Salutacions Desde Igualada
Moderador: Airald
- Pardo
- Presentats
- Entrades: 374
- Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
- Ubicació: Igualada
Salutacions Desde Igualada
Hola a tothom, em dic Marc i el nick que faig servir es pardo, soc d'Igualada i desprès de 17 anys sense anar amb moto, per raons de exercir de pare durant aquests anys, ara fa tres mesets em vaig agenciar una moto de ocasió de un amic, es una bandit gsf600s de la qual estic molt content, fa dies que xafardejo el vostre foro, i veig que aquí gairebé tots parleu en català, i m'he dit, si vosaltres voleu serem un mes.
M'agradaria quan fos possible apuntar-me a alguna sortideta, encara que estaré un temps a sortir, ja que fa poc vaig tenir una aterrisada i les conseqüències es el braç enguixat durant algun temps.
SALUTACIONS A TOTHOM. V'ssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
M'agradaria quan fos possible apuntar-me a alguna sortideta, encara que estaré un temps a sortir, ja que fa poc vaig tenir una aterrisada i les conseqüències es el braç enguixat durant algun temps.
SALUTACIONS A TOTHOM. V'ssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Re: Salutacions Desde Igualada
Eiiii Marc !!! :shock:
Que tal ??? Sóc en Josep de Castellolí. Ja em va posar al corrent la Dolors de la vostra nova montura, i també de l'aterrissada !!!
Ja veuras com aquí t'hi sentiras molt bé. Son una gent collonuda.
A veure si fem alguna sortideta plegats... i diga-li a la Glòria que s'animi, home !!!
Vinga, benvingut a Mototurisme !!!
Que tal ??? Sóc en Josep de Castellolí. Ja em va posar al corrent la Dolors de la vostra nova montura, i també de l'aterrissada !!!
Ja veuras com aquí t'hi sentiras molt bé. Son una gent collonuda.
A veure si fem alguna sortideta plegats... i diga-li a la Glòria que s'animi, home !!!
Vinga, benvingut a Mototurisme !!!
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 11, 2010 1:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Benvingut Marc, quan tinguis el braç curat et podràs apuntar a totes les sortides que vulguis ;)
De moment, disfruta del fòrum.
De moment, disfruta del fòrum.
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
Benvingut des de molt a prop d'Igualada
Salut.
Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Benvingut desde terres de la Segarra.Aquesta montura teva em sona.. :twisted: .benvingut
al grup dels "bandidus" de mototurisme,ens veiem aviat.
al grup dels "bandidus" de mototurisme,ens veiem aviat.
Que gran aquest de Bilbao

- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
Benvingut des de Blanes i que et milloris aviat!!!!!!
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Benvingut al foro i que el gaudeixis tant com jo!!!!!!!
Salutacions des de Castellnou de Bages...
Vsssss
Salutacions des de Castellnou de Bages...
Vsssss
- Pardo
- Presentats
Hola Josep, si ja em va comentar la Glòria que la Dolors li havia dit que estaves en aquest foro, i fa dies que xafardejo i miro i realment m’agrada la manera de fer que teniu, tinc unes ganes de sortir terribles, de fet fins que la vaig comprar, quasi he sortit cada setmana sobretot els diumenges, ja que els dissabtes ho tinc una mica complicat per la qüestió feina. De moment la Glòria només ha pujat un dia amb una excursioneta petita, els demés dies he sortit amb una colleta, hi anem fent ruta per carreteretes amb molta curveta.
El que m'agradaria, es sortir amb ella ja que abans de tenir els nens, sortíem casi cada setmana voltant tot Catalunya i realment ens ho
passàvem molt bé. Be quan estigui recuperat del tot, de ben segur ens veurem per la carretera, ja que de ganes no en falten.
Hola Ra-mon, de moment intentaré participar tan com pugui d'aquest fantàstic foro, i segur ens veurem en alguna sortida.
Hola Sharky bona montura la teva a veure si coincidim algun dia, ja que estem molt aprop.
Hola Oscar, si noi el primer dia que vaig sortir amb colla, ja em van batejar com a "bandidu", de fet estic molt content de la moto
ja que es molt noble i fiable, de fet la última moto que vaig tenir (ara fa 17 anys) era una Suzuki GSX-550-EF molt similar a la bandit
però no tant manejable i estable.
Gràcies i V'ssssssssssssssss
El que m'agradaria, es sortir amb ella ja que abans de tenir els nens, sortíem casi cada setmana voltant tot Catalunya i realment ens ho
passàvem molt bé. Be quan estigui recuperat del tot, de ben segur ens veurem per la carretera, ja que de ganes no en falten.
Hola Ra-mon, de moment intentaré participar tan com pugui d'aquest fantàstic foro, i segur ens veurem en alguna sortida.
Hola Sharky bona montura la teva a veure si coincidim algun dia, ja que estem molt aprop.
Hola Oscar, si noi el primer dia que vaig sortir amb colla, ja em van batejar com a "bandidu", de fet estic molt content de la moto
ja que es molt noble i fiable, de fet la última moto que vaig tenir (ara fa 17 anys) era una Suzuki GSX-550-EF molt similar a la bandit
però no tant manejable i estable.
Gràcies i V'ssssssssssssssss
- Pardo
- Presentats
Carai que ràpids que sou.
Hola Laiona, Blanes em porta molts bons records, de ben segur que un dia o altre hi tornaré a pujar.
Hola Ride, de fet amb aquesta benvinguda ja m'ho estic passant d'allò més bé.
Hola Laiona, Blanes em porta molts bons records, de ben segur que un dia o altre hi tornaré a pujar.
Hola Ride, de fet amb aquesta benvinguda ja m'ho estic passant d'allò més bé.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Benvingut, "bandidu". :D
A recuperar-se aviat, a gaudir del fòrum i quan puguis, a tornar a recuperar el temps perdut despres de tants anys sense moto.
Allò que diem: Sin prisa pero sin pausa. ;)
A recuperar-se aviat, a gaudir del fòrum i quan puguis, a tornar a recuperar el temps perdut despres de tants anys sense moto.
Allò que diem: Sin prisa pero sin pausa. ;)

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
benvingut al forum desde Manresa i que gaudeixis molt per aqui amb molts km'sss per davant,per cert, i que et recuperis del braç ;)
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
BENVINGUT MARC!!!
I a recuperar-te aviat d'aquest braç.
I a recuperar-te aviat d'aquest braç.
- Bolero
- Presentats
- Entrades: 596
- Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
- Ubicació: Torroella de Montgri
Benvingut des de Torroella de Montgri!!
Espero que et recuperis ben aviat i poder compartir alguna ruta!!
Espero que et recuperis ben aviat i poder compartir alguna ruta!!
Bona terra, la nostra!!!! :birracat
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Benvingut des de Viladecans,Baix Llobregat ,i a recuperarse aviat !!!
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Hola Marc, et dius com el meu fill, amb la meva filla vaig voler estalviar i es diu Mar.
L´aventatge és que amb un crit abans venien els dos i ara... els dos es fan els "longuis".
En cualsevol cas, benvingut desde Torroella de Montgrí.
Eva
L´aventatge és que amb un crit abans venien els dos i ara... els dos es fan els "longuis".
En cualsevol cas, benvingut desde Torroella de Montgrí.
Eva
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
Benvingut des de Preixens
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.
tret del de fer-ne un de nou.
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:D Benvingut des de Cerdanyola del Valles
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
A recuperarse aviat company, i Benvingut desde Roda de ter (osona)
Cabirol l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 11, 2010 10:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Benvingut des del Baix Ampordà i espero que et milloris aviat!!!!!!
Gas a la burra!!!
- Pardo
- Presentats
Aixó es com estar a casa.
De fet després de tants anys, em pensaba que seria una mica raro el tornar agafar moto, pero he anat parlant amb gent de la meva quinta, i es veu que es bastant normal "EL RETORN DEL PARE" jajajajajaja.
Gràcies companys/es
Randy-650,Kpeps,Alucinamaripili,Bolero,STELVIO 00,Mareta,JOSEP973,Minino,cabirol,Jesus GS
Quan pugui tornar a sortir en moto, ja ho faré saber, de moment pasejaré per el foro i si puc hi participaré.
V'sssssssssssssss
De fet després de tants anys, em pensaba que seria una mica raro el tornar agafar moto, pero he anat parlant amb gent de la meva quinta, i es veu que es bastant normal "EL RETORN DEL PARE" jajajajajaja.
Gràcies companys/es
Randy-650,Kpeps,Alucinamaripili,Bolero,STELVIO 00,Mareta,JOSEP973,Minino,cabirol,Jesus GS
Quan pugui tornar a sortir en moto, ja ho faré saber, de moment pasejaré per el foro i si puc hi participaré.
V'sssssssssssssss