Com que fa segles que no passo pel fòrum, i aprofitant una notícia que m'agradaria molt compartir amb vosaltres, em torno a presentar.
Sóc la Laia, aka maktub. Vaig entrar a aquest foro quan començava a anar amb moto (amb la Varadero 125,Pepi, crec que farà 3 anys). La primera vegada que vaig anar a una sortida mototurista va ser per l'Empordà, farà un parell d'anys, on estrenava la F650GS(la Marienkäfer).
Ara m'he tornat a renovar la montura, he saltat a la R1200GS, li he posat Sue Ellen. Va com la seda, és una passada, va sola, i no es nota lo patata que puc arribar a ser conduint :lol:

Amb la F650GS ho he passat molt bé, encara que no li havia acabat d'agafar el truc. I arrel d'unes quantes reparacions en garantia li vaig començar a agafar por al model de moto, i ara a més s'acabava la garantia... així doncs, la vaig donar d'entrada a un concesionari (espero que entengueu que passo de pagar per ser kobaya de BMW).
Espero poder venir properament a alguna sortida amb tots vosaltres, doncs començo a estar de nou més establerta a Badalona, ciutat on visc.
Bé, i això és tot, ja he xerrat prou, espero veure-us molt aviat, penso molt amb vosaltres!!!!
Vinga, una abraçada molt forta als que ja em coneixeu, i una altre també per les noves incorporacions que espero arribin a estimar tant com jo aquesta colla de bones persones que comformen Mototurisme.
Salut i peles,
Laia