Em presento
Moderador: Airald
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Re: Barcelona Harley Days 2010 - Del 18 Al 20 De Juny
Doncs vos diré que em dic Carme, soc de Barcelona ciutat i com vaig dir al Facebook (desde on vos segueixo tambè), em doneu una enveja sana... m'agradaria molt participar-hi amb vosaltres en aquestes rutes tan fantàstiques que organitzeu... segueixo molt de prop totes les fotos que penjeu i l'adventura de la Mareta per la Patagonia, la vaig gaudir dia a dia fins el dia que es soposaba que finatlitzaba i va començar un altre... de la que per sort van sortir sans i estalvis del terratremol a Santiago de Xile...
En fi que sou una colla de moters Genials...!
I com vos deia al Facebook, m'estic engrescan en treurem el carnet, pero d'aqui a que agafi experiencia amb una moto gran penso que pasarà llarg temps (jo tan sols he portat i fa molts anys un ciclomotor, i el meu medi actual es cotxe), encare que m'agradan moltissim les motos i sobre tot soc una enamorada de les Harleys, aixì que a l'esdeveniment proper del 18 al 20 de juny no penso faltar...
El que van fer al 2003 va ser el del Centenari i va ser sensacional... i desde que vaig pujar en una joia d'aquestes, sempre m'ha perseguit el somni de poguer portar una d'aquestes motos... (qui sap...! a vegades els somnis es fan realitat), de moment tan sols vaig poguer fer-me una foto entre tota la col.lecciò que vaig visitar a l'any del Centeneri ...
Bueno ja queda menys per tornar a viure la Màgia de HARLEY DAYS !
Salut a tots
En fi que sou una colla de moters Genials...!
I com vos deia al Facebook, m'estic engrescan en treurem el carnet, pero d'aqui a que agafi experiencia amb una moto gran penso que pasarà llarg temps (jo tan sols he portat i fa molts anys un ciclomotor, i el meu medi actual es cotxe), encare que m'agradan moltissim les motos i sobre tot soc una enamorada de les Harleys, aixì que a l'esdeveniment proper del 18 al 20 de juny no penso faltar...
El que van fer al 2003 va ser el del Centenari i va ser sensacional... i desde que vaig pujar en una joia d'aquestes, sempre m'ha perseguit el somni de poguer portar una d'aquestes motos... (qui sap...! a vegades els somnis es fan realitat), de moment tan sols vaig poguer fer-me una foto entre tota la col.lecciò que vaig visitar a l'any del Centeneri ...
Bueno ja queda menys per tornar a viure la Màgia de HARLEY DAYS !
Salut a tots

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Em presento
Benvinguda a Mototurisme
Ja tardes a apuntar-te a l´autoescola!
PD: he separat aquest missatge del post original, pq aixo es la teva presentacio i l´apartat de presentacions es aquest
PD: he separat aquest missatge del post original, pq aixo es la teva presentacio i l´apartat de presentacions es aquest
Ex ...moltes coses
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Re: Em Presento
Hola Carme,benvinguda al forum desde Juneda,Les Garrigues :ksss
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Carme,
Siguis benvinguda.
El soroll de una Harley, per una petita estona, és molt maco.
Mentre no la tens, pots gaudir-la aquí:
[youtube]XFMdeXujgHw[/youtube]
Siguis benvinguda.
El soroll de una Harley, per una petita estona, és molt maco.
Mentre no la tens, pots gaudir-la aquí:
[youtube]XFMdeXujgHw[/youtube]
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
Benvinguda! I fes com jo i apunta't a l'autoescola!!!! jejejeje
Salutacions des de Blanes!
Salutacions des de Blanes!
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Hola Carme,
Benvinguda a mototurisme. M´ha fet molta il.lusió que em mencionesis a la teva presentació. La veritat és que la Patagonia va ésser un bon començament fora de les fronteres europees.
Espero que em segueixis amb la aventura al Japó.
Fins ben aviat,
Eva
Benvinguda a mototurisme. M´ha fet molta il.lusió que em mencionesis a la teva presentació. La veritat és que la Patagonia va ésser un bon començament fora de les fronteres europees.
Espero que em segueixis amb la aventura al Japó.
Fins ben aviat,
Eva
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:D :D Hola desde Cerdanyola del valles :D :D
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Benvinguda des de rodalies de Bcn. :D
Una pregunta: sols t'agraden les Harley? No hi ha cap altre tipus/model/marca que t'agradi? :shock:
Una pregunta: sols t'agraden les Harley? No hi ha cap altre tipus/model/marca que t'agradi? :shock:

- Saneja
- Presentats
- Entrades: 363
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 7:48 pm
benvinguda desde les terres de ponent,celebro compartir amb tu aquesta aficio a les hd.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
BENVINGUDA CARME!!!!
La presentació és collonuda, però he trobat a faltar la foto del centenari amb la Harley. ;)
La presentació és collonuda, però he trobat a faltar la foto del centenari amb la Harley. ;)
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Benvinguda des de l'Anoia, Edelweiss !!!
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Benvinguda a Mototurisme.
Salutacions des de Lleida.
;)
Salutacions des de Lleida.
;)
- Dani
- Presentats
- Entrades: 63
- Membre des de: ds. nov. 14, 2009 10:35 pm
BENVINGUDA des de Sabadell.
- Guixmo
- Presentats
- Entrades: 398
- Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
- Ubicació: Osona
Benvinguda Edelweis,
ja tardes a tenir el carnet.... t'explico, jo encara no fa un any que tinc carnet, vaig aprofitar el canvi de normativa, m'entre em treia el carnet ja vaig demanar la moto, això si limitada a 34 cv :enfadat :enfadat :enfadat , pero des del mes de juliol del 2009 fins ara ja porto 10.000km, i anant amb tota aquesta bona gent, s'en apren un ou i part d'un altre, be en el teu cas un ovari i part d'un altre ;), agafes expèriencia, i si necessites consells aqui en trobaras de molt bons!!!!
polutant, demà mateix a l'autoescola, a fer testos, pràctiques i en un mes ja tens carnet!!!! i mentres fa stestos comencet a mirar un motoreta!!!! :razz: :razz: :razz: :razz:
salud i peles
ja tardes a tenir el carnet.... t'explico, jo encara no fa un any que tinc carnet, vaig aprofitar el canvi de normativa, m'entre em treia el carnet ja vaig demanar la moto, això si limitada a 34 cv :enfadat :enfadat :enfadat , pero des del mes de juliol del 2009 fins ara ja porto 10.000km, i anant amb tota aquesta bona gent, s'en apren un ou i part d'un altre, be en el teu cas un ovari i part d'un altre ;), agafes expèriencia, i si necessites consells aqui en trobaras de molt bons!!!!
polutant, demà mateix a l'autoescola, a fer testos, pràctiques i en un mes ja tens carnet!!!! i mentres fa stestos comencet a mirar un motoreta!!!! :razz: :razz: :razz: :razz:
salud i peles
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
BENVINGUDA DESDE RODA DE TER (OSONA)
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
[quote user="Steelman" post="122578"]Benvinguda a Mototurisme
PD: he separat aquest missatge del post original, pq aixo es la teva presentacio i l´apartat de presentacions es aquest[/quote]
Moltes Gràcies Steelman... per la teva ajuda en la presentaciò i per la Benvinguda !
PD: he separat aquest missatge del post original, pq aixo es la teva presentacio i l´apartat de presentacions es aquest[/quote]
Moltes Gràcies Steelman... per la teva ajuda en la presentaciò i per la Benvinguda !

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Hola Carme,
Benvinguda al fòrum des de Tarragona. Apa, a veure si espaviles amb el tema del carnet i et veiem ben aviat amb la teva moto!!
:razz: :razz: :razz:
Benvinguda al fòrum des de Tarragona. Apa, a veure si espaviles amb el tema del carnet i et veiem ben aviat amb la teva moto!!
:razz: :razz: :razz:
Sort,