens hem esperat mes enllà de la betzinera i suposo que heu agafat al Eix!!! per que ja no ens hem vist mes ;) ;) ;)
Encantats de coneixet a tu i la teva dona.
Fins a la propera :cerv :cerv :cerv
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Benvingut a Mototurisme.
Salutacions des de Lleida.
;) ;)
Salutacions des de Lleida.
;) ;)
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Benvingut desde Roda de ter (osona)
- Gearbox
- Presentats
Caram Mikelgs... ara si que em sap greu :oops: . Amb el Ra-mon ens hem parat a fer benzina i ell m'ha comentat que vosaltres havieu anat tirant. Efectivament, hem agafat l'eix.
Ens ho hem passat molt bé a la sortida. Ja esperem fer la propera. :razz:
Salut i quilòmetres !!
Salut i quilòmetres !!
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 01, 2010 4:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Benvingut a aquest espai de mototurisme en català. :D
Tens una K-75 RT amb 95.000 km's???? :bow A mí això em diu molt, igual que el Ra-mon amb la seva K-75 S també. Aviam si la veiem un dia en viu i en directe. :D
Mentre, disfruta del fòrum i de tot el que ens envolta. :cerv
Tens una K-75 RT amb 95.000 km's???? :bow A mí això em diu molt, igual que el Ra-mon amb la seva K-75 S també. Aviam si la veiem un dia en viu i en directe. :D
Mentre, disfruta del fòrum i de tot el que ens envolta. :cerv

- Gearbox
- Presentats
Ok Randy... ara ja amb 97000 Km. Avui els companys que hem coincidit al Cap de Creus l'han pogut veure.
Ara que, no se si es que és una màquina vella o que, però no corre tant com les modernes
(O potser és culpa del pilot... :roll: )
Fins aviat.
Ara que, no se si es que és una màquina vella o que, però no corre tant com les modernes
Fins aviat.
- Ferranga
- Presentats
- Entrades: 248
- Membre des de: dc. jul. 29, 2009 9:57 pm
- Ubicació: Sant Julia de Ramis (Girona)
Hola Josep , a estat un plaer el estar amb vosaltres al Cap de Creus avui , estigues al tanto per el foro perque com veuras a part de les sortides oficials de tant en tant ja veus la que es munta en un plis plas .
Sobretot si l'Eva te el dia ens organitza una sortida darrera de l'altre ....es incansable !!!! :twisted:
Sobretot si l'Eva te el dia ens organitza una sortida darrera de l'altre ....es incansable !!!! :twisted:
- Gearbox
- Presentats
Oks Ferranga... el mateix dic, un plaer.
Estarem al tanto del fòrum i no dubteu que ens apuntarem a tantes sortides com puguem !!
Estarem al tanto del fòrum i no dubteu que ens apuntarem a tantes sortides com puguem !!
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Gearbox" post="101075"]Ok Randy... ara ja amb 97000 Km. Avui els companys que hem coincidit al Cap de Creus l'han pogut veure.
Fins aviat.[/quote]
És una màquina amb 75 CV, i cosa molt important, NO porta electrònica. Per mí, unes de les millors motos que han tret BMW, apart de la GS 80/1.000 dels 8O'. Si encara la fessin, jo segurament tindria la K-75 S, com segurament molts de per aquí. ;) Els seus tres cilindres van ser una obra d'art.
No diguis que és una màquina vella, home. Ni que és un ferro. Posem-li que és una màquina autèntica, d'aquelles que saps que mai et deixarà tirat. I et dic una cosa: admiro la gent (mira la crònica del Ra-mon de les vacances de l'any passat) que conserva i estima la seva K-75, que curiosament en corren més que la K-100, tot i que en KUK i algú més encara la fan voltar sense parar. :D
Fins aviat.[/quote]
És una màquina amb 75 CV, i cosa molt important, NO porta electrònica. Per mí, unes de les millors motos que han tret BMW, apart de la GS 80/1.000 dels 8O'. Si encara la fessin, jo segurament tindria la K-75 S, com segurament molts de per aquí. ;) Els seus tres cilindres van ser una obra d'art.
No diguis que és una màquina vella, home. Ni que és un ferro. Posem-li que és una màquina autèntica, d'aquelles que saps que mai et deixarà tirat. I et dic una cosa: admiro la gent (mira la crònica del Ra-mon de les vacances de l'any passat) que conserva i estima la seva K-75, que curiosament en corren més que la K-100, tot i que en KUK i algú més encara la fan voltar sense parar. :D

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
benvingut desde Manresa al forum,per la practica o la moto no et preocupis que tenin el circuit a tocar de casa segur que tornes a agafar-la rapid,ejejejje.
sens dubte aixo que dius es ben cert,jo vaig parar uns anys una ninja 900 de les autentiques i quan la vaig tornara fer servir anys despres semblava que anes amb un patinet,deu ser coses de la tecnologia,la K 75 pot ser un ferro pero un ferro ben forjat i no dubtis que es de molta qualitat e indestructible .
fins aviat i a veure si ens coneixem algun dia.
sens dubte aixo que dius es ben cert,jo vaig parar uns anys una ninja 900 de les autentiques i quan la vaig tornara fer servir anys despres semblava que anes amb un patinet,deu ser coses de la tecnologia,la K 75 pot ser un ferro pero un ferro ben forjat i no dubtis que es de molta qualitat e indestructible .
fins aviat i a veure si ens coneixem algun dia.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 01, 2010 6:42 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Ferranga" post="101079"]
Sobretot si l'Eva te el dia ens organitza una sortida darrera de l'altre ....es incansable !!!! :twisted:[/quote]
Ferran, saps que passa ????? Que amb el ritme que em porteu a les corbes ( sortida Priorat, per exemple.....) m´hen he adonat que no os arribo ni a la sola de les sabates.
Així dons i fins que no n'aprengui més....... ens continuarem veient i veient i veient i veient i veient i veient i veient i veient i veient ........
Si això hi sumem el fet de trobar-nos amb gent encantadora , ja coneguts o per coneixre com en Josep i la Dolors ...... JA PODEM TORNAR-HI.
Josep i Dolors, un plaer :kiss :kiss
I fins ben aviat ;)
Sobretot si l'Eva te el dia ens organitza una sortida darrera de l'altre ....es incansable !!!! :twisted:[/quote]
Ferran, saps que passa ????? Que amb el ritme que em porteu a les corbes ( sortida Priorat, per exemple.....) m´hen he adonat que no os arribo ni a la sola de les sabates.
Així dons i fins que no n'aprengui més....... ens continuarem veient i veient i veient i veient i veient i veient i veient i veient i veient ........
Si això hi sumem el fet de trobar-nos amb gent encantadora , ja coneguts o per coneixre com en Josep i la Dolors ...... JA PODEM TORNAR-HI.
Josep i Dolors, un plaer :kiss :kiss
I fins ben aviat ;)
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Una càlida benvinguda desde Barcelona! :D
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Hola Josep i Dolors, benvinguts al fòrum !
Això està molt bé, apuntar-se a mototurisme.cat i al mateix temps apuntar-se a una sortida sortint de casa de nit i amb un fred que pela ;)
Fins a la propera :lol:
Això està molt bé, apuntar-se a mototurisme.cat i al mateix temps apuntar-se a una sortida sortint de casa de nit i amb un fred que pela ;)
Fins a la propera :lol:
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Salut i benzina des de La Figuerosa (l'urgell) 
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Gearbox" post="101072"]Caram Mikelgs... ara si que em sap greu :oops: . Amb el Ra-mon ens hem parat a fer benzina i ell m'ha comentat que vosaltres havieu anat tirant. Efectivament, hem agafat l'eix.
Salut i quilòmetres !![/quote]
Miquelgs, al fer benzina i al preguntar a en Gearbox quin camí pensaven fer fins a Castellolí (i com que jo avui anava a dinar a Igualada) i al dir-me que pensaven anar amb en Minino fins a Cerdanyola per després agafar l'autopista
, li he proposat d'agafar l'eix fins a Manresa i després pujar per Can Massana.
Espero que no us haguem fer esperat gaire estona :oops:
Salut i quilòmetres !![/quote]
Miquelgs, al fer benzina i al preguntar a en Gearbox quin camí pensaven fer fins a Castellolí (i com que jo avui anava a dinar a Igualada) i al dir-me que pensaven anar amb en Minino fins a Cerdanyola per després agafar l'autopista
Espero que no us haguem fer esperat gaire estona :oops:
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
Benvingut des de la comarca de l'Anoia...
Salut.
Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA