Bona Nit A Tothom, No Se Si Ho Estic Fent Be. Soc Nova

Per poder escriure en els altres apartats, PRIMER US HEU DE PRESENTAR AQUÍ.

Moderador: Airald

Meritxell
Presentats
Entrades: 32
Membre des de: dc. maig 12, 2010 5:02 pm
Ubicació: Barcelona

Bona Nit A Tothom, No Se Si Ho Estic Fent Be. Soc Nova

Entrada Autor: Meritxell » dl. maig 17, 2010 11:10 pm

Bona nit a tothom, no se si ho estic fent be, soc nova al grup i nomes volia saludar. Dir que m'encanten les motos i soortir de ruta, pero de moment nomes de cop......V'ssssss

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Bona Nit A Tothom, No Se Si Ho Estic Fent Be. Soc Nova

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. maig 17, 2010 11:14 pm

Bona nit, Meritxell

BENVINGUDA!!!

Meritxell
Presentats

Entrada Autor: Meritxell » dl. maig 17, 2010 11:21 pm

[quote user="Alucinamaripili" post="120007"]Bona nit, Meritxell

BENVINGUDA!!!
[/quote]
Moltes gracies......desde Bardelona capi, veig q la majoria sou de comarques oi??????

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dl. maig 17, 2010 11:23 pm

benvinguda al Forum desde Manresa i que t'ho passis molt be per aqui,ja ens explicaras en quina moto vas de moment de copi.....fins aviat :cerv
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 17, 2010 11:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » dl. maig 17, 2010 11:23 pm

Benvinguda a Mototurisme, Meritxell !!!

I no t'amoinis per venir de copi... la Laiona també va de copi i s'ho passa genial.
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Entrada Autor: Joan XT » dl. maig 17, 2010 11:26 pm

Salut i benzina des de La Figuerosa (l'urgell) :smile:
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Meritxell
Presentats

Entrada Autor: Meritxell » dl. maig 17, 2010 11:32 pm

[quote user="Joan XT" post="120012"]Salut i benzina des de La Figuerosa (l'urgell) :smile:[/quote]
MOltes gracies, la veritat es que estic feta un lio, i no se si acavo de fer-ho be aixo, jejejeje...haure de buscar algu q em faci un curset accel.lerat de com navegar per la web¡¡¡¡¡ Espero poder compartir ruta ben aviat...per cert com he dit vaig de copi, pero no tinc pilot aixi q els que estiguin dispossats a portar-me, aki estic per acceptar....Salut i birres com diuen per aki¡¡¡¡¡¡

Meritxell
Presentats

Entrada Autor: Meritxell » dl. maig 17, 2010 11:37 pm

[quote user="Gearbox" post="120011"]Benvinguda a Mototurisme, Meritxell !!!

I no t'amoinis per venir de copi... la Laiona també va de copi i s'ho passa genial.[/quote]

Gracies, El que em preocupa, entre cometes, no es anar de copi, sino el trovar pilot q s'ofereixi a portar-me. Tic bastants kms a l'esquena i amb diferents tipus de motos. i el mes important tot l'equip necesari, pantalo i jaqueta de cordura, casc, guants, etc......espero que n'hi hagi algun q s'atreveixi, pero a mes com q veig q la majoria sou de fora de Barcelona aixo complica un pel les coses, jejejeje¡¡¡¡¡

Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Entrada Autor: Joan XT » dl. maig 17, 2010 11:47 pm

Bona nit Meritxell, ho has fet molt bé, passant per presentacions primer, el que passa que per aquí som una mica xafarders i voldran saber alguna cosa mes però tranquila, som bona gent. ;)
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Meritxell
Presentats

Entrada Autor: Meritxell » dl. maig 17, 2010 11:51 pm

[quote user="Joan XT" post="120016"]Bona nit Meritxell, ho has fet molt bé, passant per presentacions primer, el que passa que per aquí som una mica xafarders i voldran saber alguna cosa mes però tranquila, som bona gent. ;)[/quote]
Jjajajajajja¡¡¡¡ cap problema, d'alguna manera s'ha de comença a coneixa la gent no?????? preguntar es la millor manera......

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dt. maig 18, 2010 12:04 am

[quote user="Meritxell" post="120015"][quote user="Gearbox" post="120011"]Benvinguda a Mototurisme, Meritxell !!!

I no t'amoinis per venir de copi... la Laiona també va de copi i s'ho passa genial.[/quote]

Gracies, El que em preocupa, entre cometes, no es anar de copi, sino el trovar pilot q s'ofereixi a portar-me. Tic bastants kms a l'esquena i amb diferents tipus de motos. i el mes important tot l'equip necesari, pantalo i jaqueta de cordura, casc, guants, etc......espero que n'hi hagi algun q s'atreveixi, pero a mes com q veig q la majoria sou de fora de Barcelona aixo complica un pel les coses, jejejeje¡¡¡¡¡[/quote]

Benvinguda !!!

A veure si tens sort i trobes "pilot" aviat ... i si no fes com la Laiona que ja s'està treient el carnet ... i ja li queda menys per dur la seva propia màquina...
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 18, 2010 12:04 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Entrada Autor: Molinenc » dt. maig 18, 2010 12:05 am

Benvinguda Txell! :D

Meritxell
Presentats

Entrada Autor: Meritxell » dt. maig 18, 2010 12:15 am

[quote user="AT" post="120022"]Benvinguda Txell! :D[/quote]
Gracies, per fi algu que esta a la voreta meva, jejejejeje......fins aviat¡¡¡¡¡¡

Meritxell
Presentats

Entrada Autor: Meritxell » dt. maig 18, 2010 12:18 am

[quote user="Jesus GS" post="120021"][quote user="Meritxell" post="120015"][quote user="Gearbox" post="120011"]Benvinguda a Mototurisme, Meritxell !!!

Gracies, El que em preocupa, entre cometes, no es anar de copi, sino el trovar pilot q s'ofereixi a portar-me. Tic bastants kms a l'esquena i amb diferents tipus de motos. i el mes important tot l'equip necesari, pantalo i jaqueta de cordura, casc, guants, etc......espero que n'hi hagi algun q s'atreveixi, pero a mes com q veig q la majoria sou de fora de Barcelona aixo complica un pel les coses, jejejeje¡¡¡¡¡[/quote]

Benvinguda !!!

A veure si tens sort i trobes "pilot" aviat ... i si no fes com la Laiona que ja s'està treient el carnet ... i ja li queda menys per dur la seva propia màquina...[/quote]

De moment vaig amb una 5occ, quan el tema economic estiui una micona millor, es la primera inverio treure'm el carnet...................pero cada cop o posan mes dificl, nomes la teorica son 400 i pico d'euros, bufffffff........haure'm de fer guardiola¡¡¡¡¡¡¡

Meritxell
Presentats

Entrada Autor: Meritxell » dt. maig 18, 2010 12:19 am

[quote user="Meritxell" post="120027"][quote user="Jesus GS" post="120021"][quote user="Meritxell" post="120015"][quote user="Gearbox" post="120011"]Benvinguda a Mototurisme, Meritxell !!!

Benvinguda !!!

A veure si tens sort i trobes "pilot" aviat ... i si no fes com la Laiona que ja s'està treient el carnet ... i ja li queda menys per dur la seva propia màquina...[/quote]

De moment vaig amb una 5occ, quan el tema economic estiui una micona millor, es la primera inverio treure'm el carnet...................pero cada cop o posan mes dificl, nomes la teorica son 400 i pico d'euros, bufffffff........haure'm de fer guardiola¡¡¡¡¡¡¡[/quote]

Per cert el 24 d'abril, bem estar fent les 365 curvs de Tossa, i amb un temps increible, molta calor, era el meu aniversari...quina millor manera de pasar-lo que fen ruta i bones curvetes???????

Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Frank » dt. maig 18, 2010 2:27 am

Hola Meritxell,
Benvinguda des del Baix Empordà (de poble..., de comarques)
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

CHARLY
Presentats
Entrades: 19
Membre des de: ds. juny 16, 2007 11:04 pm

Entrada Autor: CHARLY » dt. maig 18, 2010 4:02 am

Bona nit Maritxell.
Benvinguda a Mototurisme salutacions cordials desde Castellar del Valles.

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dt. maig 18, 2010 6:43 am

Hola Meritxell, benvinguda al fòrum !
Ra-mon l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 18, 2010 6:45 am, en total s’ha editat 1 vegada.

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. maig 18, 2010 7:35 am

Hola Meritxell,benvinguda des de Viladecans,Baix LLobregat !!! Tú demana i veuras com sempre trobaras algú que t`hi porta , el més important son las ganas de anar hi i aixó sembla que ja ho tens ;) ;) ;)
Fins i tot podras participar a l`estudi de seients de copi que está fent la Laiona :b9 :b9 :b9
ImatgeImatgeImatge

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dt. maig 18, 2010 7:42 am

Holaaaa,

Benvinguda al fòrum des de Tarragona. La veritat es que hi ha gent de quasi tota Catalunya, i de Barcelona n’hi ha uns quants. Amb una mica de paciència segur que trobes el pilot ideal.

Fins aviat.

:razz: :razz: :razz:

I cotxe, que en tens? :roll:
Sort,

Respon

Torna a “Presentacions”