Em Re-presento
Moderador: Airald
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Em Re-presento
Ara fa un any que vaig deixar "d'espiar" mototurisme.cat i per culpa d'en Siono vaig escollir el nich d'espia. Ara, els que em coneixeu ja sabeu que em dic Pasqual i per tant un espia que no te una identitat secreta ja no serveix per espiar. He decidit abandonar els Servei d'Inteligència i deixar sol a Sir James Bond en aquests menesters.
He recuperat la meva presentació inicial, perquè que crec que serveix perfectament. És del 11 de juliol de 2009.
"Hola a tots/es, m'havia oblidat de presentarme, sort que en Ra-mon m'ho ha fet pensar. Coses de ser novell en això dels fòrums... Feia temps que us "espiava" i per fi he decidit de participar. No s'em dona gaire això d'escriure i el que m'agrada és anar en moto. Soc amant del viatges llargs i porto una colla de km (no tants com altres d'aquest fòrum). He odiat a les BMW durant molts anys (la primera l'any 1981 em va durar 6 mesos...era horrible per a mi que venia d'una 2 temps) però l'edat ho canvia tot i ara ja vaig per la quarta i tot i pensar que tenen un preu desfasat i que el servei es una "caca" em dona prou seguretat i comoditat per fer el que vull (de moment). Tinc una GS Adventure i em costa d'arribar al terra. Tinc certa facilitat a deixarme convencer per fer tot tipus de sortides i només em falta el temps i els euros per fer alguns dels meus somnis."
En aquest any han canviat dues coses:
1.- Ara arribo millor al terra, desprès de fer rebaixar el seient de la GS i
2.- Em queda un somni menys per complir, perquè ja he anat a la Patagònia
Gràcies per "suportarme" durant aquest any. Espero fer-ne uns quants més
He recuperat la meva presentació inicial, perquè que crec que serveix perfectament. És del 11 de juliol de 2009.
"Hola a tots/es, m'havia oblidat de presentarme, sort que en Ra-mon m'ho ha fet pensar. Coses de ser novell en això dels fòrums... Feia temps que us "espiava" i per fi he decidit de participar. No s'em dona gaire això d'escriure i el que m'agrada és anar en moto. Soc amant del viatges llargs i porto una colla de km (no tants com altres d'aquest fòrum). He odiat a les BMW durant molts anys (la primera l'any 1981 em va durar 6 mesos...era horrible per a mi que venia d'una 2 temps) però l'edat ho canvia tot i ara ja vaig per la quarta i tot i pensar que tenen un preu desfasat i que el servei es una "caca" em dona prou seguretat i comoditat per fer el que vull (de moment). Tinc una GS Adventure i em costa d'arribar al terra. Tinc certa facilitat a deixarme convencer per fer tot tipus de sortides i només em falta el temps i els euros per fer alguns dels meus somnis."
Gràcies per "suportarme" durant aquest any. Espero fer-ne uns quants més
- Dani
- Presentats
- Entrades: 63
- Membre des de: ds. nov. 14, 2009 10:35 pm
Re: Em Re-presento
MOLT REEEEEEEBENVINGUT des de Sabadell. :cerv :cerv :cerv
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Em deixes tot sol per fer la feina.. :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys
Vssssssss
007
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Salutacions de Re-benvinguda des de Vilafranca del Penedès . ;)
Salutacions moteres.
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Pascual, un espia que es deixa descubrir no mereix aquest nom ;)
Has fet be de canviar de nick, tot i que podies posar-te "espiat" :twisted: :twisted:
Has fet be de canviar de nick, tot i que podies posar-te "espiat" :twisted: :twisted:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Un altre que ha sortit de l'armari, :lol: :lol: :lol: :lol: , Benvingut Pascual
Sagal l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 13, 2010 3:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Rebenvingut Pascual.
Però.....un no perd mai les arrels.
:b9 :b9 :b9 :b9
Però.....un no perd mai les arrels.
:b9 :b9 :b9 :b9
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Doncs re-benvingut de nou. :ban

- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Hola Pascual.
M'alegro d'aquest canvi... no em sortia dir-te "espia".
I quan has dit que ara arribaves millor a terra... m''he pensat per un moment que havies crescut !!! :mrgreen: :mrgreen:
No et dic "benvingut", ja que ets quasi un "veterano" del foro.
Espero, algun dia, poder rodar plegats en algun d'aquestst "viatges llargs" que comentes.
Salut i km !!!
M'alegro d'aquest canvi... no em sortia dir-te "espia".
I quan has dit que ara arribaves millor a terra... m''he pensat per un moment que havies crescut !!! :mrgreen: :mrgreen:
No et dic "benvingut", ja que ets quasi un "veterano" del foro.
Espero, algun dia, poder rodar plegats en algun d'aquestst "viatges llargs" que comentes.
Salut i km !!!
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
aixi donç, ara Pasqual,fins aviat i que puguis anar cumplint somnis i ens els vagis explicant :cerv :cerv :cerv
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
[quote user="Pasqual" post="123906"]Ara fa un any que vaig deixar "d'espiar" mototurisme.cat i per culpa d'en Siono vaig escollir el nich d'espia. Ara, els que em coneixeu ja sabeu que em dic Pasqual i per tant un espia que no te una identitat secreta ja no serveix per espiar. He decidit abandonar els Servei d'Inteligència i deixar sol a Sir James Bond en aquests menesters.
Gràcies per "suportarme" durant aquest any. Espero fer-ne uns quants més[/quote]
Salutacions Pasqual... ;)
Pobret mira que deixar dol a en James Bond...? jeje :razz:
Gràcies per "suportarme" durant aquest any. Espero fer-ne uns quants més[/quote]
Salutacions Pasqual... ;)
Pobret mira que deixar dol a en James Bond...? jeje :razz:

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Pasqual????? Tothom el coneix i jo no!!
I diu que fa temps que et mous per aqui?????
EN fi...ens haurem de trobar en algun sortida,viatget o algo, pq no se qui ets, sigui com sigui, benvingut ;)
I diu que fa temps que et mous per aqui?????
EN fi...ens haurem de trobar en algun sortida,viatget o algo, pq no se qui ets, sigui com sigui, benvingut ;)
Ex ...moltes coses
- Toni- Max
- Presentats
- Entrades: 418
- Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
- Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-
JO!! are que sabia qui era "l´espia""!!!!! et diras Pasqual el nom de pila !!!!!
Toni- Max l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 14, 2010 1:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Doncs sigui molt ben vingut, Sr. Pasqual.
Rebi una cordial salutació.
Je vous prie d'accepter, Monsieur mes respectueuses salutations.
Ci è gradita l'occasione per inviarle distinti saluti.
We are, yours truly.
Rebi una cordial salutació.
Je vous prie d'accepter, Monsieur mes respectueuses salutations.
Ci è gradita l'occasione per inviarle distinti saluti.
We are, yours truly.
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Pasqual ?, em sona de no se que, em sembla que va organitzar una trobada no ?
Doncs Rebenvingut
Doncs Rebenvingut

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
[quote user="PEPI600" post="124118"]Pasqual ?, em sona de no se que, em sembla que va organitzar una trobada no ?
Doncs Rebenvingut[/quote]
No es aquell que te una moto una mica estranya i que encara n’ha d’aprendre a anar-hi??
;) ;)
[quote user="PEPI600" post="124118"]Pasqual ?, em sona de no se que, em sembla que va organitzar una trobada no ?
Doncs Rebenvingut[/quote]
No es aquell que te una moto una mica estranya i que encara n’ha d’aprendre a anar-hi??
;) ;)
Sort,
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Això és un lio.
Quan per fi coneixes a algú pel seu nick, va i se'l canvia, i torna a començar. :D
Apa, siguis re-benvingut.
Quan per fi coneixes a algú pel seu nick, va i se'l canvia, i torna a començar. :D
Apa, siguis re-benvingut.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="Frank" post="124250"]Això és un lio.
Apa, siguis re-benvingut.[/quote]
:b9 :b9 ... ara que havia après a dir "pinícula", li diuen "flim" !! :mrgreen: ;)
Apa, siguis re-benvingut.[/quote]
:b9 :b9 ... ara que havia après a dir "pinícula", li diuen "flim" !! :mrgreen: ;)
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Re-Benvingut al foro i que el gaudeixis tant com jo !!!!!!!!!!!!!!
Salutacions des de Castellnou de Bages
Vsssss
Salutacions des de Castellnou de Bages
Vsssss
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Ens coneixem ??????
A veure.....
.....
Ostres..... Pasqual..... Pasqual....... em sona .... i no sé de qué .
Faré memoria ...... ( continuarà )

Ostres..... Pasqual..... Pasqual....... em sona .... i no sé de qué .
Faré memoria ...... ( continuarà )
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 16, 2010 6:24 pm, en total s’ha editat 2 vegades.