Nou Contacte
Moderador: Airald
- Vertice69
- Presentats
- Entrades: 5
- Membre des de: dv. ago. 28, 2009 8:28 pm
Nou Contacte
Aquest cap de setmnana pasat, vaig tenir el plaer i el orgull de poder fer la nostre nova sortida mab vosaltres.
Sòc en Ricard i la Mary. En Ramón i en Miquel (Tots dos del mòn del pollastre), hem van convidar a fer la sortida al Montseny. (Pensava que el pneumàtic del darrera aguantava una setmana més, però just arrivar al mirador de Santa Fé, vam poder comprovar que els ferros del pneumàtic es podien veure).
He viatjat en molts de grups. Inclús he tingut el privilegi de haber viatjat amb Clubs molt importants. (Vikingos MC, 88, i altres). Però puc dir clar i alt, que la millor organització que he trobat en totes les rutes que he tingut el plaer de participar-hi. Vostès sou els MILLORS. :evil:
Ara vull descarregar la càmera de fotos i penjarles al forum... No sé si podré fer-ho. En cas contrari, podeu demanar fotos al meu mail:
ricard.alviraarrobahotmail.es
Sòc en Ricard i la Mary. En Ramón i en Miquel (Tots dos del mòn del pollastre), hem van convidar a fer la sortida al Montseny. (Pensava que el pneumàtic del darrera aguantava una setmana més, però just arrivar al mirador de Santa Fé, vam poder comprovar que els ferros del pneumàtic es podien veure).
He viatjat en molts de grups. Inclús he tingut el privilegi de haber viatjat amb Clubs molt importants. (Vikingos MC, 88, i altres). Però puc dir clar i alt, que la millor organització que he trobat en totes les rutes que he tingut el plaer de participar-hi. Vostès sou els MILLORS. :evil:
Ara vull descarregar la càmera de fotos i penjarles al forum... No sé si podré fer-ho. En cas contrari, podeu demanar fotos al meu mail:
ricard.alviraarrobahotmail.es
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Nou Contacte
Et moc aquest fil a l'apartat presentacions, lloc més adient.
Observo que ets dels que els agrada apurar els pneumàtics fins el fil-ferro. Veus que bé? :evil:
[quote user="Vertice69" post="133260"]
[/quote]
Jo he anat amb fòrums/clubs que es creuen molt importants, i quasibé mai he repetit amb ells. Fins i tot n'he vist alguns que fan kddes a certs punts d'España i sols fan autopìsta. :eyes Ah! i el 90% dels clubs, si plou anulen la sortida. :shock:
Observo que ets dels que els agrada apurar els pneumàtics fins el fil-ferro. Veus que bé? :evil:
[quote user="Vertice69" post="133260"]
[/quote]
Jo he anat amb fòrums/clubs que es creuen molt importants, i quasibé mai he repetit amb ells. Fins i tot n'he vist alguns que fan kddes a certs punts d'España i sols fan autopìsta. :eyes Ah! i el 90% dels clubs, si plou anulen la sortida. :shock:

- Vertice69
- Presentats
- Entrades: 5
- Membre des de: dv. ago. 28, 2009 8:28 pm
Certament, la meva apurada de pnuemàtics, es un error inconcevible a la meva trajectoria professional. Ja que he estat tècnic comercial de pneumàtics...
En aquest cas, ham vaig deixar enganyar per el dibuix central ,,,, De fet, tenía hora demanada al meu concessionari de confiança per el dilluns. (No tormaré mai més a aquest lloc).
En quant a sortides... No conec amb la gent que has rodat. Però ambs els grups que jo he rodat, mai s'ha cancelat una sortida per pluja. :twisted:
Puc reconèixer als bons moters i els que es disfracen, per ven poc. I puc dir que vosaltres, esteu a primera divisió. :twisted:
Vaig a buscar el forum de presentacións.
En aquest cas, ham vaig deixar enganyar per el dibuix central ,,,, De fet, tenía hora demanada al meu concessionari de confiança per el dilluns. (No tormaré mai més a aquest lloc).
En quant a sortides... No conec amb la gent que has rodat. Però ambs els grups que jo he rodat, mai s'ha cancelat una sortida per pluja. :twisted:
Puc reconèixer als bons moters i els que es disfracen, per ven poc. I puc dir que vosaltres, esteu a primera divisió. :twisted:
Vaig a buscar el forum de presentacións.
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Vertice69" post="133265"]
Vaig a buscar el forum de presentacións.[/quote]
No cal que el busquis, home, que és aquest. :lol:
Benvingut a aquest espai de Mototurisme en català. Gaudeix del fòrum, participa dins les teves possibilitats i sobretot, passa't-ho bé. :D
Vaig a buscar el forum de presentacións.[/quote]
No cal que el busquis, home, que és aquest. :lol:
Benvingut a aquest espai de Mototurisme en català. Gaudeix del fòrum, participa dins les teves possibilitats i sobretot, passa't-ho bé. :D

- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Benvingut a Mototurisme.
Salutacions des de Lleida.
;)
Salutacions des de Lleida.
;)
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Benvinguts des de Torelló !
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Primer de tot un consell, traieu el vostre correu-e d'aquí i el poseu al vostre perfil o us començareu a trobar publicitat de tota mena, i han molts robots d'spam que volten per tots els fòrums.
Segon, moltes gràcies per paraules d'elogi al fòrum.
Ara si :
Benvinguts des de Vauxhall Cross - ( http://www.sis.gov.uk )
Vssssssssss
007
Segon, moltes gràcies per paraules d'elogi al fòrum.
Ara si :
Benvinguts des de Vauxhall Cross - ( http://www.sis.gov.uk )
Vssssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 24, 2010 1:43 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Randy-650
- Presentats
[quote user="James Bond" post="133281"]Primer de tot un consell, traieu el vostre correu-e d'aquí i el poseu al vostre perfil o us començareu a trobar publicitat de tota mena, i han molts robots d'spam que volten per tots els fòrums.
[/quote]
Yatá. Ja ho he modificat jo.
[/quote]
Yatá. Ja ho he modificat jo.

- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Hola Ricard i Mary,
Benvinguts des del Baix Empordà
Vertice69, no facis tant la pilota a tota aquesta gent,
que després s'ho creuen i no hi ha qui els aguanti :lol: :lol: :lol:
Benvinguts des del Baix Empordà
Vertice69, no facis tant la pilota a tota aquesta gent,
que després s'ho creuen i no hi ha qui els aguanti :lol: :lol: :lol:
Frank l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 24, 2010 1:58 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Benvingut al foro i que el gaudeixis tant com jo !!!!!!!!
Salutacions des de Castellnou de Bages
Vssss
Salutacions des de Castellnou de Bages
Vssss
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Benvingut al fórum.
Crec que ja ens han presentat ;) :kiss
Crec que ja ens han presentat ;) :kiss
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Benvingut al fòrum !!!!
Salutacions des de Girona ;)
Respecte l'organització, no creguis que sempre és igual; les sortides "no oficials" són iguals de serioses però de vegades amb marxa fina (concepte un xic complex d'explicar en poques paraules)
Salutacions des de Girona ;)
Respecte l'organització, no creguis que sempre és igual; les sortides "no oficials" són iguals de serioses però de vegades amb marxa fina (concepte un xic complex d'explicar en poques paraules)
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Benvinguts desde Roda de ter (osona)
ens varem saludar personalment mentres estaveu esmorsan, aquet ramonent, vegileu-el,,, es del ram del pollastre
ens varem saludar personalment mentres estaveu esmorsan, aquet ramonent, vegileu-el,,, es del ram del pollastre
Cabirol l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 24, 2010 10:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Salut i benzina des de La Figuerosa (l'urgell) 
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Benvingut des de la Costa Brava !!!
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 25, 2010 12:06 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Benvinguts i salutacions desde Barcelona...!!! :razz:

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
benvingut desde Manresa i que t'ho pasis molt be per Mototurisme que com dius ja veus que es un SR que ho monta tot esplendidament i lo de la roda a vegades pasa (ni ha un que va amb les llums de fre foses fa temps i per mes que li dius no les canvia mai :mrgreen: :mrgreen: )